Down The Rabbit Hole 2023

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.482
6.150
Ik gooi deze hier ook even, komt uit het RW topic.
Nog een allerlaatste curveball en dan stop ik ermee: Lorde.

Ja, ze tourt in augustus maar ze staat nog nergens in België. En wat een Opener kan (acts overhalen voor 1 show) moet RW/Herman zeker kunnen. De main eindigen met pakweg Stormzy - Lorde - CDW vind ik wel een degelijke compensatie voor de fans van Stromae.
Wellicht kunnen DTRH en RW de handen in elkaar slaan, want dit zou een briljante zet zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: ZiggyStardust93

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Ziggo Show nagenoeg uitverkocht, waar haal je die informatie vandaan?
ja, sorry...

keek naar de tribunes en dacht "die is nagenoeg uitverkocht"... tegen beter weten in, ai... (en meer van verwacht ook)

los daarvan, ze zouden imo kunnen en passen imo redelijk bij de DTRH-doelgroep, of zie ik dat verkeerd?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.849
1.762
Blur zou voor mij wel voordelig zijn, heb 30 juni de verdediging van mijn masterthesis, dus dan kan ik ze op DTRH. Heb voor nu geen ticket omdat ik het qua planning niet ga redden waarschijnlijk
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
805
995
ja, sorry...

keek naar de tribunes en dacht "die is nagenoeg uitverkocht"... tegen beter weten in, ai... (en meer van verwacht ook)

los daarvan, ze zouden imo kunnen en passen imo redelijk bij de DTRH-doelgroep, of zie ik dat verkeerd?
Het sluit prima aan op de oorspronkelijke doelgroep ja, maar als je kijkt naar de 45k kaartkopers dit jaar zal je procentueel meer mensen tevreden maken met een DJVT of Goldband. Dat weet de organisatie ook.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
840
547
ja, sorry...

keek naar de tribunes en dacht "die is nagenoeg uitverkocht"... tegen beter weten in, ai... (en meer van verwacht ook)

los daarvan, ze zouden imo kunnen en passen imo redelijk bij de DTRH-doelgroep, of zie ik dat verkeerd?
Is wel een beetje wat ik verwachtte qua verkoop. Denk dat de doelgroep niet per se superenthousiast wordt van de naam, maar dat het wel een feest kan worden.

Punt is wel dat Friendly Fire het concert in de ZiggoDome organiseert en dat hun contract met Blur niet nog een optreden van Blur in Nederland zal toelaten.
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss

ZiggyStardust93

Campingartiest
21 feb 2023
50
57
Misschien naïef, maar ik mag toch hopen van niet (DJVT/Goldband). Ik heb het DTRH-publiek wel hoger zitten en hoop dat de organisatie een meer verrassende naam uit de hoed tovert.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.345
1.797
Mijn hoop en vrees zijn hetzelfde.
Komt het wel eens voor dat een (Gold)band zowel bks als DTRH doet? Nee toch? Of vergis ik me.

New Order en Kraftwerk kwamen bij mij ook op. Niet gigantisch groot en normaal gesproken geen act die je meteen als headliner zou verwachten, maar als noodgreep zou ik het niet gek vinden.
 
  • Leuk
Waarderingen: ZiggyStardust93

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.542
2.016
Komt het wel eens voor dat een (Gold)band zowel bks als DTRH doet? Nee toch? Of vergis ik me.

New Order en Kraftwerk kwamen bij mij ook op. Niet gigantisch groot en normaal gesproken geen act die je meteen als headliner zou verwachten, maar als noodgreep zou ik het niet gek vinden.
Ik weet niet of dit argument zo goed opgaat bij Nederlandse acts, waar natuurlijk weinig exclusiviteit aan verbonden is.
 

liluzi

Randprogramma
3 feb 2019
128
80
Ik zou tekenen voor New Order of Kraftwerk. Hoef ik geen seconde over na te denken. Zou het vooral een lullige zet vinden als een DJVT/Goldband wordt geboekt voor veel minder geld terwijl Stromae de grootste hap uit het budget heeft genomen…
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken