Down The Rabbit Hole 2020 – Nieuws en Geruchten

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.799
1.719
Ik ben bier wel content mee. Heb alleen weinig met een paar van de grootste namen maar daaronder wordt ik heel blij
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.877
6.057
Verdomme wat ben ik blij met deze eerste batch. Me dunkt missen we nog 1 headliner, dan. Bovenkant lekker gevarieerd en onderkant vol met indiedarlings. :D
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.437
6.100
Zie de voor mij interessante namen (Twigs, Tyler, Tempest, Beck) ook wel naar RW gaan.

Werchter it is voor mij.
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
378
125
Prima worp. Voor mij persoonlijk niks bij de grotere namen, maar in de undercard echt een paar hele fijne namen
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Hmm, even laten bezinken dit. Tyler The Creator, Beck en FKA Twigs vind ik erg tof bovenaan het affiche.

Disclosure en Haim vind ik ronduit verschrikkelijk. Echt zonde van die hoge spots. Disclosure vind ik ook echt totaal niet passen bij dit festival. Echt een tegenvaller.

Kacey Musgraves hoog op het affiche, maar ik heb er nooit van gehoord...

Wilco: nice. Cage The Elephant: oke. Charli XCX: nice. Loyle Carner: nice. Kate Tempest: woehoe! Big Thief: nice. Whitney: prima. The Murder Capital: nice. Thomas Azier: ok. Bicep: vet!!!!

Mijn eerste gedachten.....




 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.663
2.264
Verdomme wat ben ik blij met deze eerste batch. Me dunkt missen we nog 1 headliner, dan. Bovenkant lekker gevarieerd en onderkant vol met indiedarlings.
1f600.svg

Waar verwacht jij nog een headliner? Lijkt me dat we ze alle 3 al hebben met Tyler, Beck en Disclosure?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.315
4.995
Nee ik krijg het hier niet warm van. Staan uiteraard mooie dingen tussen, maar niks wat me echt naar Beuningen doet afreizen.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.176
2.996
Prachtige namen dit! Goed dat ze niet voor de gigantische headliners zijn gegaan en dat levert geweldige kwaliteit in de breedte. Ik denk dat ik alle namen uit die tweede categorie wel zou willen zien.
Lijkt me dat we met Tyler en Disclosure 2 van de 3 afsluiters hebben. Of denken jullie dat Beck ook zal headlinen?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.799
1.719
Prachtige namen dit! Goed dat ze niet voor de gigantische headliners zijn gegaan en dat levert geweldige kwaliteit in de breedte. Ik denk dat ik alle namen uit die tweede categorie wel zou willen zien.
Lijkt me dat we met Tyler en Disclosure 2 van de 3 afsluiters hebben. Of denken jullie dat Beck ook zal headlinen?

Lijkt me dat er daar nog eentje komt
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken