Down The Rabbit Hole 2023

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.872
3.226
Het blijft toch een raar verhaal hoor. Want waarom wijst dat Bon Bon Entertainment eerst naar lokale overheden en nu naar een tussenpersoon. En ze konden toch al veel eerder al vaststellen dat Burna Boy nooit op tijd op dat podium kon staan. Waarom hebben zelf niet eerder de conclusie getrokken dat het publiek beter naar huis kon gaan? Volgens het artikel in de Gelderlander was het nu GelreDome zelf, in overleg met de gemeente, die besloten de stekker eruit te trekken. Het is allemaal op zijn minst erg knullig.

Ik kan me niet voorstellen dat dit bij DTRH ook gebeurt. Mojo zit daar zelf bovenop; nog extra na dit debacle....
Ja bij Bon Bon wilde ze dus om 2300 nog een (verkortte) set starten. Dat klinkt al als een slecht idee, maar denk dat Gelredome en gemeente, zeker met Lady Gaga vorig jaar, het wel tabee vonden.
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
599
470
Zo te lezen ben ik een van de weinigen op het forum die wel uitkijkt naar burna boy haha. Heel benieuwd naar zijn show en precies het type artiest die ik graag op een meerdaags festival zie; eentje waarvan ik nooit naar een los concert zou gaan. Overmono zie ik wel op ADE:)
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478
Zo te lezen ben ik een van de weinigen op het forum die wel uitkijkt naar burna boy haha. Heel benieuwd naar zijn show en precies het type artiest die ik graag op een meerdaags festival zie; eentje waarvan ik nooit naar een los concert zou gaan. Overmono zie ik wel op ADE:)
Nou het was vorig jaar op Lowlands al niet mijn persoonlijke kopje thee, maar denk dat er vast mensen zijn die het graag willen zien. De kritiek ligt vooral aan de communicatie in dit geval. En die juice chick volg ik sowieso niet, dus denk dat m'n leven al 100% beter is.
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478
Newbie vraagje weer: Hoe zit het met het aantal muggen op DTRH? Moet ik m'n jungle DEET meenemen of valt het allemaal wel mee.
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
599
470
Kan me niet herinneren dat ik er ooit veel last van heb gehad op dtrh, heb wel maar 1 keer redelijk dicht bij het water gekampeerd maar kan me ook niet herinneren dat er toen heel veel muggen waren
 

Floriss

Nieuw lid
19 jun 2023
2
0
Ik sta dit jaar voor het eerst op een groepsplek; voorgaande jaren steeds op de roze camping gestaan. Verschillen groepsplekken onderling veel qua 'chill-heid'? Als in: loopafstand naar het festivalterrein, locatie tov toiletten/douches? Met andere woorden: maakt het veel uit of je donderdagmiddag/donderdagavond/vrijdagochtend aankomt of zijn al die groepsplekken min of meer prima?
 

yumi

Randprogramma
27 jun 2019
108
214
Ik ben weer lekker bezig om de timetable-puzzel op te lossen:
Er staan een hoop mooie acts, maar ik kijk toch vooral heel erg uit naar Spoon, Death Grips, Jacob Banks, Workin Men's Club en Paolo Nutini.

Verder ben ik ook semi-benieuwd naar The Whitest Boy Alive. In mijn jongere jaren heb ik dit ontzettend veel geluisterd, maar ik zie eigenlijk niet hoe dit goed gaat werken op de Halva.
Iemand hier ervaring met deze act en denk je te weten of dit leuk kan worden?
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.872
3.226
Verder ben ik ook semi-benieuwd naar The Whitest Boy Alive. In mijn jongere jaren heb ik dit ontzettend veel geluisterd, maar ik zie eigenlijk niet hoe dit goed gaat werken op de Halva.
Iemand hier ervaring met deze act en denk je te weten of dit leuk kan worden?

Klinkt best aardig, ze treden niet heel vaak op, dat maakt 't alleen al specialer, dus wordt wel leuk denk ik.
Kan alleen totaal niet inschatten hoe veel mensen hier op af gaan komen. Ofwel een hele hoop mensen kennen het niet en komen er niet op af, of de muziekstijl trekt toch best wel veel mensen.
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong en yumi

yumi

Randprogramma
27 jun 2019
108
214

Klinkt best aardig, ze treden niet heel vaak op, dat maakt 't alleen al specialer, dus wordt wel leuk denk ik.
Kan alleen totaal niet inschatten hoe veel mensen hier op af gaan komen. Ofwel een hele hoop mensen kennen het niet en komen er niet op af, of de muziekstijl trekt toch best wel veel mensen.
Thanks, ga het eens kijken.

Voordeel aan dat ze geen muziek meer uitbrengen... ik ken al hun werk.
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
599
470
Ofwel een hele hoop mensen kennen het niet en komen er niet op af, of de muziekstijl trekt toch best wel veel mensen.
Zou toch wel sneu zijn als ze bij hun enige show in 2023 voor een half veld staan maar ben bang dat het bij Weval en Joey Badass een stuk drukker gaat zijn
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478

Klinkt best aardig, ze treden niet heel vaak op, dat maakt 't alleen al specialer, dus wordt wel leuk denk ik.
Kan alleen totaal niet inschatten hoe veel mensen hier op af gaan komen. Ofwel een hele hoop mensen kennen het niet en komen er niet op af, of de muziekstijl trekt toch best wel veel mensen.
Denk ik kijk ook even naar SetlistFM maar ze spelen idd al bijna 2 jaar dezelfde set. 😁
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478
eerlijk, I don't mind tho. Hopelijk is het rustig, dan kan ik af en toe nog een pilsje halen. Had ook zoiets met White Lies op Zwarte Cross een paar jaar terug. Even vanaf de voorste rij pilsies halen en zo weer terug!
 

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
268
172
Denk ik kijk ook even naar SetlistFM maar ze spelen idd al bijna 2 jaar dezelfde set. 😁
Zo gek is dat niet, Erlend heeft duidelijk aangegeven nog maar 3 shows per jaar te spelen met TWBA en er zijn geloof ik ook geen plannen voor het uitbrengen van nieuwe muziek. Ik denk dat er weinig fans zijn die alle3 die shows meepikken en ze zullen zelf ook wel weten welke nummers live het best werken :) een Nick Cave speelt avond na avond een identieke set en mensen kunnen er geen genoeg van krijgen.
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478
Zoals gezegd, ik vind het ook geen probleem! Heb ze nog nooit gezien dus voor mij persoonlijk zal het nieuw zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sandow

Gebruikers die dit onderwerp bekijken