Down The Rabbit Hole 2023

Henkgoudstaaf

Playlistbediener
12 jun 2023
11
2
Djrum en Ngoni Egan zéker! Beide wel iets meer richting de breakbeat maar zit iets meer tempo in dan gemiddeld. Ik denk dat je dat zoekt. ;-) Ander genre is meer R&B orientated op vrijdag en zondag in de Bizarre. Zelf kijk ik vooral uit na Skin on Skin, heel veel zin in zijn set en hoop echt dat het niet de druk gaat zijn in de Fuzzy. Vorig weekend Philou Louzolo voor de 4e(?) keer gezien, en weer niet teleurgesteld, dus voor de zaterdag een goede uitvalbasis in The Bizarre of met Djrum in REX.

En dan heb ik Tammo Hesselink, Oceanic, Barker, Sedef Adasi, Kamma & Masalo nog niet eens genoemd. Kwaliteit!
Thanks! Goeie tips
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Dan nog kan het heel erg verschillen per set natuurlijk. Is ook een beetje de ontwikkeling van de avond.
 

snoeperd

Randprogramma
6 jun 2019
110
105
B
Voor de kenners onder ons heb ik nog wel een vraag. Ik ben over het algemeen niet zo'n fan van techno, maar kan iets toegankelijkere en melodieuzere vormen van house, drum n bass en hardstyle wel waarderen, maar niet te missen tips in een totaal andere stijl zijn ook welkom. Welke DJ's (die bijvoorbeeld overdag in de REX of Bizarre staan, of elders) kunnen jullie in dit geval aanraden? Zelf ben ik in de DJ wereld namelijk niet zo thuis, dus de namen die ik zie zeggen mij niet veel.
Bibi Seck is erg fijn en zonnig! (house)
 

Cornholio

Playlistbediener
22 feb 2023
27
37
Voor de kenners onder ons heb ik nog wel een vraag. Ik ben over het algemeen niet zo'n fan van techno, maar kan iets toegankelijkere en melodieuzere vormen van house, drum n bass en hardstyle wel waarderen, maar niet te missen tips in een totaal andere stijl zijn ook welkom. Welke DJ's (die bijvoorbeeld overdag in de REX of Bizarre staan, of elders) kunnen jullie in dit geval aanraden? Zelf ben ik in de DJ wereld namelijk niet zo thuis, dus de namen die ik zie zeggen mij niet veel.
Rachel Green sprak mij wel aan.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Begint wel aardig te kriebelen zo langzamerhand he... Vooral na het lezen van alle BKS berichten.
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
483
315
"inclusief liveperformances van o.a. Torre Florim'

Zo zie je maar de staat is nooit ver weg op dtrh😅
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.833
1.740
Begint wel aardig te kriebelen zo langzamerhand he... Vooral na het lezen van alle BKS berichten.
ja he, echt heel veel zin gekregen in DTRH door alle verhalen van BKS. Voorpret is ook al in volle vaart bezig, lekker aan het inluisteren.

Eerst nog even m'n scriptie afschrijven helaas 🙃
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.833
1.740
"inclusief liveperformances van o.a. Torre Florim'
Wacht waar zie je dit? Ik zie het niet in die Bermuda bekendmaking van net.

Wel dus een nieuwe Rex en een audiovisueel iets van Boris Acket bij de festivalpoort, zouden ze dan eindelijk een andere poort bouwen? Was bij de aanleg van het Grid volgensmij de bedoeling dat het ieder jaar anders zou zijn, maar dat is nog niet helemaal gelukt.
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
483
315
Eerst nog even m'n scriptie afschrijven helaas 🙃
Haha same hier, laatste tentamen van mn master op de 29e en thesisvoorstel deadline een week er na (erg toe aan een weekendje ontspanning dus😅). Veel succes iniedergeval!

Dat stukje van Torre staat op de site, helemaal onderaan het bericht van Bermuda
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Ben ook wel benieuwd wat Froukje gaat doen, meestal zijn die huisartiesten wel het hele weekend aanwezig voor een aantal shows.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Mee eens. Het publiek op DTRH is wat meer ontspannen en mede daardoor ontstaat er regelmatig ergens een spontaan feestje. De line-up is natuurlijk afhankelijk van persoonlijke smaak. Vorig jaar was deze wat mij betreft op DTRH beter, dit jaar op BKS. Beide festivals hebben een prachtige locatie, waarbij op DTRH wat meer ruimte is voor de bezoekers om dingen te ontdekken en/of om wat 'rust' op te zoeken.
Groot verschil is dat je in het meer op BKS niet mag zwemmen (officieel) bij DTRH wel..als je daar om geeft tijdens een festival met warm weer
 
  • Leuk
Waarderingen: Geert

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.255
3.822
Voor wie nog twijfelde vanwege het nieuwe biermerk; er is gelukkig nog gewoon Desperados te krijgen. 🥰
Voor 1,5 bon of 2 bonnen? Heb voorheen eigenlijk altijd Desperados gedronken op DTRH, maar niet voor 5,25 of 7 euro per flesje of beker.
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
483
315
Iemand ervaring met de pendelbus vanuit Wijchen vrijdagmiddag van eerdere jaren? Is dat een beetje te doen of sta je dan erg lang in de rij
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
833
537
Iemand ervaring met de pendelbus vanuit Wijchen vrijdagmiddag van eerdere jaren? Is dat een beetje te doen of sta je dan erg lang in de rij
Vorige jaar heel lang in de rij gestaan, in 2019 op hetzelfde tijdstip kon ik direct de bus in.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken