Down The Rabbit Hole 2024

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.464
1.955
Hozier is in ieder geval zo goed als uitgesloten voor DTRH, tot mijn genoegen. Die had ik daar ook nog wel geboekt zien worden anders.
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss

Geert

Playlistbediener
9 apr 2014
46
34
Na de cancel van Obongjayer dit jaar zal die er sowieso wel staan. James Blake ook een Mojo naam die om het jaar op Lowlands/DTRH staat dus die gaat vast afsluiter Teddy zijn. Mojo mascotte Jungle (en misschien The Kooks) zullen hier ook gewoon staan.

Allemaal geen headliners, maar wel redelijk grote namen.
Zeker wat betreft Obongjayer en James Blake denk ik dat je gelijk hebt. James Blake zou met zijn nieuwe album ook echt wel een serieuze artiest zijn om de Teddy af te sluiten. Zijn concert in 013 was erg sterk.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.464
1.955
Tweede bericht van DTRH op Twitter in twee weken tijd.

The Force Awakens.

Wordt woensdag of de week erna op woensdag eerste tipje van de sluier opgelicht?
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Tweede bericht van DTRH op Twitter in twee weken tijd.

The Force Awakens.

Wordt woensdag of de week erna op woensdag eerste tipje van de sluier opgelicht?
Aangezien Pinkpop in de laatste dagen van November komt, dtrh volgende week? En anders juist andersom denk ik.

Alhoewel dtrh ook best in dezelfde week kan zitten...binnen 2 weken weten we meer :)
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.464
1.955
Aangezien Pinkpop in de laatste dagen van November komt, dtrh volgende week? En anders juist andersom denk ik.

Alhoewel dtrh ook best in dezelfde week kan zitten...binnen 2 weken weten we meer :)
Denk niet dat er twee Mojo festivals in dezelfde week met de eerste namen komen eigenlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bob105

Marin

Dagopener
14 apr 2021
594
463
Wat betreft de dance headliner, zou four tet niet een goede optie zijn? Die is inmiddels toch wel groot genoeg lijkt me
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.418
2.497
Wat betreft de dance headliner, zou four tet niet een goede optie zijn? Die is inmiddels toch wel groot genoeg lijkt me
Voor een dance festival misschien, zie dat nog niet helemaal gebeuren op een 'normaal' festival met 40.000+ bezoekers
 

Steve

Campingartiest
27 aug 2023
64
88
Wat betreft de dance headliner, zou four tet niet een goede optie zijn? Die is inmiddels toch wel groot genoeg lijkt me
Ik zou Four Tet eerder in het Overmono-slot zien, ook omdat zijn muziek imo beter past in een tent dan op de Hotot. Maar misschien is hij dat inmiddels wel ontgroeid? Ik heb misschien ook nog de Four Tet van 10 jaar geleden voor me.
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
594
463
Ik schat het waarschijnlijk ook verkeerd in, in mijn hoofd is four tet minstens net zo groot als Fred again maar dan neem ik de streams en Instagram's volgers misschien te weinig mee? Misschien dan toch passender als afsluiter van de teddy als hij komt.
 

davadude

Gouden Tip
9 jan 2020
321
579
In mijn ervaring is Four Tet minder bekend bij het Nederlandse/Vlaamse publiek dan een Fred Again, bijvoorbeeld. Ik herinner mij Pukkelpop van twee jaar geleden nog, toen ik een van de weinige mensen was in de dance hall tijdens zijn optreden. Zeker niet meer dan een kwart gevuld, terwijl Fred Again diezelfde dag de dance hall deed uitpuilen.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.469
1.603
Ik zie echt Sam Smith hier wel vallen als headliner tbh. Zelfde doelgroep als Stromea.
 

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
318
282
Ik schat het waarschijnlijk ook verkeerd in, in mijn hoofd is four tet minstens net zo groot als Fred again maar dan neem ik de streams en Instagram's volgers misschien te weinig mee? Misschien dan toch passender als afsluiter van de teddy als hij komt.
Dit is een grapje toch? Of verkoopt Four Tet ook de Ziggo Dome 2x binnen een zucht?
 

Je_Moeder

Playlistbediener
10 nov 2021
15
6
Zeker geen headliner maar Kollektiv Turmstrasse heeft net een heel fijne plaat uitgebracht. Zou ik graag in de Fuzzy zien aankomende editie.
 

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
318
282
Ik geef toch zelf al toe dat ik het verkeerd inschat😅. Los van de populariteit van Fred again vind ik op muzikaal en kwalitatief gebied four tet trouwens wel echt een stuk beter.
Gelukkig zijn we het op dat vlak eens 😉
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken