Down The Rabbit Hole 2020 – Nieuws en Geruchten

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
532
170
mattman wrote:
Ja maar het probleem is dat de Chemical Brothers dan waarschijnlijk een van de 3 headlineplekken inneemt. En dat vind ik dan weer een beetje zonde.

Ik denk dat dat wel kan werken mits je een band (zoals VW dit jaar) ervoor plaatst die in principe ook gewoon kan headlinen. Dat VW slechts een uurtje kreeg, vond ik dan weer een pak minder ookal heb ik ze zelf niet gezien. Dat zou mbt de editie van volgend jaar bv. Beck kunnen zijn ofzo.

Two Door Cinema Club zou zo'n band kunnen zijn!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
De nieuwspagina van DTRH lag er vanochtend even uit. Hopelijk zijn ze aan de site aan het sleutelen omdat er nieuws op komst is. Iets met wens, vader en gedachte wellicht ;-)

Maar kom op DTRH, heeft inderdaad al lang genoeg geduurd!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
De nieuwspagina van DTRH lag er vanochtend even uit. Hopelijk zijn ze aan de site aan het sleutelen omdat er nieuws op komst is. Iets met wens, vader en gedachte wellicht
1f609.svg


Maar kom op DTRH, heeft inderdaad al lang genoeg geduurd!
scherp scherp

morgen dan maar?
 

marthian80

Campingartiest
1 okt 2019
56
0
Eens kijken of we hier Pinkpop nog kunnen inhalen qua aantal pagina’s in het forum;-)

Dan hadden we toch echt eerder moeten beginnen met speculeren over het programma..
Maar ik zag hier al Krezip en Black Eyed Peas langskomen dus er werden wel serieuze pogingen gedaan om te trollen. ;)

Chemical Brothers lijkt mij erg fijn. Beck ook trouwens.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Eerste drop bij DTRH en Lowlands zijn altijd extra spannend omdat bijna alle grote namen in die eerste worp zitten...
Toch wel heel benieuwd, maar ben bang dat het zo goed als vorige editie niet gaat worden.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Haha ja Black Eyed Peas.... Krezip zou ik ook vreemd vinden, maar zijn die helemaal uit te sluiten? Staan die al ergens?

Mijn laatste voorspelling:

Lana Del Rey / Arcade Fire / Elbow
Wilco / FKA Twigs / Beck
Little Simz / Liam Gallagher / The Streets
Bicep / Kalkbrenner / Weval

Of toch een zeer verrassende naam? Faith No More? Nee toch? Brockhampton?

 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Faith No More?
Zou zo ongelofelijk wreed zijn.

Hoop ergens dat ze de London Grammars en Alt-J's mijden. Maar iedereen heeft natuurlijk een andere wens.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
London Grammar, pfff. Daar hoop ik dus ook echt niet op. Geprobeerd live, maar nee.... Ik hoop dat ze hun budget anders besteden.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ik vraag mij af hoe realistisch een rijtje headliners als The Killers, Tame Impala, Arcade Fire, The Chemical Brothers, Lana Del Rey etc. is, wanneer je dit jaar een band uit de UK hebt die énkel in de Benelux succes heeft en dus hoegenaamd niet veel zal kosten, Underworld tot headliner promoveert ookal is dat eigenlijk een act die nauwelijks nog vernieuwend is en zijn pieken echt wel al heeft gehad en je Janelle Monae promoveert tot headliner terwijl ze eigenlijk geen AFAS zou kunnen uitverkopen en bijkomstig het bijna logisch was dat ze het minste aantal volk wist te trekken naar de Hotot. Natuurlijk stond die bovenkant bol van indie-darlings (zoals Yorke, Robyn, VW, Foals etc.) maar was dat geen gevolg van de bijzonder zwakke of beter, goedkope headliners dat het festival in de breedte zo sterk was?

Ik denk dat we onze verwachtingen op dat vlak misschien wat mogen temperen. Ik zie ze bv. wel een The Killers boeken maar daarnaast ook een act als alt-J, The Lumineers, Beck, FKA Twigs etc. promoveren tot headliner om wederom in de breedte uit te stralen. Thoughts?
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.090
299
Voorspelling:

Alt-J / Chemical Brothers / The Killers
A$AP Rocky / Michael Kiwanuka / Wilco / FKA Twigs / Ms. Lauryn Hill / The Streets
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Ik vraag mij af hoe realistisch een rijtje headliners als The Killers, Tame Impala, Arcade Fire, The Chemical Brothers, Lana Del Rey etc. is, wanneer je dit jaar een band uit de UK hebt die énkel in de Benelux succes heeft en dus hoegenaamd niet veel zal kosten, Underworld tot headliner promoveert ookal is dat eigenlijk een act die nauwelijks nog vernieuwend is en zijn pieken echt wel al heeft gehad en je Janelle Monae promoveert tot headliner terwijl ze eigenlijk geen AFAS zou kunnen uitverkopen en bijkomstig het bijna logisch was dat ze het minste aantal volk wist te trekken naar de Hotot. Natuurlijk stond die bovenkant bol van indie-darlings (zoals Yorke, Robyn, VW, Foals etc.) maar was dat geen gevolg van de bijzonder zwakke of beter, goedkope headliners dat het festival in de breedte zo sterk was?

Ik denk dat we onze verwachtingen op dat vlak misschien wat mogen temperen. Ik zie ze bv. wel een The Killers boeken maar daarnaast ook een act als alt-J, The Lumineers, Beck, FKA Twigs etc. promoveren tot headliner om wederom in de breedte uit te stralen. Thoughts?

Kan me hier wel in vinden.
Persoonlijk heb ik ook liever 10 middelgrote namen die ik graag zie dan 3 gigantische headliners en een slechte undercard; DTRH is geen Pinkpop en dat moeten ze ook zeker niet willen.
We hebben op BKS '17 gezien wat gigantische headliners met de undercard van een middelgroot festival kunnen doen, en ik ben daar geen voorstander van.

Ander punt: volgens mij was jij dat ook Yannick, die opmerkte dat de nachtprogrammering uitermate zwak was op DTRH, ik ben vooral benieuwd of daar verbetering in gaat komen want ik vond dat ook echt kommer en kwel.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken