Festileaks Draft XVI: Recente Lente Draft

Nieuwe regel: na hoeveel opeenvolgende beurten missen mag een persoon overgeslagen worden?

• Na 2x beurt missen

Stemmen: 3 25,0%
  • Na 3x beurt missen

Stemmen: 7 58,3%
  • Ach, geen voorstander van deze regel

Stemmen: 2 16,7%

• Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .
Omdat een arenaklapper als Kendrick Lamar een behoorlijke hap uit het budget van de organisatie heeft genomen, is er besloten om de volgende headliner nog even uit te stellen en wat nieuwe sponsors te zoeken.

Dat de volgende mannen (nog) geen headlinerstatus hebben, is in ieder geval niet af te lezen aan de explosieve liveshows. Met liefde presenteer ik KNEECAP

En ik streep hier ook graag de wielerverwijzing af. Iedereen die dag na dag 200+ km fietst met een gemiddelde snelheid van meer dan 40 km/h is wat mij betreft Sick in the Head.

@Wanorix -> @BlackwaterPark

Om te beginnen ben ik blij de naam van mijn festival aan te kondigen, namelijk Ouroborus Open Air. Meer info over het concept, de locatie en andere praktische zaken volgt later. Belangrijker nu is de tweede artiest.

Als tweede zijn we blij om Baby Metal aan te kondigen. Deze jonge Japanse dames werden snel populair met hun "Kawaii Metal".
Baby Metal jpeg.jpg
Uiteraard laten we deze kans ook niet liggen om direct de paas-voorwaarde te schrappen.
Het nummer "Gimme chocolate!!" gaan namelijk over niets minder dan de paaseieren die we traditioneel rapen op pasen.

@BlackwaterPark -> @JK79

*edit: toevoegen van de link naar de clip

Voor mijn volgende boeking wil ik graag weten of deze wel binnen de regels past,
Lana Del Rey haar eerste album dat op spotify staat is 'born to die' (2012) maar die heeft blijkbaar daarvoor ook al muziek gemaakt, daarmee twijfel ik wat?

Om te beginnen ben ik blij de naam van mijn festival aan te kondigen, namelijk Ouroborus Open Air. Meer info over het concept, de locatie en andere praktische zaken volgt later. Belangrijker nu is de tweede artiest.

Als tweede zijn we blij om Baby Metal aan te kondigen. Deze jonge Japanse dames werden snel populair met hun "Kawaii Metal".
Bekijk bijlage 13280
Uiteraard laten we deze kans ook niet liggen om direct de paas-voorwaarde te schrappen.
Het nummer "Gimme chocolate!!" gaan namelijk over niets minder dan de paaseieren die we traditioneel rapen op pasen.

@BlackwaterPark -> @JK79

*edit: toevoegen van de link naar de clip

Gebeurt niet vaak dat iemand zo sterk begint op weg naar een ticket voor mij!

Voor mijn volgende boeking wil ik graag weten of deze wel binnen de regels past,
Lana Del Rey haar eerste album dat op spotify staat is 'born to die' (2012) maar die heeft blijkbaar daarvoor ook al muziek gemaakt, daarmee twijfel ik wat?

wikipedia zegt een album in 2010 ook echt onder de naam Lana Del Rey

De line-up van Sunset Riot wordt met de dag indrukwekkender, en vandaag hebben we een absolute knaller voor jullie...

🔥 Met trots kondigen we aan: BAD OMENS! 🔥

Deze metalcore-titanen brengen hun onmiskenbare sound en meeslepende energie naar Sunset Riot en zullen de Riot Ridge Stage afsluiten met een show die je niet mag missen. Bereid je voor op een storm van emotie, krachtige riffs en de duistere, hypnotiserende vibe waar Bad Omens om bekendstaat.

@JK79 -> @Oasiss

Denk even afwachten op het oordeel van @MadMandra27 , maar in theorie gewoon achteraan aansluiten en dus even snel twee namen inhalen, wanneer wordt ingestemd?
@Dante: doe lekker mee joh! Dan zwier ik je achter Koekdoos en mij in de volgorde inderdaad. Later pas ik dit ook in de volgorde post aan, ben aan het babysitten op een nichtje nu. Maar drop alvast je eerste 2 namen en vanaf dan zit je in het roulement 👍

• Leuk
Waarderingen: Dante
Meteen twee headliners!

ROSALÍA
Na de fantastische MOTOMAMI tour op menig festival en concertzaal komt ze bij ons langs met haar nieuwe show.

Dave
Na twee albums die uitgegroeid zijn tot hedendaagse hiphop classics wordt dit beloond met een headliner spot.

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread