Down The Rabbit Hole 2023

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.925
1.872
Ik heb maanden geleden DTRH nog gecontact dat ze misschien beter Only Love uit de playlist kunnen halen, maar daar hebben ze nooit op gereageerd
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Denk dat voor het gros van het DTRH publiek, Ben Howard toch wel echt een grote naam is. Zou me verbazen als er minder volk dan bij Phoebe Bridgers staat.
Het wordt een verschrikking. 80% van het volk aan het wachten op nummers die niet komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.364
1.815
Het wordt een verschrikking. 80% van het volk aan het wachten op nummers die niet komen.
Dat zou zomaar kunnen. Het ging mij erom dat ik denk dat Ben Howard voor het DTRH publiek een grotere naam is dan PB. Denk niet dat hij voor een leger veld zal staan te spelen.

Geen idee of ze blijven staan kijken vervolgens :).
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Dat zou zomaar kunnen. Het ging mij erom dat ik denk dat Ben Howard voor het DTRH publiek een grotere naam is dan PB. Denk niet dat hij voor een leger veld zal staan te spelen.

Geen idee of ze blijven staan kijken vervolgens :).
Dat ben ik wel met je eens ja! Dan is de conclusie dat er zowel meer instroom als uitstroom zal zijn:oops:
 

snoeperd

Randprogramma
6 jun 2019
112
105
Ik denk juist dat er veel meer mensen staan, die vervolgens niets hebben met de muziek die hij speelt. Is toch gewoon nog steeds een grote naam, maar niet dankzij de muziek die hij nu speelt.
Iedereeen zal tevergeefs wachten op Keep Your Head up.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.925
1.872
Vrijdag alvast grote festivalgig voor Ben Howard op Glastonbury, alleen wel voor Brits publiek en al om 11:30, dus niet helemaal vergelijkbaar
 

glimrick

Nieuw lid
21 jun 2023
1
0
Ik weet niet helemaal of het hier gepast is, maar ik heb een vraag met betrekking tot eigen eten en drinken meenemen. De max is normaliter 8 liter per persoon. Nou heb ik een paar vrienden die dit jaar met de camper naar dtrh gaan. Kan ik gerust nog wat extra proviand met hen meegeven of staan zij straks voor een strenge controle met de camper?

Overigens veel zin in de komende editie, lees al een tijdje mee en heb al aardig wat namen genoteerd! :)
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
524
344
Ik weet niet helemaal of het hier gepast is, maar ik heb een vraag met betrekking tot eigen eten en drinken meenemen. De max is normaliter 8 liter per persoon. Nou heb ik een paar vrienden die dit jaar met de camper naar dtrh gaan. Kan ik gerust nog wat extra proviand met hen meegeven of staan zij straks voor een strenge controle met de camper?

Overigens veel zin in de komende editie, lees al een tijdje mee en heb al aardig wat namen genoteerd! :)
Welkom! De laatste twee edities ben ik helemaal niet gecontroleerd (kon zo doorlopen). De vorige keer dat ik wel ben gecontroleerd leken ze niet echt naar hoeveelheid te kijken. Denk dat het vooral een soort richtlijn is om er voor te zorgen dat mensen niks door gaan verkopen ofzo
 
  • Leuk
Waarderingen: DonGulii

DonGulii

Playlistbediener
21 jun 2023
21
14
Hoi allen, lees ook al een tijdje mee en erg veel zin in volgende week! Hieronder mijn ietwat ambitieuze planning (voor met name de vrijdag en zaterdag):

vr: Palace - Froukje - Warhaus - Confidence Man - Weval - The Whitest Boy Alive - Joey Badass - Fred Again
za: Mulatu Astatke - Nick Mulvey - Sticks - Altin Gun - Horace Andy - Sticky Fingers - Selah Sue - Working Men’s Club - Burna Boy
zo: Gyedu-Blay Ambolley - Ben Howard - Phoenix - La Femme - Nu Genea Live Band - Antal

