Down The Rabbit Hole 2021 - Nieuws en Geruchten

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.552
837
Heerlijk 2 weekenden festival achter elkaar! Wat een fantastisch einde van de zomer!
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.552
837
Gokje met de verwachtingen voor morgen..
Namen genomen uit DTRH2020, All Points East, Reading & Leeds, TRNSMT, IOW, Wide Awake, AVA Festival, Parklife, Victorious, Truck Festival

KHSdQqG.jpg
Hier zou ik prima mee kunnen leven!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.951
6.212
Ik zie bands als Foals en Balthazar ook wel een terugkeer maken, geen idee of dat realistisch is. Bands die al op BKS2020 zouden staan zoals Fontaines DC, Catfish & The Bottlemen, black midi, Tropical Fuck Storm, 100 gecs etc. touren ook.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.076
6.137
ik denk dat er iets meer NL namen zullen staan dan op de poster (wel weer goed gedaan btw!)

De Staat bijvoorbeeld, ontbreekt op Lowlands/Paaspop. Zie daar best een headliner in in Biddinghuizen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.242
10.705
Ik zou er wel voor gaan met je line-up Yannick. Uiteraard pleit ik voor iets meer gitaren maar ach. De volgende acts spreken mij zeker aan: Royal Blood, London Grammar (topnaam), Gangs of Youth, Inhaler, IDLES, Lapsley, Miles Kane, Roisin Murphy, Sam Fender, Sons of Kemet, Sports Team, Squid, Murder Capital, Whispering Sons. Kortom, prima weekend!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.951
6.212
Ja, denk dat er sowieso veel Nederlandse en Belgische dingen weer zullen staan, alleen moeilijk gokken wàt. Denk dat De Staat idd perfect (sub)headliner kan zijn naast dan een Royal Blood ofzo.

London Grammar stond idd op line-up 2020, al was dat niet als headliner toch? Misschien worden ze alsnog toegevoegd (ookal is het festival uitverkocht), maar dat zou dan wel een heel straffe editie worden. Moet je als DTRH zijnde wel al beginnen zoeken en schuiven. QOTSA staat zo op R&L bv., maar stonden er 'pas' in 2018?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.078
8.719
In principe zijn Fontaines DC en The Streets ook nog wel passende kanshebbers. Maar goed, we gaan het snel weten!
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Oasiss2.0

Nieuw lid
14 apr 2021
2
1
Wat een fijn nieuws zeg! Hier ga ik sowieso kaartjes voor proberen te krijgen. Lowlands lijkt praktisch onmogelijk, ook via Ticketswap, maar dit is ook prima. Benieuwd naar de namen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Marin

Dagopener
14 apr 2021
525
344
Dit is echt fijn nieuws zeg, eindelijk weer eens iets om naar uit te kijken. Fontaines DC zou mooi zijn inderdaad net als black midi en black country new road.

Geluid vergunning tot 23 uur is toch wel een beetje jammer hoop dat ze alsnog wat leuks weten te maken van het nachtprogramma, ben zelf nooit zo'n fan van silent disco's
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.657
819
Hier wil ik ook zeker wel proberen om kaarten voor te bemachtigen. Hopen dat mijn zoon van 17 mee kan.
Lijkt mij een erg fijne afsluiting van de zomer
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.337
6.568
Om kwart over 11 belt Tessa mol met ide koffeman op kink over de nieuwe namen. Dus ze zijn vast om 11u bekend
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken