Festileaks Draft XVI: Recente Lente Draft

Nieuwe regel: na hoeveel opeenvolgende beurten missen mag een persoon overgeslagen worden?

• Na 2x beurt missen

Stemmen: 3 25,0%
  • Na 3x beurt missen

Stemmen: 7 58,3%
  • Ach, geen voorstander van deze regel

Stemmen: 2 16,7%

• Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .
boygenius-promo-2023-cred-Harrison-Whitford.jpg

Boygenius
Update: aangezien Phoebe Bridgers toch al op het festival is, komt ze ook een solo optreden doen.

@Timmetje -> @Oasiss

• Leuk
Waarderingen: Blommie
Gebeurt niet vaak dat iemand zo sterk begint op weg naar een ticket voor mij!
Laten we wachten tot het einde van de draft om te zien of het zo blijft. Er kan nog veel veranderen ...

Afgaande op u berichten in het GMM forum vrees ik dat de volgende keuzes verder weg van u smaak gaan zijn.

Laten we wachten tot het einde van de draft om te zien of het zo blijft. Er kan nog veel veranderen ...

Afgaande op u berichten in het GMM forum vrees ik dat de volgende keuzes verder weg van u smaak gaan zijn.

Dan heb je het voordeel dat ik vaak toch al “best of the rest” moet stemmen! 2 a 3 goede namen is vaak al genoeg voor een ticket bij mij

De volgende aankondiging is er eentje om meteen in al je groepschats te gooien. Met een klapper van een nieuw album en uitverkochte shows over heel de wereld bewijst de beste man wederom dat hij echt die guy is.

Gelukkig heeft hij nog een gaatje in zijn agenda weten te vinden om bij ons de mainstage een avond af te sluiten.

Met trots presenteren wij:
Dj Stank Daddy a.k.a. Tyler, The Creator.

@warriorandweirdo @Koekdoos

• Geweldig
  • Wow
Waarderingen: MadMandra27 en Oasiss
De volgende aankondiging is er eentje om meteen in al je groepschats te gooien. Met een klapper van een nieuw album en uitverkochte shows over heel de wereld bewijst de beste man wederom dat hij echt die guy is.

Gelukkig heeft hij nog een gaatje in zijn agenda weten te vinden om bij ons de mainstage een avond af te sluiten.

Zijn eerste album komt volgens mij uit 2009. Of heb ik verkeerd gekeken?

Edit: Wel wat grijs gebied haha:
Due to its free online release and lack of retail availability, Bastard was initially considered to be a mixtape; however, Tyler and other sources in the future have referred to it as an album.

• Leuk
Waarderingen: Novis95

Oeh, die heb ik niet gekozen omdat hij in 2009 een album heeft uitgebracht..

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Zijn eerste album komt volgens mij uit 2009. Of heb ik verkeerd gekeken?

Edit: Wel wat grijs gebied haha:

Oeh, die heb ik niet gekozen omdat hij in 2009 een album heeft uitgebracht..
Jullie hebben helemaal gelijk. Ik heb spotify gebruikt als referentiepunt, waar Goblin zijn eerste werk is. Bastard geldt wel gewoon als debuut, lijkt me. Ik ga even iets nieuws verzinnen!

Oei, Tyler was ook mijn volgende naam geweest. Had dat ook niet opgemerkt… En Spiritbox nu al eruit, kom op joh…

Users who are viewing this thread