Down The Rabbit Hole 2024

thijmm

Playlistbediener
11 feb 2020
22
22
Tijd om dan maar een gokje voor de headliners te doen (wellicht meer een wensenlijstje :p)

1. Vrijdag: LCD soundsystem
2. Zaterdag: Dance headliner (chemical brothers/justice/underworld
2. Zondag: The National
 
  • On fire
Waarderingen: Oasiss

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.506
2.018
Uiteraard, als BKS morgen komt moeten ze reageren. Typisch.
Nou, op de aankondiging van DTRH kun je redelijk de klok gelijk zetten. Deze week werd al vaker goed voorspeld voor DTRH, Geloof niets dat het te maken heeft met de namen van BKS morgen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.506
2.018
Heel nieuwsgierig ook of de eerste worp al voldoende zegt over de richting waar ze heen willen. Ik hoop zo dat ze de spannende acts niet uit het oog verliezen...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.773
9.723
Ik zit op dezelfde zwevende-kiezer wolk. Ben benieuwd of we na deze week de keuze kunnen maken.
Ga normaal altijd naar RW natuurlijk, op 2 edities na nooit gemist. Maar hoop echt dat ze bij een volgende naam/namen overtuigend uit de hoek komen.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.403
6.094
Nou, op de aankondiging van DTRH kun je redelijk de klok gelijk zetten. Deze week werd al vaker goed voorspeld voor DTRH, Geloof niets dat het te maken heeft met de namen van BKS morgen.
Had opgevangen dat ze eerst volgende week wilden komen...
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.506
2.018
Ik zit op dezelfde zwevende-kiezer wolk. Ben benieuwd of we na deze week de keuze kunnen maken.
Same here. Onze groep wil gewoon naar DTRH, ik wil vooral eerst weten waar ik voor kies. Kan me voorstellen dat BKS ook een mooie afwisseling zal zijn. Uiteraard ook afhankelijk van het programma daar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
717
591
Ga normaal altijd naar RW natuurlijk, op 2 edities na nooit gemist. Maar hoop echt dat ze bij een volgende naam/namen overtuigend uit de hoek komen.
Heeft ook mijn voorkeur. Al is de start van de namen objectief natuurlijk prima, maar trekken ze mij nog niet die kant op.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.295
7.257
Nou, op de aankondiging van DTRH kun je redelijk de klok gelijk zetten. Deze week werd al vaker goed voorspeld voor DTRH, Geloof niets dat het te maken heeft met de namen van BKS morgen.
Eerder andersom denk ik. BKS die weet wanneer DTRH normaal lost en dezelfde week pakt.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.506
2.018
Eerder andersom denk ik. BKS die weet wanneer DTRH normaal lost en dezelfde week pakt.
Zou kunnen natuurlijk. Maar misschien heeft de datum die BKS gekozen heeft wel te maken met acts die ze morgen bekend gaan maken. Kan alle kanten op uitgelegd worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.853
4.810
Beide festivals kunnen prima bijna tegelijk hun namen lossen. Hopelijk betekent dit ook dat er bijna geen overlap meer is qua genres op de line-up.
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
935
1.700
Voor mij wordt het de komende periode ook kijken of het DTRH, BKS of weer gewoon Lowlands wordt dit jaar. Even kijken of BKS of DTRH mij kunnen overtuigen met de line-up.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.167
3.084
Same here. Onze groep wil gewoon naar DTRH, ik wil vooral eerst weten waar ik voor kies. Kan me voorstellen dat BKS ook een mooie afwisseling zal zijn. Uiteraard ook afhankelijk van het programma daar.
Was jij niet op zoek naar nieuwe vrienden laatst ook? :ROFLMAO: Volgens mij zitten we in hetzelfde bootje namelijk. (De tot 5:00 feestende)Vriendengroep die voornamelijk naar DTRH wil, ik in principe liever naar BKS. Zelfs als DTRH mij verrast met een mooie line up, weet ik niet of ik het aandurf met het huidige publiek.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken