Down The Rabbit Hole 2024

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Wat zijn mogelijkheden?

* Tyler heeft volgens mij nog niets aangekondigd, maar zodra hij dat wel doet een goede optie (want was al geboekt voor een Corona-editie)
* PJ Harvey (sub?)
* Jungle zie ik ook wel hoge spot innemen, typisch een act die het op DTRH goed zou doen
* FKA Twigs, ook een redelijk hoge spot
* Fever Ray (laat in de Teddy)
* The Kooks zie ik wel voor me, einde middag op de Hotot
* Kali Uchis (headliner)
* Blondshell (lagere spot uiteraard)
* Kelly Lee Owens (laat in de Teddy)
* The Smile (TY had het goed naar zijn zin en zou ultieme afsluiter Teddy zijn)
* Pet Shop Boys (misschien vreemde eend in de bijt, maar dat zou zo goed werken)
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong

Marin

Dagopener
14 apr 2021
512
336
Ah die non-musicale redenen zijn me ontgaan maar na Sofi Tukker vorig jaar zie ik ze er best wel staan eerlijk gezegd. Begrijpt me niet verkeerd, ik zie ze ook liever niet dan wel😅
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.890
1.824
Wat zijn mogelijkheden?

* Tyler heeft volgens mij nog niets aangekondigd, maar zodra hij dat wel doet een goede optie (want was al geboekt voor een Corona-editie)
* PJ Harvey (sub?)
* Jungle zie ik ook wel hoge spot innemen, typisch een act die het op DTRH goed zou doen
* FKA Twigs, ook een redelijk hoge spot
* Fever Ray (laat in de Teddy)
* The Kooks zie ik wel voor me, einde middag op de Hotot
* Kali Uchis (headliner)
* Blondshell (lagere spot uiteraard)
* Kelly Lee Owens (laat in de Teddy)
* The Smile (TY had het goed naar zijn zin en zou ultieme afsluiter Teddy zijn)
* Pet Shop Boys (misschien vreemde eend in de bijt, maar dat zou zo goed werken)
Net ook in het BKS topic benoemd, maar LCD tourt in maart in Mexico en zou ook hier heel goed passen.
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong en mgbss

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Net ook in het BKS topic benoemd, maar LCD tourt in maart in Mexico en zou ook hier heel goed passen.
Zeker! Wist niet dat die ook op tour gingen.

Wat dat betreft zou het wel een mooie uitbreiding van het forum zijn als je bijvoorbeeld per jaar of deel van het jaar overzichtelijk hebt welke bands er touren. Zou voor veel festivals nuttig zijn ;-)
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Pulp in je programmaboekje en het merendeel denkt dat er een film gekeken gaat worden...

Die gaan ze niet meer boeken natuurlijk.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Pulp lijkt me ook wel een lastige naam ja. Uiteindelijk niet heel erg bekend onder groot deel van de bezoekers denk ik. Typisch zo'n act die in VK veel groter is dan erbuiten.

Zelf heb ik er nooit heel veel mee gehad. Common People leuk hitje, maar verder doet het me weinig.
 

theodoor9

Randprogramma
5 dec 2022
159
106
Heb zo’n gevoel dat het Nothing but Thieves - Hozier - LCD soundsystem gaat worden. Maar wellicht is dat te weinig dance/electronica gezien de vorige edities.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.034
8.678
Heb zo’n gevoel dat het Nothing but Thieves - Hozier - LCD soundsystem gaat worden. Maar wellicht is dat te weinig dance/electronica gezien de vorige edities.
Die eerste twee toch wel Pinkpopcore hoor…
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken