Ja, tuurlijk, iedereen mag headlinen! Maar ik heb echt werkelijk nog nooit van Dave gehoord, terwijl dat dus inmiddels met alle drafts eigenlijk nooit meer voor kwam met de grote namen op een affiche. Schijnbaar een grote naam dus
Ja, tuurlijk, iedereen mag headlinen! Maar ik heb echt werkelijk nog nooit van Dave gehoord, terwijl dat dus inmiddels met alle drafts eigenlijk nooit meer voor kwam met de grote namen op een affiche. Schijnbaar een grote naam dus
Altijd al willen boeken, maar nog nooit in geslaagd, dan is dit toch het ideale moment. Een zijprojectje dat tot zoveel meer is uitgegroeid: The Smile! @WesleyNoH@Sjakie de Wit
Iedereen mag headlinen inderdaad! Met twee ontzettend goede hiphop albums, Psychodrama en We’re All Alone In This Together, zet ik hem graag op die plek neer. Voor mij één van de betere rappers van de afgelopen jaren
We wachten nog even met het bekend maken van de laatste headliner.
Wel kijken we naar de dag van Billie Eilish, wie zal er voor haar spelen op Main Stage?
Daarvoor is het jammer dat we niet moeten verwijzen naar een bakker want dat had zeker gelukt met Ashley Nicolette Frangipane ofwel Halsey.