Down The Rabbit Hole 2023

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478
Ideaal die regen nu ook deze aankomende week. Dan hoef je namelijk geen heipaal installatie mee te nemen om je haringen de grond in te krijgen!
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.872
3.226
Ideaal die regen nu ook deze aankomende week. Dan hoef je namelijk geen heipaal installatie mee te nemen om je haringen de grond in te krijgen!
proxy-image

me and the boys arriving at DTRH
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.784
Overigens heeft Ben Howard zijn eerste shows op festivals ook gespeeld. Geen touw aan vast te knopen met zijn setlist, dus dat gaat wel interessant worden.
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478
Overigens heeft Ben Howard zijn eerste shows op festivals ook gespeeld. Geen touw aan vast te knopen met zijn setlist, dus dat gaat wel interessant worden.
Hahaha ik was ook al aan het bekijken idd. Hij heeft wel wat 'echte' concerten in NL rondom DTRH (Carre in Amsterdam en Philharmonie in Haarlem?) dus hopelijk kan hij daar zijn nieuwe songs goed kwijt en dan wat (hopelijk) wat meer hitjes op DTRH. 🤞
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.784
Wat hoop ik toch dat Yvonne Coldeweijer ooit eens een straf krijgt opgelegd dat ze niet meer een platform heeft om haar juice te verspreiden. Bah.

Vond het sowieso een beetje gekke samenloop van omstandigheden rondom Burnaboy. Misschien had hij met iets meer moeite(gewoon een lijnvlucht) gewoon kunnen optreden, maar de kritiek die hij overal(ook hier op Festileaks) krijgt, niet helemaal terecht is imo.
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478
In het artikel staat ook uitgelegd dat hij niet zomaar een lijnvlucht wilde en of kon nemen. Dit is in elk geval een heel stuk duidelijker dan de vage comments en geruchten van afgelopen weekend.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.872
3.226
In het artikel staat ook uitgelegd dat hij niet zomaar een lijnvlucht wilde en of kon nemen. Dit is in elk geval een heel stuk duidelijker dan de vage comments en geruchten van afgelopen weekend.
Dit ja. Kan alleen maar zeggen dat als je gewoon meteen duidelijkheid geeft je minder boze mensen hebt en ook een stuk minder geruchten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pompompidom

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
221
179
Vond het sowieso een beetje gekke samenloop van omstandigheden rondom Burnaboy. Misschien had hij met iets meer moeite(gewoon een lijnvlucht) gewoon kunnen optreden, maar de kritiek die hij overal(ook hier op Festileaks) krijgt, niet helemaal terecht is imo.
Het gaat er om dat wanneer je als artiest 20.000 fans in de steek laat, je met een geldige reden komt. Niet met een vaag verhaal. Mensen gaan dan (terecht) speculeren.
 

Lowlandicus

Support act
10 apr 2019
828
862
Hahaha ik was ook al aan het bekijken idd. Hij heeft wel wat 'echte' concerten in NL rondom DTRH (Carre in Amsterdam en Philharmonie in Haarlem?) dus hopelijk kan hij daar zijn nieuwe songs goed kwijt en dan wat (hopelijk) wat meer hitjes op DTRH. 🤞

Ik ga vanavond naar zijn show in Carre, erg benieuwd! Zijn nieuwe album vind ik wat teleurstellend, maar wellicht dat live het kwartje wel valt.
Op DTRH staat ie wat lastig ingepropt tussen Sleaford Mods en Bob Vylan die ik allebei wil zien, maar tussendoor even in het zonnetje naar Ben kijken is nooit een slechte idee natuurlijk :)
 
  • Leuk
Waarderingen: nitotheno en Pompompidom

zworp3

Support act
17 mei 2018
967
668
Sowieso, alsof vliegen de enige optie is vanuit Londen. Je kunt ook kijken of je een bus kan huren en dan het Kanaal met boot of trein oversteken.

Maar oorspronkelijk vond ik het klinken alsof Burna Boy zelf gewoon op het laatste moment wou komen aanvliegen en dat dat dan mis ging. Dan vind ik dit vanuit zijn perspectief in ieder geval beter overkomen, dan wat ik eerst vermoedde.
 
Laatst bewerkt:

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.784
In het artikel staat ook uitgelegd dat hij niet zomaar een lijnvlucht wilde en of kon nemen. Dit is in elk geval een heel stuk duidelijker dan de vage comments en geruchten van afgelopen weekend.
Ja klopt maar dat geloof ik niet helemaal. Als ze echt willen, hadden ze dat prima kunnen doen lijkt mij. Ik snap wel dat dat verre van ideaal is, maartoch.

Het gaat er om dat wanneer je als artiest 20.000 fans in de steek laat, je met een geldige reden komt. Niet met een vaag verhaal. Mensen gaan dan (terecht) speculeren.

Beetje duidelijkheid was wel prettig geweest ja. Maar dan alsnog zijn wij Nederlanders vrij snel met oordelen. ;)
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.536
2.678
Het blijft toch een raar verhaal hoor. Want waarom wijst dat Bon Bon Entertainment eerst naar lokale overheden en nu naar een tussenpersoon. En ze konden toch al veel eerder al vaststellen dat Burna Boy nooit op tijd op dat podium kon staan. Waarom hebben zelf niet eerder de conclusie getrokken dat het publiek beter naar huis kon gaan? Volgens het artikel in de Gelderlander was het nu GelreDome zelf, in overleg met de gemeente, die besloten de stekker eruit te trekken. Het is allemaal op zijn minst erg knullig.

Ik kan me niet voorstellen dat dit bij DTRH ook gebeurt. Mojo zit daar zelf bovenop; nog extra na dit debacle....
 
  • Leuk
Waarderingen: ZiggyStardust93

Gebruikers die dit onderwerp bekijken