Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Verdomme wat ben ik blij met deze eerste batch. Me dunkt missen we nog 1 headliner, dan. Bovenkant lekker gevarieerd en onderkant vol met indiedarlings.
Hmm, even laten bezinken dit. Tyler The Creator, Beck en FKA Twigs vind ik erg tof bovenaan het affiche.
Disclosure en Haim vind ik ronduit verschrikkelijk. Echt zonde van die hoge spots. Disclosure vind ik ook echt totaal niet passen bij dit festival. Echt een tegenvaller.
Kacey Musgraves hoog op het affiche, maar ik heb er nooit van gehoord...
Wilco: nice. Cage The Elephant: oke. Charli XCX: nice. Loyle Carner: nice. Kate Tempest: woehoe! Big Thief: nice. Whitney: prima. The Murder Capital: nice. Thomas Azier: ok. Bicep: vet!!!!
Verdomme wat ben ik blij met deze eerste batch. Me dunkt missen we nog 1 headliner, dan. Bovenkant lekker gevarieerd en onderkant vol met indiedarlings.
Prachtige namen dit! Goed dat ze niet voor de gigantische headliners zijn gegaan en dat levert geweldige kwaliteit in de breedte. Ik denk dat ik alle namen uit die tweede categorie wel zou willen zien.
Lijkt me dat we met Tyler en Disclosure 2 van de 3 afsluiters hebben. Of denken jullie dat Beck ook zal headlinen?
Prachtige namen dit! Goed dat ze niet voor de gigantische headliners zijn gegaan en dat levert geweldige kwaliteit in de breedte. Ik denk dat ik alle namen uit die tweede categorie wel zou willen zien.
Lijkt me dat we met Tyler en Disclosure 2 van de 3 afsluiters hebben. Of denken jullie dat Beck ook zal headlinen?