Down The Rabbit Hole 2024

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
163
49
Verwachten we namen van Primavera Sound op DTRH? Een Vampire Weekend zou prima kunnen fungeren als (kleinere) headliner, FKA Twigs moet nog een show inhalen. The National zou tof zijn. Lana del Rey als headliner? Om even bij de "grotere" namen te blijven.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.853
1.764
Verwachten we namen van Primavera Sound op DTRH? Een Vampire Weekend zou prima kunnen fungeren als (kleinere) headliner, FKA Twigs moet nog een show inhalen. The National zou tof zijn. Lana del Rey als headliner? Om even bij de "grotere" namen te blijven.
Kan zeker, al is eind mei / begin juni tot eerste weekend van juli voor veel acts ook wel een hele lange tour
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
796
480
Heeft iemand gewoon een lijst met aangekondigde namen voor Primavera Sound ipv dat irritante filmpje?
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.259
3.833
SZA, FKA Twigs, Disclosure, Charli XCX, Arca zie ik wel op DTRH staan. Justice, The National en PJ Harvey op BKS.
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
502
326
Charli xcx en fka Twigs hebben natuurlijk nog een show in te halen. Pj Harvey en the national zie ik ook liever op bks. Justice en pulp zouden denk ik wel headlinen? HiTech zou ik ook heel tof vinden
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.347
1.801
Mooie kanshebbers via de Primavera line-up. Persoonlijk hoop ik dan vooral op:

FKA Twigs / Lana del Rey / PJ JHarvey / Arca / Billy Woods (!!!), Mount Kimbie.

Justice zou ook leuk zijn. Charli XCX, Badbadnotgood, The Blessed Madonna, Arab Strap, , Obangyajar, Eartheater.

Vampire Weekend zou ik ook mooi vinden, maar stonden er vrij recent nog. Beth Gibbons zie ik eerder op BKS, al zijn Lana Del Rey en PJ Harvey daar ook stevig kandidaat vermoed ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Marin

Bob105

Support act
18 jun 2021
807
999
Ik zit zelf nu Nothing But Thieves ook niet op paaspop staat volledig in die tunnel...
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
502
326
Maar ook goed nieuws: editors en die antwoord staan wel op paaspop dus die ontlopen we mooi:)
 
  • Leuk
Waarderingen: Bob105

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
Mag hopen dat wanneer Justice in de buurt is en Chemical Brothers afgelopen jaren op elk festival in NL gestaan heeft behalve op dtrh dat ze ver weg blijven van Disclosure en een van deze twee electronische topacts boeken.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en Raskolnikov

Geert

Playlistbediener
9 apr 2014
41
29
Fijn dat er her en der wat namen worden gedeeld van festivals. Let the puzzle begin.

Van Primavera zie ik The Last Dinner Party wel naar Beuningen komen. Ook echt een DTRH act. Ook Roisin Murphy is nog wel interessant. Naast een aantal van de hier boven genoemde namen. Pulp is tijdens DTRH ook nog aan het touren want die gaan daarna door naar Noorwegen, maar ik vraag me af of zij in Nederland genoeg mensen trekken voor een hoge plek op de line-up.

Roosevelt zou ik ook graag eens zien en ik heb geen idee wat Beth Gibbons (Portishead) solo doet.
 
  • Leuk
Waarderingen: ZiggyStardust93 en mgbss

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
Fijn dat er her en der wat namen worden gedeeld van festivals. Let the puzzle begin.

Van Primavera zie ik The Last Dinner Party wel naar Beuningen komen. Ook echt een DTRH act. Ook Roisin Murphy is nog wel interessant. Naast een aantal van de hier boven genoemde namen. Pulp is tijdens DTRH ook nog aan het touren want die gaan daarna door naar Noorwegen, maar ik vraag me af of zij in Nederland genoeg mensen trekken voor een hoge plek op de line-up.

Roosevelt zou ik ook graag eens zien en ik heb geen idee wat Beth Gibbons (Portishead) solo doet.
Roosevelt is fantastisch, 3 december in Tivoli!
 
  • Leuk
Waarderingen: Geert

Gebruikers die dit onderwerp bekijken