Down The Rabbit Hole 2023

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.282
2.215
Ja. Dat zegt dus alsnog niks.
Bericht van de organisatie zelf is nog erger; daar wordt de schuld bij de ‘local authorities’ gelegd. Bizar. Wees gewoon eerlijk dat je dr zaken niet op orde had!

Flink balen dit voor DTRH, want ook als hij er gewoon staat is de relatie met het Nederlandse publiek al helemaal verpest.

1687070936777.png
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.674
11.554
Bericht van de organisatie zelf is nog erger; daar wordt de schuld bij de ‘local authorities’ gelegd. Bizar. Wees gewoon eerlijk dat je dr zaken niet op orde had!

Flink balen dit voor DTRH, want ook als hij er gewoon staat is de relatie met het Nederlandse publiek al helemaal verpest.

Bekijk bijlage 5605
Maar die wilden om kwart voor elf nog starten dan...?
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.282
2.215
Maar die wilden om kwart voor elf nog starten dan...?
Tja, het is gemakkelijker om te zeggen dat je van de overheid niet pas om middernacht mag beginnen dan dat je toegeeft dat je gewoon te laat in het vliegtuig bent gestapt... Want dat lees je tussen alle regels wel door. Hoe dan ook een slecht verhaal dit.
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
529
344
Flink balen dit voor DTRH, want ook als hij er gewoon staat is de relatie met het Nederlandse publiek al helemaal verpest.
Ik denk eigenlijk dat dit wel meevalt hoor. Hij heeft toch al vaker in Nederland gestaan, er kan altijd iets fout gaan natuurlijk. Hopelijk pakt dit voor dtrh juist goed uit, hij heeft immers iets goed te maken nu:)
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
856
561
Dit doet me denken aan die keer dat GNR op Pukkelpop stond en festivaldirecteur Chokri een uur of wat voor het optreden aan de tourmanager vroeg waar Axl Rose eigenlijk was. Alles in orde, was het antwoord, hij is in Londen en stapt zodirect op het vliegtuig.

GNR begon uiteindelijk anderhalf uur te laat, de tourmanager was in zijn nopjes omdat ze de hele tournee nog niet zo bijtijds waren begonnen (en ik zat inmiddels in de auto naar huis).

Het is een bepaalde zelfzekerdheid, dat alles wel goed zal komen, die op zo'n moment dus rampzalig uitpakt. En die ik totaal niet kan begrijpen.
 

Vantola

Playlistbediener
17 mei 2022
13
3
Wordt er ‘s nachts ook ergens rock, indie en alternative gedraaid of zijn alle feestjes gericht op meer electronische muziek en pop?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.931
1.881
Swamp is inderdaad echt alleen maar rock. Teddy ligt een beetje aan wie er draait en waar ie zin in heeft, maar zijn meestal toch wel festival hitjes.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken