Down The Rabbit Hole 2024

Marin

Dagopener
14 apr 2021
512
336
Waar ik op hoop dit jaar, namen als: Roisin Murphy, FKA Twigs, Fontaine's DC, Fever Ray, PJ Harvey, SAULT, Bombino, Hak Baker, Deki Alem, Model/actriz, yves tumor, bar italia, faiz ali faiz. Kortom; ik hoop dat ze weer wat avontuurlijker gaan programmeren. Iniedergeval heel erg benieuwd waar ze mee gaan komen dit jaar en hopelijk laten ze de grote headliners dit jaar wat links liggen; burns boy vorig jaar was toch een beetje een mismatch.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
Toch echt geen match met dat festival?
Nbt een mismatch? Waarom? Hebben er eerder gestaan en zijn in mijn optiek meer mainstream(en dus geschikt) dan voorheen. Zou het wel weer eens leuk vinden, tijdje niet gezien. (Al waren ze vaak genoeg te zien de afgelopen jaren).
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Nbt een mismatch? Waarom? Hebben er eerder gestaan en zijn in mijn optiek meer mainstream(en dus geschikt) dan voorheen. Zou het wel weer eens leuk vinden, tijdje niet gezien. (Al waren ze vaak genoeg te zien de afgelopen jaren).
Het zou zeker kunnen en ze stonden er al eerder inderdaad. Hoop het echter niet. Wat een zouteloos optreden was dat.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Ik zie ze niet écht op pinkpop headlinen, en aangezien een headline tour doen...
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Als ze Rock Werchter headlinen kunnen ze ook Pinkpop headlinen.
Mwoa, niet helemaal mee eens. Pinkpop is ouderwets en heeft niks tegelijk de headliners staan. Het festival draait daar écht alleen om de headliners. Rockwerchter heeft een veel groter dagprogramming waar ze wel wegkomen met wat kleiners imo.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Poh, ik zou het wel tragisch vinden als LCD Soundsystem al te moeilijk is als headliner voor DTRH. Maarja, ik ben enigszins bevooroordeeld. Maar als The War on Drugs het kan, dan moet LCD het toch ook kunnen?
Ik ben bang dat Yannick hier wel een punt heeft. Ik zou LCD een fantastische headliner vinden, maar denk dat het merendeel van het publiek geen nummer zou herkennen. Dat is bij The War On Drugs en Paolo Nutini wel anders.

Tussen andere namen die bekender zijn zie ik het wel gebeuren. Als afsluiter van de Teddy?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.890
1.824
Ik ben bang dat Yannick hier wel een punt heeft. Ik zou LCD een fantastische headliner vinden, maar denk dat het merendeel van het publiek geen nummer zou herkennen. Dat is bij The War On Drugs en Paolo Nutini wel anders.

Tussen andere namen die bekender zijn zie ik het wel gebeuren. Als afsluiter van de Teddy?
De laatste keren festivals van LCD waren headliner Lowlands en headliner BKS, die gaan niet de Teddy afsluiten.

Maar als LCD Soundsystem al te moeilijk wordt voor dit festival kunnen we het wel opdoeken. Dan heeft het echt geen zin meer.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
Er stond me iets van bij dat de tent niet heel vol was bij het optreden van LCD Soundsystem de laatste keer dat ze op Lowlands stonden, heb ik dit goed onthouden? If so, dan kan ik me niet voorstellen dat het veld op DTRH volstroomt voor deze act.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.890
1.824
Er stond me iets van bij dat de tent niet heel vol was bij het optreden van LCD Soundsystem de laatste keer dat ze op Lowlands stonden, heb ik dit goed onthouden? If so, dan kan ik me niet voorstellen dat het veld op DTRH volstroomt voor deze act.
Dat klopt. Dit (toen nog) jochie kende het niet dus ging na een nummer weg
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.890
1.824
Maar dat was 2016. American dream was echt wel een goed album en kwam uit in 2018. Sindsdien 5 jaar lang niet in Nederland geweest. DTRH is ook een net iets kleiner festival. Die zijn gewoon headliner op DTRH hoor.

En daarbij ook nog eens een fantastische headliner.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bob105

zworp3

Support act
17 mei 2018
854
560
Ik ben bang dat Yannick hier wel een punt heeft. Ik zou LCD een fantastische headliner vinden, maar denk dat het merendeel van het publiek geen nummer zou herkennen. Dat is bij The War On Drugs en Paolo Nutini wel anders.
Waarom denk je dat het merendeel van het publiek het niet zal kennen? En als ze het niet al kennen kunnen ze natuurlijk ook vooraf gewoon voorluisteren.

Toevallig heb ik dit jaar op DTRH twee keer Tribulations horen langskomen, een keer in de Rex en een keer in de Teddy 's nachts. Het is niet dat het toen doodviel.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
Maar dat was 2016. American dream was echt wel een goed album en kwam uit in 2018. Sindsdien 5 jaar lang niet in Nederland geweest. DTRH is ook een net iets kleiner festival. Die zijn gewoon headliner op DTRH hoor.

En daarbij ook nog eens een fantastische headliner.
Ik twijfel er niet aan dat ze headliner zullen zijn indien ze geboekt worden. Ik twijfel eraan of je met die act het veld vol krijgt.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Dat klopt. Dit (toen nog) jochie kende het niet dus ging na een nummer weg
Klopt inderdaads. Geweldig optreden op LL, maar zeker niet druk bezocht.

Misschien schat ik het ook wel helemaal verkeerd in. Maar als ik in mijn grote groep rondkijk, denk ik dat het merendeel totaal geen associatie heeft met LCD.
 
  • Leuk
Waarderingen: gguuss

Gebruikers die dit onderwerp bekijken