Down The Rabbit Hole 2023

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.869
1.809
Vond de vorige plek wel fijn, dichtbij de Teddy en Main en je kon snel nog even halen voordat je door ging. Dat is op deze plek minder.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
912
761
Had het idee dat dat hoekje naast de REX altijd heel rustig was. Misschien willen ze op deze manier wat meer volk ook die kant optrekken.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Die area van de REX is sowieso groter volgens de organisatie. Net als The Bizarre. Ben wel benieuwd, altijd wel een fijne uitvalbasis als er niks op het programma staat. Vorig jaar trouwens in de secret church bovenop de heuvel bij de Hotot nog een leuke set van Nuno Dos Santos gezien, tijdens Gorillaz.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Met Brand heb je gewoon IPA, Weizen, lentebok en Blond. Met Texels, Lagunitas en Afligem blond en triple heb je wat mij betreft wel een prima kaart.

Sowieso smaakt elk bier op een festival uit glas lekker.
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
509
336
Volgens mij doen ze dit jaar ook niet meer de bbqs op donderdagavond maar ipv daarvan pizza en pasta door bira Moretti. Aan de ene kant best jammer, vond dat altijd wel een chille (en goedkope) optie voor het avondeten op donderdag.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Wat denken jullie, is heel camping groen groepscamping? En oranje glamcamp? En paars camper? Ik verwacht van wel maar vind het ook weer onduidelijk aangegeven. Dan zou rood geel en roze vrij kamperen zijn...pokke eind lopen 🫠
Screenshot_20230615_163042_DTRH.jpg
 

spongebobsong

Campingartiest
10 mrt 2023
80
112
Wat denken jullie, is heel camping groen groepscamping? En oranje glamcamp? En paars camper? Ik verwacht van wel maar vind het ook weer onduidelijk aangegeven. Dan zou rood geel en roze vrij kamperen zijn...pokke eind lopen 🫠
Bekijk bijlage 5577

Is voor mij ook niet helemaal duidelijk inderdaad. Ik mis wel echt de tijd dan de roze camping nog een heel stuk doorliep richting de poort...:confused:
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Is voor mij ook niet helemaal duidelijk inderdaad. Ik mis wel echt de tijd dan de roze camping nog een heel stuk doorliep richting de poort...:confused:

Antwoord van DTRH:

Hoi Stefan, leuk dat je er weer bij bent!

Via de site kun je de plattegrond wat in meer detail zien: https://downtherabbithole.nl/plattegrond
Het oranje gedeelte is volledig Rabbit Resort. Het groene gedeelte bestaat voor het grootste gedeelte uit Groepscampingplekken, maar aan de linker kant kun je ook gewoon kamperen.
De Campercamping is op het paarse gedeelte met het patroontje erin, maar daar omheen kun je ook gewoon kampereren.

Groeten & tot snel!
Down The Rabbit Hole
 

spongebobsong

Campingartiest
10 mrt 2023
80
112
Antwoord van DTRH:

Hoi Stefan, leuk dat je er weer bij bent!

Via de site kun je de plattegrond wat in meer detail zien: https://downtherabbithole.nl/plattegrond
Het oranje gedeelte is volledig Rabbit Resort. Het groene gedeelte bestaat voor het grootste gedeelte uit Groepscampingplekken, maar aan de linker kant kun je ook gewoon kamperen.
De Campercamping is op het paarse gedeelte met het patroontje erin, maar daar omheen kun je ook gewoon kampereren.

Groeten & tot snel!
Down The Rabbit Hole

oh top! Dank voor het navragen! :)
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

Gebruikers die dit onderwerp bekijken