Festileaks Draft XVI: Recente Lente Draft

Nieuwe regel: na hoeveel opeenvolgende beurten missen mag een persoon overgeslagen worden?

• Na 2x beurt missen

Stemmen: 3 25,0%
  • Na 3x beurt missen

Stemmen: 7 58,3%
  • Ach, geen voorstander van deze regel

Stemmen: 2 16,7%

• Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .
Warriorandweirdo heeft mij gevraagd even de nieuwe aankondiging te posten:

Nadat we eerder al King Gizzard en Black Country, New Road mochten aankondigen als curators voor onze 2e editie van Sounds Of The Labyrinth, is ook onze 3e naam er één waar we met de nodige trots naar uitkijken.

Welke special guests deze creatieve duizendpoot meebrengt naar onze weide, houden we nog even voor ons. Het enige wat we kunnen zeggen is dat dit een concert wordt voor de geschiedenisboeken. Van Blur en Gorillaz tot The Good, The Bad & The Queen: Damon Albarn!"

@Koekdoos

Zo ziet wikipedia het ook, vergelijkbaar met mixtapes?
Is een lastige idd, wat Mali Music is gemaakt met ‘Malian Musicians’ die erna noch ervoor niks meer hebben uitgebracht. Maar volgens mij hoor je Damon ook niet/amper zingen erop, dus lijkt me echt eerder “hun” album. Ach, moeilijk… Maar voor mij is het oké, gewoon goede vondst dan (aangezien Wikipedia je wel gelijk geeft) De rest akkoord of toch niet?

Nieuwe naam, nieuwe kansen! Een goed jaar geleden voor het eerst gehoord hoog in de top2000 en vind het echt een geweldig nummer. Voor de rest eigenlijk geen idee hoe hun muziek is verder, zal wel allemaal plagiaat zijn want het is impossible dat ze eigen muziek hebben met zo’n naam:

Nothing But Thieves

@MadMandra27 en daarna @Dante 2x

Laatst bewerkt:
Nieuwe naam, nieuwe kansen! Een goed jaar geleden voor het eerst gehoord hoog in de top2000 en vind het echt een geweldig nummer. Voor de rest eigenlijk geen idee hoe hun muziek is verder, zal wel allemaal plagiaat zijn want het is impossible dat zo eigen muziek hebben met zo’n naam:

Nothing But Thieves

@MadMandra27 en daarna @Dante 2x
Er is een marketeer aan je verloren gegaan hoor. "Geen idee wat ze verder doen, maar dat ene nummer is erg tof" ;).

Er is een marketeer aan je verloren gegaan hoor. "Geen idee wat ze verder doen, maar dat ene nummer is erg tof" ;).

Was dan wel weer van plan vandaag wat nummers aan te zetten. Maar met zo’n nummer heb je verder niks nodig! Dus kopen die tickets! Ik heb hem zelf thuis ook.

• Geweldig
Waarderingen: Oasiss
Afgelopen tijd heeft de organisatie van MadMandraMeeting veel strepen mogen zetten. Zo werden onder andere Clairo, ROSALIA en Halsey al op onder concurrerende festivals geboekt 🥲

Bijgevolg moeten we heuse prioriteiten stellen en werd ervoor gekozen om de eventuele giga headliners nog even zo te laten. We willen de hele dag door kwaliteit aanbieden in verschillende genres en bijgevolg wordt Kali Uchis als volgende aangekondigd. Zij zal laat op de People Watching- stage terug te vinden zijn 🔥

Next: @Dante (2x)

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread