Down The Rabbit Hole 2023

Novis95

Campingartiest
11 mei 2023
83
208
Wat is jullie ervaring met het meenemen van wat wiet of hasj naar DTRH? Doen ze daar erg moeilijk over en kan ik het beter wegstoppen? Of wordt dit gedoogd?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.861
1.791
Wat is jullie ervaring met het meenemen van wat wiet of hasj naar DTRH? Doen ze daar erg moeilijk over en kan ik het beter wegstoppen? Of wordt dit gedoogd?
Volgensmij wordt dit gedoogd tot 5g als je het meeneemt, maar dan wel ongerold.

Staat denk ik nog wel ergens in de FAQ
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95

Ploegie

Playlistbediener
23 feb 2015
28
17
Wat is jullie ervaring met het meenemen van wat wiet of hasj naar DTRH? Doen ze daar erg moeilijk over en kan ik het beter wegstoppen? Of wordt dit gedoogd?
Maat van me werd vorig jaar gefouilleerd bij de ingang van camping naar terrein en toen werd zijn wiet ingenomen, was op zondagavond dus was niet veel meer. Verder eigenlijk nooit problemen mee ervaren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95

gesp

Support act
11 jun 2018
1.101
324
Afgelopen dagen wat verder in het programma gedoken en er staan toch ook wel goede mij onbekende namen in het blokkenschema.

Er komen overigens steeds meer doorverkooptickets op ticketmaster te staan, voor steeds lagere prijzen. Voor degenen die in eerste instantie mis grepen is er de komende tijd genoeg kans voor een redelijke of zelfs goede prijs nog een kaart te krijgen.
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
503
327
Zo te zien staat de Bossa Nova op een andere plek. Hopelijk met net iets meer ruimte
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.861
1.791
Aaah check, zag 'm net volgensmij niet in de lijst staan. Of gewoon verkeerd gekeken. Vond de vorige plek eigenlijk wel heel fijn, maar wellicht dat er hier meer ruimte is
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken