Zoo, eindelijk tijd om even op deze batch namen in te gaan. Ik ben absoluut hyped en mega tevreden.
Naar Tyler, The Creator zijn IGOR show ben ik echt retebenieuwd. Ik heb hem twee jaar geleden ook nog op Best Kept gezien, en ondanks de mening van anderen hier vond ik het vooraan wel genieten geblazen. Ben dan ook wel een fanboy. Disclosure heb ik dan niet zoveel mee, maar bij gebrek aan beter vind ik het prima: heb ik die ook eens gezien. Beck is een naam die al jaren op mijn verlanglijstje staat, ik zou er in 2018 heengaan, ware het niet dat Thom Yorke toen op dezelfde dag optrad in ons landje. Erg blij mee dus. Hopelijk speelt ie hoofdzakelijk oud werk, maar dat zal wel niet. Zo'n andere naam die bovenaan mijn bucketlist staat, is Wilco. Zij waren eigenlijk al bekend, maar ik ben blij dat het nu officieel is. Eindelijk kan ik ze aan het werk zien! FKA twigs ben ik de laatste tijd steeds meer aan het luisteren en lijkt me magistraal live. Ook erg blij mee.
HAIM heb ik echt helemaal niks mee. Ook nooit geprobeerd tbh. Kacey Musgraves vind ik ook een mooie boeking. Ga het eens meer luisteren, maar Golden Hour vind ik in elk geval een wondermooi nummer. Big Thief heb ik de laatste tijd ook echt vaak aan staan, en god wat maken zij beklijvende muziek. Ook heel erg benieuwd naar! Net als naar Black Pumas, lijkt me heerlijk live. Cage The Elephant en IDLES zijn in mijn ogen beide boekingen waar weinig fout mee kan gaan: rammen! Met beide ontzettend blij, het is vooral bij Cage alweer even geleden dat ik ze aan het werk gezien heb. Kate Tempest en Loyle Carner zijn beide boekingen die ik afgelopen jaar graag al live wilde zien. Fijn dat ik nu kan herkansen.Whitney blijft een heerlijk bandje en ik ben ook erg benieuwd naar Murder Capital en Tierra Whack.
De rest van de line-up moet ik nog her en der wat van ontdekken. Maar voor mij is het tot nu toe een prachtig affiche. Ook vooral omdat ik het gros van de namen nooit eerder zag. Enkel Tyler, The Creator, Cage The Elephant, IDLES, Thomas Azier, girl in red en Whitney al eens live gezien. Echt heel blij mee! Ben benieuwd wie dan die derde headliner is als dat niet toch Beck wordt. En over de post van @Black Lies, ik denk niet dat de kans op Tame Impala hiermee geslonken is. Mochten ze een korte Europese festivaltour aankondigen zal dat in mijn ogen eerder in een keer gedaan worden. Ach, we gaan het zien. Misschien wel gewoon alsnog The Killers?