Down The Rabbit Hole 2024

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.535
2.041
DTRH start de voorverkoop anders heel vaak in het eerste weekend van december, als ik het me goed herinner.

BKS komt deze week ook met namen. Geen idee of DTRH dan juist kn dezelfde week zal gaan zitten .
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
639
491
DTRH start de voorverkoop anders heel vaak in het eerste weekend van december, als ik het me goed herinner.

BKS komt deze week ook met namen. Geen idee of DTRH dan juist kn dezelfde week zal gaan zitten .
Dtrh komt donderdag, let maar op. Jos hintte daar wel naar in de podcast. Dan kunnen ze in de (kink) podcast de namen voor het (kink) festival bekent maken
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
386
208
Volgens iemand op efestivals komen de volgende artiesten op DTRH
The National, Deus, Michael Kiwanuka, Gaslight Anthem, Nia Archives, Folamour AV, Jessie Ware, RAYE
 
  • Leuk
Waarderingen: thijmm

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
722
465
Volgens iemand op efestivals komen de volgende artiesten op DTRH
The National, Deus, Michael Kiwanuka, Gaslight Anthem, Nia Archives, Folamour AV, Jessie Ware, RAYE
Als dit de eerste drop is, ben ik lichtelijk teleurgesteld.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.535
2.041
Als dit de eerste drop is, ben ik lichtelijk teleurgesteld.
Eens. The National is een mooie headliner hoor. Al denk ik dat die zichzelf een groter plezier doen als ze op BKS gaan staan.

dEUS is mooi, Nia Archives ook een interessante naam, Jessie Ware aardig, zelfde als Raye. Michael Kiwanuka zal het goed doen. Maar Gaslight Anthem zou ik vreemde keuze vinden.

Het is vooral dat de voor mij prikkelende namen ontbreken in dit rijtje (PJ Harvey, FKA Twigs).

Al zittern er ongetwijfeld veel meer namen in die eerste drop, dus het kan nog meevallen.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.500
3.693
Eens. The National is een mooie headliner hoor. Al denk ik dat die zichzelf een groter plezier doen als ze op BKS gaan staan.

dEUS is mooi, Nia Archives ook een interessante naam, Jessie Ware aardig, zelfde als Raye. Michael Kiwanuka zal het goed doen. Maar Gaslight Anthem zou ik vreemde keuze vinden.

Het is vooral dat de voor mij prikkelende namen ontbreken in dit rijtje (PJ Harvey, FKA Twigs).

Al zittern er ongetwijfeld veel meer namen in die eerste drop, dus het kan nog meevallen.
FKA Twigs exclusief voor Primavera, ga je nergens in Nederland zien.
 

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
207
211
Als de namen kloppen zou ik wel gelukkig zijn eigenlijk. Zowel The National als Michael Kawinuka lijkt me alleen sterk en misschien qua headliners zelfs wat a-typisch voor DTRH de laatste jaren. Of zou Michael voor sub/Teddy head gaan? Die is toch ongeveer even groot en bekend als Paolo Nutini, of schat ik dat helemaal verkeerd in?
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
722
465
Als de namen kloppen zou ik wel gelukkig zijn eigenlijk. Zowel The National als Michael Kawinuka lijkt me alleen sterk en misschien qua headliners zelfs wat a-typisch voor DTRH de laatste jaren. Of zou Michael voor sub/Teddy head gaan? Die is toch ongeveer even groot en bekend als Paolo Nutini, of schat ik dat helemaal verkeerd in?
Ik denk dat je dat verkeerd inschat. Schat Michael wat lager in, wel een hele toffe act!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.535
2.041
Als headliner zou ik Michael Kiwnanuka wel matig vinden, ook al is het hele toffe act. Maar goed dat dachten we vorig jaar ook van Paolo Nutini.
 

Steve

Campingartiest
27 aug 2023
76
99
BKS morgen dus met de eerste namen en aankomend weekend start kaartverkoop, vraag me af of DTRH dan nog een weekje wacht om hun moment te pakken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken