Down The Rabbit Hole 2024

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
494
317
Heel blij met Jasss, DJ-Assault, Kessler en Passion DEEZ. Alle vier wil ik al een tijdje graag zien maar op de een of andere manier nog niet van gekomen. Mooi programma in de rex weer dit jaar:)
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.849
1.762
Ik vond Disclosure persoonlijk veel erger dan Sofi Tukker.
Disclosure als naam vond ik op zich nog wel prima, zeker met die EP die toen nieuw was en nog best was. Die hebben (waren ze uberhaupt samen daar? nee zeker) alleen hun optreden gewoon dusdanig slap en makkelijk gegeven dat het een hele zwakke naam was.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

mgbss

Support act
15 feb 2019
794
479
Mooie namen hoor. Met Fafi Abdel Nour staat daar ook gewoon een Lowlands-Bravonacht headliner.
 
  • Leuk
Waarderingen: dblauw

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
228
378
Blij met Fafi Abdel Nour en Innefekt. Verder ken ik Tom Trago van naam, maar ook niet meer dan dat. Loopt vast wel los!
 

will

Campingartiest
1 okt 2019
54
15
Ben dus absoluut niet thuis qua namen in de (nacht)scene, maar als ik wat google en op youtube kijk, krijg ik echt heeeel veel zin in deze zomer. Fantastische namen over de gehele breedte voor het dagprogramma imo, en dan heerlijk verrast worden door het nachtprogramma. En godver, wat is dit lekker: Dekmantel - Fafi Abdel Nour | HÖR - Aug 6 / 2023

Als mensen verder nog aanraders voor de REX hebben, hoor t graag!
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit en Dante

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.541
2.015
Ben dus absoluut niet thuis qua namen in de (nacht)scene, maar als ik wat google en op youtube kijk, krijg ik echt heeeel veel zin in deze zomer. Fantastische namen over de gehele breedte voor het dagprogramma imo, en dan heerlijk verrast worden door het nachtprogramma. En godver, wat is dit lekker: Dekmantel - Fafi Abdel Nour | HÖR - Aug 6 / 2023

Als mensen verder nog aanraders voor de REX hebben, hoor t graag!
Octo Octa vind ik ook erg fijn. En het al eerder aangekondigde TLM Airlines, Folamour en Palms Trax(Allen Fuzzy Lop namen?).
Ben normaal iemand die de focus op het dagprogramma legt, maar er staan wel echt enkele hele leuke nachtnamen.
 
  • Geweldig
Waarderingen: will en mgbss

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
228
378
Octo Octa vind ik ook erg fijn. En het al eerder aangekondigde TLM Airlines, Folamour en Palms Trax(Allen Fuzzy Lop namen?).
Ben normaal iemand die de focus op het dagprogramma legt, maar er staan wel echt enkele hele leuke nachtnamen.
Innefekt ook tof! En DJ Heartstring kijk ik toch wel het meest naar uit
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.101
324
Zit net de nieuwe namen voor de Rex wat te beluisteren en plotseling zeer veel zin in de zomer!

Staan toch erg leuke namen tussen, opvallend veel house-invloeden. Tom Trago is altijd goed en ook het mij niet bekende Rolrolrol (project van Niels Broos) en Tour Maubourg schieten er bovenuit. DJ Assault lijkt me ook op voorhand al een feest.
 

thijmm

Playlistbediener
11 feb 2020
15
9
Wie verwachten jullie als de Teddy afsluiters dit jaar?
Ik zet zelf mn geld op Kaytranada, Eefje de Visser en Raye.
 

DonGulii

Playlistbediener
21 jun 2023
21
14
Ik verwacht Eefje ook wel op de Hotot dit jaar eigenlijk. Al komt haar muziek in combinatie met visuals/dans denk ik beter tot zijn recht in een overdekte tent (intiemere setting).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken