Festileaks Draft XVI: Recente Lente Draft

Nieuwe regel: na hoeveel opeenvolgende beurten missen mag een persoon overgeslagen worden?

• Na 2x beurt missen

Stemmen: 3 25,0%
  • Na 3x beurt missen

Stemmen: 7 58,3%
  • Ach, geen voorstander van deze regel

Stemmen: 2 16,7%

• Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .
Als Stormzy mag headlinen, dan Dave ook. Al heb ik persoonlijk nog een voorkeur voor Stormzy 👍

Ja, tuurlijk, iedereen mag headlinen! Maar ik heb echt werkelijk nog nooit van Dave gehoord, terwijl dat dus inmiddels met alle drafts eigenlijk nooit meer voor kwam met de grote namen op een affiche. Schijnbaar een grote naam dus

Omg, ik vroeg me al af hoe snel ik The Smile zou moeten boeken.
Die is heel hard balen!

En boygenius ook al weg, harde tijden!

• Confetti
Waarderingen: Blommie
Ja, tuurlijk, iedereen mag headlinen! Maar ik heb echt werkelijk nog nooit van Dave gehoord, terwijl dat dus inmiddels met alle drafts eigenlijk nooit meer voor kwam met de grote namen op een affiche. Schijnbaar een grote naam dus
Iedereen mag headlinen inderdaad! Met twee ontzettend goede hiphop albums, Psychodrama en We’re All Alone In This Together, zet ik hem graag op die plek neer. Voor mij één van de betere rappers van de afgelopen jaren :)

Tijd om in te luisteren dus ;)

We wachten nog even met het bekend maken van de laatste headliner.
Wel kijken we naar de dag van Billie Eilish, wie zal er voor haar spelen op Main Stage?
Daarvoor is het jammer dat we niet moeten verwijzen naar een bakker want dat had zeker gelukt met Ashley Nicolette Frangipane ofwel Halsey.

Halsey.jpg

@Blommie @Martijn

Voorlopig geboekt

Fred Again
Billie Eilish - Halsey

Users who are viewing this thread