Down the Rabbit Hole 2025

Het is sowieso een andere tent, de constructie is veel minder robust en deze nieuwe loopt in een boogvorm, waar de Alpha vanuit de boog naar een rechte punt loopt.
Ik waardeer de moeite die je in je reactie steekt hierboven, maar dat het een andere tent is dan de Alpha is volgens mij iedereen het mee eens en wordt ook nergens iets anders gesuggereerd, toch?

Zal dit niet tot problemen kunnen lijden bij acts met een zware productie zoals Justice.
Ik heb op zich wel vertrouwen in organisaties zoals dtrh en Lowlands dat dat soort flaters hier nooit zullen voor komen. Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat ze in het geval van de Alpha de tent in ruilen voor een 'zwakkere' variant.

Volgens mij is de Teddy de Heineken, en de Fuzzy de India. Maar zou kunnen dat ik het verkeerd heb hoor.

En de Bizarre is de Haciënda, maar dan zonder dak en vloer.

Ik lees nu dat die Granada tent in verschillende breedtes op te zetten is. Zou dus wel gewoon de Fuzzy kunnen zijn maar dan veel smaller dan dat maximale bereik.

• Leuk
Waarderingen: BeWario en gguuss
Gister naar Zaho de Sagazan in tivoli geweest. Dat wordt de Rosalia van deze editie denk ik, echt een pareltje op de line up
Ja eens! Al zou ik het niet eens zo gek vinden om haar de teddy te laten afsluiten. Daar is de show wel naar, zeker het latere deel.

• Leuk
Waarderingen: mroizo
Gisteren ben ik bij Zaho de Sagazan in Utrecht geweest en het was geweldig. Twee uur mix van drama, chansons, dans, techno en negenennegentig luchtballonen. Jammer dat ze niet op BKS staat en ik wens jullie veel plezier bij haar optreden.
Groeten van een BKS-ganger.

Als de Hotot het niet is, zou het dan de teddy zijn. LL had ook al aangegeven dat ze de India gingen veranderen en omdat de Teddy en de India de zelfde tent zijn zou het zo maar kunnen dat dit de nieuwe tent gaat worden. Het kan natuurlijk ook gewoon toeval zijn 😅

Users who are viewing this thread