Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat is jullie ervaring met het meenemen van wat wiet of hasj naar DTRH? Doen ze daar erg moeilijk over en kan ik het beter wegstoppen? Of wordt dit gedoogd?
Wat is jullie ervaring met het meenemen van wat wiet of hasj naar DTRH? Doen ze daar erg moeilijk over en kan ik het beter wegstoppen? Of wordt dit gedoogd?
Maat van me werd vorig jaar gefouilleerd bij de ingang van camping naar terrein en toen werd zijn wiet ingenomen, was op zondagavond dus was niet veel meer. Verder eigenlijk nooit problemen mee ervaren.
Afgelopen dagen wat verder in het programma gedoken en er staan toch ook wel goede mij onbekende namen in het blokkenschema.
Er komen overigens steeds meer doorverkooptickets op ticketmaster te staan, voor steeds lagere prijzen. Voor degenen die in eerste instantie mis grepen is er de komende tijd genoeg kans voor een redelijke of zelfs goede prijs nog een kaart te krijgen.
Aaah check, zag 'm net volgensmij niet in de lijst staan. Of gewoon verkeerd gekeken. Vond de vorige plek eigenlijk wel heel fijn, maar wellicht dat er hier meer ruimte is