Festileaks Draft XVI: Recente Lente Draft

Nieuwe regel: na hoeveel opeenvolgende beurten missen mag een persoon overgeslagen worden?

• Na 2x beurt missen

Stemmen: 3 25,0%
  • Na 3x beurt missen

Stemmen: 7 58,3%
  • Ach, geen voorstander van deze regel

Stemmen: 2 16,7%

• Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .
De organisatie van Bastonbury staat elke editie natuurlijk garant voor onverwachtse boekingen en ook deze draft is het weer raak.
Regels zijn er om gebroken te worden, of in dit geval juist niet? Ik zou willen zeggen fuck you, I won't do what you tell me, maar doen we dat nu juist wel?

Prophets of Rage

En zo krijgen we het toch nog voor elkaar om deze draft een klein stukje van de memorabele Rollatorstage mee te nemen in deze recente lente draft.

@warriorandweirdo en daarna @Novis95

De organisatie van Bastonbury staat elke editie natuurlijk garant voor onverwachtse boekingen en ook deze draft is het weer raak.
Regels zijn er om gebroken te worden, of in dit geval juist niet? Ik zou willen zeggen fuck you, I won't do what you tell me, maar doen we dat nu juist wel?

Prophets of Rage

En zo krijgen we het toch nog voor elkaar om deze draft een klein stukje van de memorabele Rollatorstage mee te nemen in deze recente lente draft.

@warriorandweirdo en daarna @Novis95
Hè dat is net jammer. Had niet verwacht dat deze nu al gekaapt zou worden. Goed gevonden!

Users who are viewing this thread