Down The Rabbit Hole 2023

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.036
8.681
Ja. Natuurlijk DTRH is ook gewoon een bedrijf en heeft een verantwoording naar de bezoekers.

Duidelijkheid vragen naar een burn-out is het slechtste wat je kan doen richting de artiest. Zelf een plan B opstellen is niet zo'n gekke gedachte, ke kan toch niet uitgaan van 'misschien wordt hij beter'.
Ja dat zeker. Over een plan B nadenken, voor MOCHT Stromae cancelen, gaan ze sowieso doen.

Maar de grootste artiest van de lineup gooien lijkt me toch net heel moeilijk te verantwoorden naar je bezoekers? Je zal maar een ticket gekocht hebben als fan. En reken er maar op dat Stromae voor het volste veld zal zorgen in heel je weekend (naast Fred misschien).
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Ja dat zeker. Over een plan B nadenken, voor MOCHT Stromae cancelen, gaan ze sowieso doen.

Maar de grootste artiest van de lineup gooien lijkt me toch net heel moeilijk te verantwoorden naar je bezoekers? Je zal maar een ticket gekocht hebben als fan. En reken er maar op dat Stromae voor het volste veld zal zorgen in heel je weekend (naast Fred misschien).
Als een schaduw headliner zich daarvoor wil lenen, is dat prima ja.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.177
5.511
Ja dat zeker. Over een plan B nadenken, voor MOCHT Stromae cancelen, gaan ze sowieso doen.

Maar de grootste artiest van de lineup gooien lijkt me toch net heel moeilijk te verantwoorden naar je bezoekers? Je zal maar een ticket gekocht hebben als fan. En reken er maar op dat Stromae voor het volste veld zal zorgen in heel je weekend (naast Fred misschien).
Ze zullen zeker lijntjes uitgooien links en rechts, maar zijn verder met hun handen en voeten gebonden natuurlijk.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Ze zullen zeker lijntjes uitgooien links en rechts, maar zijn verder met hun handen en voeten gebonden natuurlijk.
Precies. Uiteindelijk kunnen ze pas daadwerkelijk schakelen als er een no go vanuit Stromae zelf komt.

Maar goed, laten we hopen dat hij spoedig herstelt. Vooral voor hem zelf en zijn vrouw en kind.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pompompidom en mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.036
8.681
Als een schaduw headliner zich daarvoor wil lenen, is dat prima ja.
Ja, dat ben ik volledig eens.

Ik dacht even dat je opteerde om Stromae te cancelen ongeacht of hij zelf een go (of geen go) geeft of niet. 😅
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.891
1.824
Lijkt mij dat DTRH samen met Rock Werchter al een plan B aan het maken is toch?
Lijkt me dat DTRH toch ook kan kijken naar namen die al op RW/NSJ staan, Werchter heeft de meeste mogelijke vervangers zelf al op de line-up staan en zullen het wellicht eerder bij hun eigen line-up zoeken. Die kans acht ik bij DTRH wat kleiner.
 
  • Leuk
Waarderingen: mroizo

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.036
8.681
Als het samen kan, zeker. Maar ieder zal toch vooral zijn eigen uitweg zoeken denk ik. Mocht het nodig zijn.
Ja precies. DTRH kan nog schakelen naar een Rosalia, Stormzy, Lil Nas X Sam Fender maar dat kan RW dus niet meer. Al liggen er voor RW ook nog wel opties. Sowieso voor beide festivals een enorme headliner dus niet evident...
 
  • Leuk
Waarderingen: mroizo

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Hoewel ik Django Django wel echt heb uitgekotst een paar jaar geleden, die nieuwe EP's doen het hier wel goed zeg. Was een leuke geweest op de zomer festivals.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Ik zie nu die live-show van The Blaze. Die gaat gewoon de Teddy afsluiten in het donker hoor, dat gaat wel lekker worden denk ik. Ik dacht wel dat die gasten altijd met een band op het podium staan, maar schijnbaar niet dus.

 
  • Leuk
Waarderingen: Joris

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Lekkere muziek hoor, wordt wel een feestje. Heb er wel een beetje Disclosure gevoel bij. Ze doen helemaal niks op die panels voor hun neus 😅.
Zie ik toch liever Fred Again.., Moderat of Weval werkelijk muziek maken
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken