Down The Rabbit Hole 2021 - Nieuws en Geruchten

Heerlijke lijst. Oké, je kan zeker zeggen dat de 2020 lineup scherper was. Maar god, wat had ik niet meer verwacht om in 2021 te kunnen uitkijken naar Gorillaz x Slowthai die Momentary Bliss knallen.

Doe Maar als headliner is even bedenkelijk als dat het geniaal is voor dit.

Ik ga wel voor tickets.

Vind het zeker geen misse affiche, met meerdere namen die ik echt graag nog eens zou willen zien (Disclosure, Gorillaz, Balthazar, boy pablo, Steam Down, slowthai), dus toch maar eens gaan uitkijken of ik niemand van mijn vrienden kan overtuigen om een tripje naar Biddinghuizen te maken deze zomer.

Voor mij beter dan vorig jaar, beetje jammer van Tyler en FKA twigs maar meer dan tevreden met Gorillaz en Doe Maar. Ook de undercard vind ik goed met slowthai, little dragon, squid, l'imperatrice. Kan niet wachten

Echt enorm in mijn nopjes met de Gorillaz. Heb kaarten voor de O2 in Londen maar zie het niet gebeuren dat ik daar naartoe kan gaan. Gisteren al de stiekem hoop dat DTRH ze zou aankondigen maar had er eigenlijk niet op durven hopen. Had half verwacht dat de suggestie alleen al als belachelijk zou worden gezien. Heel tof dat er een kans bestaat ze toch te gaan zien dit jaar.

Daarnaast Doe Maar (blijft tof) en een leuke undercard. Het tweede festival van het seizoen mogen bijwonen zou ook fantastisch zijn.

Nu eerst maar eens tickets zien te scoren. Ik kan nu al niet wachten. :)

Ik ben nu helemaal blij met mijn "nog van 2020 tickets" !! Mooie Line up tot zo ver ??

Nou ik ben helemaal om hoor. Ik verwacht zeker nog een aantal namen te zien op het kaartje dat ik gisteren postte, maar Gorillaz had ik dus niet verwacht. Doe Maar als headliner is uhm op z'n minst bedenkelijk, net zoals het font-type van Idles.. Maar bon. Dit is zo slecht nog niet voor een eerste worp namen. Als ik het goed heb, komen er zeker nog een dertigtal aan.

Van het vorige affiche mis ik vooral FKA Twigs, Bicep, Banks, Charli XCX, Kate Tempest en Murder Capital. Maar wie weet komen die nog terug.

Naast het te verwachten afhaken van de Amerikaanse acts als Tyler, Beck en Wilco natuurlijk.

Ik verwachtte toch eigenlijk ook wel naampjes als Jorja Smith (!), BICEP, Charli, Kae (niet langer hun deadname)

En dan eigenlijk ook wel Nederlandse dingetjes als Froukje <3, Altin Gün, S10, Merol, Joost..

Maar zeker niet te klagen met deze eerste worp (behalve dan misschien toch die vreemde Doe Maar, had dan eigenlijk nog liever De Staat gehad ofzo).

Als het zo als nu op de poster staat verwachten jullie gorillaz en jammie XX dan op de zondag?

Als het zo als nu op de poster staat verwachten jullie gorillaz en jammie XX dan op de zondag?
Ik heb werkelijk waar géén idee hoe jij dat eruit haalt. Volgens mij is hier nog niks bekend en de namen gewoon random op de poster staat.

Ik heb werkelijk waar géén idee hoe jij dat eruit haalt. Volgens mij is hier nog niks bekend en de namen gewoon random op de poster staat.

Als je er vanuit gaat dat het op volgorde van speeldag staat, dan haal je dat eruit. Maar het staat op alfabet, per grootte. Dus nog niks uit te halen inderdaad.

• Leuk
Waarderingen: roluf
Ik vind het voor de mogelijkheden die ze hebben een bizar goede eerste drop. Beter dan het grote Lowlands imo.

Ik vind het voor de mogelijkheden die ze hebben een bizar goede eerste drop. Beter dan het grote Lowlands imo.
Lowlands moet natuurlijk nog wel het een en het ander nog bekend maken. Maar vooralsnog eens. Doe Maar had ik eigenlijk meer Lowlands verwacht dan DTRH (als je ze al zou verwachten voor beide).

Ik moet het toch even gezegd hebben, blijkbaar is de postermaker slachtoffer geworden van de Corona bezuinigingen. In de Festileaks festivaldraft heb ik betere posters voorbij zien komen (uiteraard ook die van JozzFest).

Foals, Jorja Smith, Royal Blood.. Het kan nog alle kanten uit voor die twee. Het ding is wel dat Lowlands het gros van zijn bovenkant (Chem Bros, Opposites, Gallagher, Stormzy) nu wel al bekend heeft gemaakt, terwijl ik die indruk niet bepaald krijg van deze eerste worp van DTRH.

Bring Me The Horizon (UK), London Grammar (UK), Lewis Capaldi (UK) en Soulwax (BE) zijn nog vier grote namen die er normaal gezien wel nog zouden moeten bijkomen voor LL.

Ik moet het toch even gezegd hebben, blijkbaar is de postermaker slachtoffer geworden van de Corona bezuinigingen. In de Festileaks festivaldraft heb ik betere posters voorbij zien komen (uiteraard ook die van JozzFest).
Ik vind 'm wel clean eerlijk gezegd? Leuke visual met daaronder in strak rood de namen. Het font van het logo dat zo constant verandert vind ik ook leuk aan de nieuwe huisstijl, alsof de lettertjes corona krijgen en er dan weer vanaf geraken. :LOL:

Zo weg, mooi lijstje wel. Gorillaz als headliner is echt wel heel speciaal in deze tijden, flinke productie is dat.
Toch wel een paar namen die ik liever op Lowlands had zien staan, maar er zal nog wel het een en ander aan overlap komen.

Ik heb al een kaartje voor Lowlands, maar DTRH het weekend na Lowlands wordt mij een beetje veel van het goeie. Vrees dat het een beetje een afgekapt Lowlands gaat worden, zeker omdat er snachts alleen maar silent disco is.

Foals, Jorja Smith, Royal Blood.. Het kan nog alle kanten uit voor die twee. Het ding is wel dat Lowlands het gros van zijn bovenkant (Chem Bros, Opposites, Gallagher, Stormzy) nu wel al bekend heeft gemaakt, terwijl ik die indruk niet bepaald krijg van deze eerste worp van DTRH.

Bring Me The Horizon (UK), London Grammar (UK), Lewis Capaldi (UK) en Soulwax (BE) zijn nog vier grote namen die er normaal gezien wel nog zouden moeten bijkomen voor LL.
Ik denk dat met Disclosure, Gorillaz en Doe Maar de afsluiters nu wel bekend zijn.

Maar met name Idles op de tweede rij, dat lijkt me wat teveel eer. Jamie XX misschien wel hetzelfde gevoel bij.

Foals en Royal Blood zijn misschien weer net te groot voor die tweede rij. En naar mijn mening weer iets te klein om af te sluiten (Ja Foals heeft ooit al afgesloten maar toen waren er slechts 10.000 bezoekers, nu zou ik dat geen beste headliner vinden, al was het alleen maar vanwege mijn eigen smaak haha).

Jorja Smith en London Grammar zouden mooie toevoegingen zijn voor de tweede rij op het affiche.

Users who are viewing this thread