Vraagje hebben jullie enig idee hoe snel de camping plekken bij het bos (camping roze) zijn vergeven? Ik wordt samen met een vriend op de donderdag rond 13.00 gedropt bij de Kiss&Ride en we hopen dan nog een plek te vinden op camping roze.
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
524
344
Fred again.. gaat twee keer de ziggo uitverkopen (bijna zeker wel toch). Wat dat betreft hebben we dit jaar echt grote headliners staan voor DTRH begrippen. Veel groter dan de afgelopen jaren, smaak daargelaten natuurlijk maar wel hele actuele namen en veel hype.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.331
1.347
Hoi allen, lees ook al een tijdje mee en erg veel zin in volgende week! Hieronder mijn ietwat ambitieuze planning (voor met name de vrijdag en zaterdag):

vr: Palace - Froukje - Warhaus - Confidence Man - Weval - The Whitest Boy Alive - Joey Badass - Fred Again
za: Mulatu Astatke - Nick Mulvey - Sticks - Altin Gun - Horace Andy - Sticky Fingers - Selah Sue - Working Men’s Club - Burna Boy
zo: Gyedu-Blay Ambolley - Ben Howard - Phoenix - La Femme - Nu Genea Live Band - Antal

Vraagje hebben jullie enig idee hoe snel de camping plekken bij het bos (camping roze) zijn vergeven? Ik wordt samen met een vriend op de donderdag rond 13.00 gedropt bij de Kiss&Ride en we hopen dan nog een plek te vinden op camping roze.
Die camping bij het bos was vorig jaar echt heel snel vol op donderdag, rond 15 uur in ieder geval. Hier en daar misschien nog een plekje voor een losse tent, maar groepen lukt zeker niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: DonGulii

DJFox

Nieuw lid
21 jun 2023
2
16
Hallo allemaal! Lees al geruime tijd mee op zowel LL als op DTRH, we gaan eigenlijk altijd naar 1 van de beide. Dit jaar DTRH weer aan de beurt :) Was vandaag in de buurt van Beuningen en heb een paar plaatjes geschoten van de opbouw, voor de voorpret zullen we maar zeggen :) ik heb er super veel zin in ieder geval!
Greetz
 

Bijlagen

  • IMG_9003.jpeg
    IMG_9003.jpeg
    96,8 KB · Weergaven: 57
  • IMG_9002.jpeg
    IMG_9002.jpeg
    162,9 KB · Weergaven: 55
  • IMG_9011.jpeg
    IMG_9011.jpeg
    126,5 KB · Weergaven: 55
  • IMG_9007.jpeg
    IMG_9007.jpeg
    134 KB · Weergaven: 56

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.925
1.872
Bnnyhunna was trouwens te gast bij Bakkie Bakkie op Lente Kabinet, hier heeft hij gehint naar wat 'ie met z'n spiritual jazz jam gaat doen. Namelijk vrienden uitnodigen + artiesten die die dag op de line-up staan om dus een jazz jam te doen. Ik denk dat ik toch wel een keer ga kijken daar, lijkt me wel lekker!
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
328
283
Afgelopen dagen wat verder in het programma gedoken en er staan toch ook wel goede mij onbekende namen in het blokkenschema.

Er komen overigens steeds meer doorverkooptickets op ticketmaster te staan, voor steeds lagere prijzen. Voor degenen die in eerste instantie mis grepen is er de komende tijd genoeg kans voor een redelijke of zelfs goede prijs nog een kaart te krijgen.
Dank voor je bericht, zojuist 2 weekend kaarten kunnen kopen voor een prima bedrag.

De namen die soort van de doorslag gaven, IDLES en Sleaford Mods. Rest van mijn lijstje, tot nu toe; Sticky Fingers, Horace Andy, The Murder Capital, Kids with Buns, Death Grips, Bob Vylan, Palace, Bob Vylan, Elephant, Phoenix, Ramkot, Tramhaus.

Voordat ik denk dat ik alles kan zien, maar snel even de timetable erbij pakken.
Zin in!
 
Laatst bewerkt:

Marin

Dagopener
14 apr 2021
524
344
Het weerbericht ziet er wel plotseling erg vervelend uit.
4 mm regen per dag valt wel mee toch? Kan dat altijd moeilijk inschatten maar lijkt me niet zon groot probleem. Temperatuur van 23 a 24 graden vind ik persoonlijk juist weer heel chill, vooral wat het slapen in een tentje betreft
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken