Down The Rabbit Hole 2020 – Nieuws en Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.887
6.104
@raskolnikov, zet Golden Hour eens op. In de VS inderdaad allom geprezen maar hier nog totaal niet doorgebroken; mixt americana met pop en doet eigenlijk zo slecht nog niet. Waar ze echter helemaal in uitblinkt zijn haar live shows, stond dacht ik dit jaar op Bonnaroo en Coachella, was de moeite in dat ondergaande zonnetje.
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
289
207
Even iets totaal anders (even zeiken hoor)...ze bieden wat luxere slaapplaatsen aan. Nu zag ik een soort hutje dat je voor 599 p.p. excl reserveringskosten kunt boeken. daar kun je met zn tweeën in en dat kost je dan 1200!! Moet je nog een kaartje kopen ook. Als extra kun je daar zitzakken bijbestellen a 32,50.

Dat gaat toch echt helemaal nergens over?? Wie besteld zoiets? Voor 400 per nacht heb je echt een zeer luxe hotelkamer met alles erop en er aan. Hier zit niet eens een douche bij. Een zitzak moet je er bij bestellen.....
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.329
5.024
Even iets totaal anders (even zeiken hoor)…ze bieden wat luxere slaapplaatsen aan. Nu zag ik een soort hutje dat je voor 599 p.p. excl reserveringskosten kunt boeken. daar kun je met zn tweeën in en dat kost je dan 1200!! Moet je nog een kaartje kopen ook. Als extra kun je daar zitzakken bijbestellen a 32,50.

Dat gaat toch echt helemaal nergens over?? Wie besteld zoiets? Voor 400 per nacht heb je echt een zeer luxe hotelkamer met alles erop en er aan. Hier zit niet eens een douche bij. Een zitzak moet je er bij bestellen…..
Hahha idd te bezopen voor woorden. En over bezopen gesproken, een drankje kost ook € 3,00.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.887
6.104
Yannick wrote:
Verdomme wat ben ik blij met deze eerste batch. Me dunkt missen we nog 1 headliner, dan. Bovenkant lekker gevarieerd en onderkant vol met indiedarlings.
1f600.svg


Waar verwacht jij nog een headliner? Lijkt me dat we ze alle 3 al hebben met Tyler, Beck en Disclosure?
The Killers. Beck in de Teddy net als Twigs en Wilco, lijkt me.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Tyler, The Creator als headliner is ook wat een twijfelgeval. In 2018 stond hij nog op klaarlichte dag op een weinig drukke ONE op BKS. IGOR zal daar vast wel verandering in gebracht hebben, en naar het schijnt is zijn liveshow ook meer uitgewerkt.

Naja, klaarlichte dag.... Was volgen mij zo rond 20.00 en in mijn herinnering was het behoorlijk druk. Het was wel rete slecht. Of eigenlijk, geen live show. Draaide een tape waar hij af en toe Yo Yo Yo (YO) door heen riep.
 

will

Playlistbediener
1 okt 2019
49
8
Ben eigenlijk wel een beetje verrast door Tyler & Disclosure als headliner, niet helemaal mijn smaak om eerlijk te zijn. Hoop dus ook op nog een grote naam erbij van de Rock/Indie categorie. Persoonlijk wel blij met Two Door Cinema Club en Big Thief, hebben wel wat leuke nummertjes erbij zitten en ben benieuwd waar zij gaan worden neergezet.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
warriorandweirdo wrote:

Yannick wrote:
Verdomme wat ben ik blij met deze eerste batch. Me dunkt missen we nog 1 headliner, dan. Bovenkant lekker gevarieerd en onderkant vol met indiedarlings.
1f600.svg



Waar verwacht jij nog een headliner? Lijkt me dat we ze alle 3 al hebben met Tyler, Beck en Disclosure?

The Killers. Beck in de Teddy net als Twigs en Wilco, lijkt me.

Die zouden ze dan toch wel bekend gemaakt hebben?
Ze hebben nu geen een naam die twee keer de AFAS of een Ziggo kan dragen, in tegenstelling tot concurrent BKS.
Als je dan zo'n machtig grote naam hebt geboekt gooi je die echt wel in je eerste drop eruit.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.978
2.022
Even iets totaal anders (even zeiken hoor)…ze bieden wat luxere slaapplaatsen aan. Nu zag ik een soort hutje dat je voor 599 p.p. excl reserveringskosten kunt boeken. daar kun je met zn tweeën in en dat kost je dan 1200!! Moet je nog een kaartje kopen ook. Als extra kun je daar zitzakken bijbestellen a 32,50.

Dat gaat toch echt helemaal nergens over?? Wie besteld zoiets? Voor 400 per nacht heb je echt een zeer luxe hotelkamer met alles erop en er aan. Hier zit niet eens een douche bij. Een zitzak moet je er bij bestellen…..
Zou je nog van kunnen verschieten.
In Werchter doen wij ook al jaren de Rock Village, wij betalen 400 euro per persoon en hebben quasi het goedkoopste en zijn daar eigenlijk ook maar de boerkes van wat daar rondloopt.
Nu weet ik niet of het op DTRH ook zo uitgewerkt is maar het trekt dus wel degelijk volk.
 

will

Playlistbediener
1 okt 2019
49
8
Yannick wrote:

warriorandweirdo wrote:

Yannick wrote:
Verdomme wat ben ik blij met deze eerste batch. Me dunkt missen we nog 1 headliner, dan. Bovenkant lekker gevarieerd en onderkant vol met indiedarlings.
1f600.svg



Waar verwacht jij nog een headliner? Lijkt me dat we ze alle 3 al hebben met Tyler, Beck en Disclosure?


The Killers. Beck in de Teddy net als Twigs en Wilco, lijkt me.

Die zouden ze dan toch wel bekend gemaakt hebben?
Ze hebben nu geen een naam die twee keer de AFAS of een Ziggo kan dragen, in tegenstelling tot concurrent BKS.
Als je dan zo’n machtig grote naam hebt geboekt gooi je die echt wel in je eerste drop eruit.

Lijkt mij ook, tenzij ze zoals hier eerder was gezegd nog met het programma bezig zijn. Misschien is de beoogde hoofdact niet gelukt (Tame Impala?) en zoeken ze nog naar iets anders?
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
557
Yannick wrote:

warriorandweirdo wrote:

Yannick wrote:
Verdomme wat ben ik blij met deze eerste batch. Me dunkt missen we nog 1 headliner, dan. Bovenkant lekker gevarieerd en onderkant vol met indiedarlings.
1f600.svg



Waar verwacht jij nog een headliner? Lijkt me dat we ze alle 3 al hebben met Tyler, Beck en Disclosure?


The Killers. Beck in de Teddy net als Twigs en Wilco, lijkt me.

Die zouden ze dan toch wel bekend gemaakt hebben?
Ze hebben nu geen een naam die twee keer de AFAS of een Ziggo kan dragen, in tegenstelling tot concurrent BKS.
Als je dan zo’n machtig grote naam hebt geboekt gooi je die echt wel in je eerste drop eruit.

Lijkt me ook. Het voorlopige programma is er echt een voor de breedte. Vandaar ook de goede ontvangst hier op het forum. Hoe dat commercieel uitpakt t.o.v. BKS valt nog af te wachten.

Al moet ik zeggen, The National en Massive Attack zijn nu ook geen reusachtige headliners. Niet zo groot als een Arcade Fire, Kraftwerk of Arctic Monkeys die er recentelijk ook geheadlined hebben.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
James wrote:

Yannick wrote:

warriorandweirdo wrote:

Yannick wrote:
Verdomme wat ben ik blij met deze eerste batch. Me dunkt missen we nog 1 headliner, dan. Bovenkant lekker gevarieerd en onderkant vol met indiedarlings.
1f600.svg



Waar verwacht jij nog een headliner? Lijkt me dat we ze alle 3 al hebben met Tyler, Beck en Disclosure?


The Killers. Beck in de Teddy net als Twigs en Wilco, lijkt me.


Die zouden ze dan toch wel bekend gemaakt hebben?
Ze hebben nu geen een naam die twee keer de AFAS of een Ziggo kan dragen, in tegenstelling tot concurrent BKS.
Als je dan zo’n machtig grote naam hebt geboekt gooi je die echt wel in je eerste drop eruit.

Lijkt me ook. Het voorlopige programma is er echt een voor de breedte. Vandaar ook de goede ontvangst hier op het forum. Hoe dat commercieel uitpakt t.o.v. BKS valt nog af te wachten.

Al moet ik zeggen, The National en Massive Attack zijn nu ook geen reusachtige headliners. Niet zo groot als een Arcade Fire, Kraftwerk of Arctic Monkeys die er recentelijk ook geheadlined hebben.

Zijn toch acts die de AFAS 2 avonden behoorlijk kunnen vullen (+-10.000 kaarten allebei)..
Die zie ik er hier niet tussen staan!
Ben ook echt benieuwd hoe dit gaat verkopen maar dit kon nog weleens vies tegenvallen.
Editors, Underworld, De Staat & Foals zijn misschien wat plat maar waren wel de absolute publiektrekkers van afgelopen editie, die je met 35.000 beoogde toeschouwers wel nodig hebt.
 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Kacey Musgraves zo hoog zetten lijkt me wat riskant. In Amerika is ze een grote ster, speelt zo voor een gigantisch publiek en wordt ze bejubeld in de pers, maar in onze contreien is ze niet echt bekend. Eind 2018 (midden in de mediahype van haar vorige album), kon ze Het Depot (capaciteit 850 personen) niet uitverkopen.
Ze stond diezelfde week in de grote zaal van de Melkweg (1500 personen) en die was al lang vantevoren uitverkocht. Ook in 2015 verkocht ze de Melkweg al uit. Denk ook dat zij een publiek zonder voorkennis kan overtuigen.

Enige wat mij echt aanspreekt is Kacey, Bicep, girl in red, Tierra Whack en The Murder Capital. Wilco, Tyler en Disclosure vind ik wel leuk om te zien, maar niet zwaarwegender dan de lager geplaatste namen. Heb een paar namen nodig waar ik anders 25+ euro voor neer zou tellen, zoals ik dat dit jaar bij Underworld, Vampire Weekend, Robyn, Rosalia, Skepta en Janelle Monae had.

Ki/Ki ga ik wel in een club naar toe (dit weekend in PIP misschien).
 

justin1617899908

Playlistbediener
8 dec 2019
41
0
Al met Al contebt met de Line up so far. Maar ik mis inderdaad nog iets als zoals foals vorig jaar en een grote headliner. Hopelijk zitten in de volgende drop Roisin Murphy en Alt-j er bij. Ik hoop stiekem dat ze Disclosure in de Teddy na de headliner neerzetten zoals met Nicolas jaar maar dat zal wel niet haha
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
Zijn toch acts die de AFAS 2 avonden behoorlijk kunnen vullen (+-10.000 kaarten allebei)..
Die zie ik er hier niet tussen staan!

Tyler heeft z'n afas show vrij snel uitverkocht, zou er zo nog een kunnen doen. Disclosure destijds in 2016 ook een uitverkochte hmh, ik denk dat ze nu ook wel afas minstens 1x uitverkopen (mogelijk met een nieuw album). Denk dat je de grootte (van met name Tyler) een beetje onderschat.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
James wrote:
Zijn toch acts die de AFAS 2 avonden behoorlijk kunnen vullen (+-10.000 kaarten allebei)..
Die zie ik er hier niet tussen staan!


Tyler heeft z’n afas show vrij snel uitverkocht, zou er zo nog een kunnen doen. Disclosure destijds in 2016 ook een uitverkochte hmh, ik denk dat ze nu ook wel afas minstens 1x uitverkopen (mogelijk met een nieuw album). Denk dat je de grootte van (met name Tyler) en beetje onderschat.

Fair enough, maar het is ook zo dat er verder niet veel hiphop acts op de line up staan, en veel mensen die een kaartje voor Tyler kochten voor de AFAS gaan niet zomaar 180eu. neerleggen voor Beck, Musgraves & IDLES.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.096
319
Was vorig jaar bij de eerste namen direct verkocht, dat gevoel heb ik nu aanzienlijk minder. Beetje teleurgesteld met de headliners en verder niet veel namen die er echt positief uit springen voor mij.

+++: FKA Twigs, Wilco, Bomboy Bicycle Club
++: Big Thief, Charli XCX, Kacey Musgraves, Two Door Cinema Club
+: Banks, Beck, Idles, Whitney

Joy Crookes kende ik niet, maar klinkt wel uitstekend (+++).

Kacey Musgraves is toch wel een opvallende naam, had die niet direct aan zien komen. Wel echt een mooie stem en goede popliedjes, benieuwd naar hoe dit live uitpakt op DTRH.

Hopelijk komt 1 (of 2) van de nog niet aangekondigde vrijdagheadliners van Werchter nog door naar Beuningen. Dit voorlopige affiche kan nog wel een stevige publiekstrekker gebruiken.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
664
340
Het is tot nu toe wel heel veel pop. Niks mis mee, maar dat valt me op nu ik het een beetje aan het luisteren ben. Verschillende artiesten met liedjes die ik ook veel in winkels heb gehoord. Kacey Musgraves en Idles is wel heel tof. Vind de headliners wel tegenvallen. Dan had ik wel liever iets als The National op BKS, ook al heb ik die al heel vaak gezien. Disclosure hoeft van mij helemaal niet, vind ik ook een hele rare boeking, en Tyler is wel leuk, maar niet echt headliner waardig IMO.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken