Down The Rabbit Hole 2023

ZiggyStardust93

Campingartiest
21 feb 2023
59
71
En los van het feit dat dit een puur commerciële zet is, is het ook nog niet eens een aantrekkelijke deal? Je hebt altijd prima zicht op de Hotot, wc- en etenaanbod is prima (oke, op sommige momenten lange rijen bij de wc, maar je kan daar ook in investeren als festival), de rij voor een bandje valt vaak wel mee, en een eigen lounge..? Je wil toch onderdeel zijn van het festival, geen toeschouwer?
 
Laatst bewerkt:

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.178
575
Rare commerciële greep die rabbit royale kaarten van 360 euro
Gadverdamme idd, de hoeveelheid glamcamp plekken was me vorig jaar al een doorn in het oog.
En dan nu dit...
De comments op instagram zijn ook niet misselijk gelukkig ;-)
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
221
179
Rare commerciële greep die rabbit royale kaarten van 360 euro
Dit is voor mij de reden om na dit jaar DTRH links te laten liggen. Donder op met je VIP kaartjes. Zie je ze al staan op zo'n platform? Met champagne, uitkijkend over 'de plebs'. Echt een totaal idioot concept dit!
Volgend jaar weer lekker BKS voor mij.
 
Laatst bewerkt:

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.863
4.826
Ik vind het eigenlijk heel typisch voor DTRH. De sfeer, aankleding en 'vibe' mag dan wel heel down to earth zijn, maar de snelheid in grote toename van het bezoekersaantal (terwijl het terrein vrijwel even groot is gebleven) heeft mij eerder al duidelijk gemaakt dat het een ultracommercieel fuckfest is geworden.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.374
3.397
Ik vind het eigenlijk heel typisch voor DTRH. De sfeer, aankleding en 'vibe' mag dan wel heel down to earth zijn, maar de snelheid in grote toename van het bezoekersaantal (terwijl het terrein vrijwel even groot is gebleven) heeft mij eerder al duidelijk gemaakt dat het een ultracommercieel fuckfest is geworden.
Precies. Ik vind dit ook heel kut, maar ik ben eigenlijk helemaal niet verbaasd door deze move.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.803
9.750
Je wil toch niet dood gevonden worden op zo'n verheven platform voor de Hotot? En zoals al gezegd: de kans dat je slecht zicht hebt op de Hotot is sowieso al bijna onbestaande, met die heuvel enzo.

Baggermove.
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478
Zag net het setje van TSHA en daarna Romy op Coachella. Dat ken nog best een kekke party worden!
Ohja ik denk niet dat ik mag 'klagen' over VIP ding, maar dit is wel veel 360 bovenop je gewone ticket. Heb zelf voor Dynamo VIP kaartjes, voor 180 eppies twee dagen, maar das verder gelijk afgezien van een verhoging en een eigen toilet en bar meen ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2 en Broccoli Rob

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.536
2.679
Je wil toch niet dood gevonden worden op zo'n verheven platform voor de Hotot? En zoals al gezegd: de kans dat je slecht zicht hebt op de Hotot is sowieso al bijna onbestaande, met die heuvel enzo.

Baggermove.
Pinkpop deed vorig jaar toch ook al zoiets met dat skydeck? Waarbij het ook al de vraag was of het ook maar iets toevoegt aan de beleving.
Kennelijk vindt Mojo het een geslaagd verdienmodel....
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.863
4.826
Zag net het setje van TSHA en daarna Romy op Coachella. Dat ken nog best een kekke party worden!
Ohja ik denk niet dat ik mag 'klagen' over VIP ding, maar dit is wel veel 360 bovenop je gewone ticket. Heb zelf voor Dynamo VIP kaartjes, voor 180 eppies twee dagen, maar das verder gelijk afgezien van een verhoging en een eigen toilet en bar meen ik.
Dat vond ik ook een klote move van Dynamo MF. Vooral omdat die plek één van de weinige plekken op het terrein was waar je even goed kon zitten. Zorgde ook voor veel sfeer bovendien.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
1.003
1.165
Ik had eerder een deze dagen een keer een post verwacht in de trant van: "We hebben jullie reacties omtrent het probleem met de toiletten gezien en gehoord en hebben een verdubbeling van de toiletten gehuurd."

In plaats daarvan een compleet van de realiteit losgezogen vip-deck met eigen toiletten.
Deze extra omzet zouden ze ook kunnen krijgen door een ticket 1,17 euro duurder te maken.
Dit inderdaad. De winst die ze er mee behalen is verwaarloosbaar. Tenzij het dit jaar een voorproefje is voor een groter VIP-deck volgend jaar.

Maar de imagoschade is ook niet mals gezien de reacties op Twitter, FB en Insta.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd en Timmetje

Thijsvdn

Campingartiest
7 feb 2017
66
7
Wel mooi om te zien dat die upgradetickets nog niet uitverkocht zijn en dat er dus echt amper vraag naar is.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken