Enquete Lowlands (schoolopdracht)

Luit

Nieuw lid
22 sep 2023
2
0
Beste allen,

voor school moet ik onderzoek doen naar Lowlands, hiervoor heb ik een enquete gemaakt. Zou je heb alstublieft in kunnen vullen? Dankjewel!

Mvg,

Luit Swier





 

mgbss

Support act
15 feb 2019
796
480
Beste allen,

voor school moet ik onderzoek doen naar Lowlands, hiervoor heb ik een enquete gemaakt. Zou je heb alstublieft in kunnen vullen? Dankjewel!

Mvg,

Luit Swier





Hi Luit, ik zou nog eens serieus naar je enquete kijken, want vraagstelling en keuzes lijken niet helemaal te kloppen. Bijvoorbeeld bij de duurzaamheidsvraag: Zeer belangrijk, neutraal en niet belangrijk zijn bijvoorbeeld niet drie evenredige mogelijkheden.

Succes!
 

Luit

Nieuw lid
22 sep 2023
2
0
Hi Luit, ik zou nog eens serieus naar je enquete kijken, want vraagstelling en keuzes lijken niet helemaal te kloppen. Bijvoorbeeld bij de duurzaamheidsvraag: Zeer belangrijk, neutraal en niet belangrijk zijn bijvoorbeeld niet drie evenredige mogelijkheden.

Succes!
Hi, bedankt voor de tips. Ik weet dat de vraagstelling niet helemaal klopt, dit komt doordat ik dit project volgende week moet presenteren met mijn groepje, dus wij hebben hier niet echt de tijd voor gehad😅. Ik ga dit meenemen voor de volgende keer.

Mvg Luit
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken