Down The Rabbit Hole 2020 – Nieuws en Geruchten

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
558
Bombay Bicycle Club

I Had The Blues is een enorm tof album. Een stuk minder poppy en geproduceerd dan bijvoorbeeld So Long See You Tomorrow. Zou bijna naar hun zaalshow in maart willen om nummers als Lamplight en Evening/Morning te zien, maar ik begrijp dat ze in januari met een nieuw album komen waarmee ze op tour gaan, dus dat wordt nog effe afwachten.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=M1LrLEcrawc[/video]
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Yannick wrote:
– Jenny Beth

Zou effe afwachten wat dat solo-album precies gaat worden. Of hoop je op een Savages-set?
Ze dropte alvast een nieuw nummer (check hieronder) wat toch wat weg heeft van Savages ja. Bovendien ben ik wel fan van Beth's live performance, heeft zoveel charisma vind ik. Maar dus nog even afwachten hoe dat album gaat vallen..

[video]https://www.youtube.com/watch?v=sUQCBCJkG5Y[/video]
 

misjaz

Playlistbediener
2 jul 2019
30
16
Late reactie, maar ben over het algemeen blij met deze drop!! headliners zijn inderdaad nogal klein, dus eigenlijk hoop ik op een 3e stuk grotere headliner. tame impala, lana del rey of woodkid zou mooi zijn. The strokes zouden ook wel heel vet zijn, maar ik denk dat de kans miniem is. Verder hoop ik op een mooie aanvulling van de undercard. Hopelijk komt bks ook snel met wat nieuwe namen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
@yannick: ben jij er dit jaar weer bij in de Groene Heuvels?
Die kans zit er wel dik in eigenlijk. Afgelopen jaar was een zeer fijne kennismaking met het festival en nu ik moet kiezen tussen dit of Werchter, neemt tot nu toe DTRH wel de bovenhand. Ik wacht daarmee dus wel nog even om een accredatie aan te vragen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
https://clashfinder.com/s/dtrh20/

Ik heb me gisterenavond even laten gaan en wat opzoekwerk gedaan met betrekking tot dagindeling. Als DTRH dezelfde methode van dagindeling gebruikt als vorig jaar, dan betekent het dat de eerste twee blokken met zekerheid allemaal op de grote podia gaan staan. Alhoewel er een aantal acts zijn zoals Kate Tempest, Loyle Carner, Big Thief, Thomas Azier, Jehnny Beth etc. die eventueel ook in de Fuzzy Lop kunnen staan maar dat is dus onder voorbehoud.

Zowieso zeker op deze dag (dankzij eliminatie van andere festivals zoals Vida, Latitude, Main Square, Eurockéennes, geruchten Rock Werchter, Roskilde etc.)
Vrijdag:
Disclosure
Wilco
Cage The Elephant
Big Thief
IDLES
Tones and I

Zaterdag:
HAIM
FKA Twigs

Zondag:
Tyler, The Creator
Black Pumas
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
668
595
King Gizzard heeft ook z'n eerste festival in Europa bekend gemaakt, begin juni in Frankrijk. Grote kanshebber voor BKS of DTRH dus
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.336
1.778
King Gizzard heeft ook z’n eerste festival in Europa bekend gemaakt, begin juni in Frankrijk. Grote kanshebber voor BKS of DTRH dus

Ik heb er geen last van als ze er staan, maar op de een of andere manier pakt dit mij nooit.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Ik mis eigenlijk nog wat diversiteit in dit eerste worp nu ik alles op die twee podia zie staan. Zeer veel pop, een pak meer hiphop ivm vorig jaar, geen jazz/soul/funk act. Graag hier ook nog een naam als Kiwanuka, KOKOROKO, Ezra Collective, Tom Misch of Cut Copy zien verschijnen alsook namen zoals Wolf Alice, Angel Olsen en alt-J. In de Teddy zou ik graag zoals BICEP live ook wel graag Four Tet zien verschijnen ofzo, maar kan ook dat BKS 'm heeft voor na de headliner op de TWO zoals DJ Koze vorig jaar.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.336
1.778
Ik mis eigenlijk nog wat diversiteit in dit eerste worp nu ik alles op die twee podia zie staan. Zeer veel pop, een pak meer hiphop ivm vorig jaar, geen jazz/soul/funk act. Graag hier ook nog een naam als Kiwanuka, KOKOROKO, Ezra Collective, Tom Misch of Cut Copy zien verschijnen alsook namen zoals Wolf Alice, Angel Olsen en alt-J. In de Teddy zou ik graag zoals BICEP live ook wel graag Four Tet zien verschijnen ofzo, maar kan ook dat BKS ‘m heeft voor na de headliner op de TWO zoals DJ Koze vorig jaar.

Klopt, veel pop vooral. Maar ik maak me er geen zorgen over. Komen nog 30-40 namen bij volgens mij. Het zou me verbazen als de variatie daarna nog steeds is zoals nu.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576

Ziet er netjes uit, Yannick! Zou zomaar heel veel van kunnen kloppen.

Al vind ik een uurtje Beck wel heel karig, voor een man die zoveel heeft uitgebracht. Echt te kort, lijkt me. En nu we eigenlijk zeker weten dat Tyler, The Creator het festival afsluit, vraag ik me af of we niet opnieuw een Janelle scenario krijgen, met volk die te vroegtijdig naar huis gaat.

Misschien Kate Tempest als afsluiter van de Fuzzy Lop?
 

Goanna

Randprogramma
4 jan 2017
110
3
Ben er weer bij :cool: kaartjes op zak...
Maar jeetje wat zijn die camper tickets duur zeg... 119 euro voor op een koeieweide ?!!?
 

Goanna

Randprogramma
4 jan 2017
110
3
Zo, kaartjes in de pocket... :cool: zijn er weer bij
Maar jeetje wat zijn die camper kaartjes duur zeg :oops: 119 euro voor een vakje op de koeie weide is echt duur.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.336
1.778
2 keer 10 groepstickets in de pocket; iedereen is voorzien.

Zuur voor de mensen die er net naast hebben gegrepen.

Maar overduidelijk minder hype op tickets dan vorig jaar. Toen sprak de eerste worp toch bij een grotere groep mensen tot de verbeelding denk ik. En met Underworld en Editors bekendere namen dan nu met Tyler en Disclosure.

Duidelijk signaal voor Mojo dat er misschien nog wat publiekstrekker op het affiche mogen?

Al vind ik het ook wel prima zo: fijne namen in de volle breedte.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Hoe lang kan ik wachten met het kopen van kaarten? Ik ben nog bezig met een groepje samen te stellen/ warm te maken.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.336
1.778
Hoe lang kan ik wachten met het kopen van kaarten? Ik ben nog bezig met een groepje samen te stellen/ warm te maken.

Tja lastig te zeggen. Op grond van het tempo van uitverkopen van de groepskaarten, zou je zeggen dat het dit jaar iets langzamer dan vorig jaar gaat. Ook op basis van de eerste namen. Dan zou je denken dat je nog wel een paar maanden de tijd hebt. Voor de tweede lichting bekend is, gaat het mijn inziens niet uitverkopen. Maar je weet het natuurlijk nooit helemaal zeker... ik baseer me ook enkel op vermoedens...
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.098
322
Hoe lang kan ik wachten met het kopen van kaarten? Ik ben nog bezig met een groepje samen te stellen/ warm te maken.

Zou zeker de sociale media van DTRH in de gaten houden, daar komen (net als bij Lowlands) notificaties voorbij als 90% en 95% verkocht is.

Mijn inschatting is ook dat je gerust kunt wachten op een volgende worp namen.
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Redelijke eerste worp, al wordt ik van de hier genoemde headliners niet bepaald happy (Beck en Tyler)
+++ FKA Twigs, Big Thief, IDLES, The Murder Capital
++ Kate Tempest, Girl in Red, Kacey Musgraves, Bicep

Maar inderdaad zoals gezegd: er mag zeker nog 1 knaller als afsluiting op de zaterdag bij, ik hoop zo op Tame Impala! (of The Strokes, maar daar wacht ik al 10 jaar op)
Lana Del Rey zou ik ook heel tof vinden.
Verdere wensen: Weval, DIIV, Fontaines DC, Nils Frahm, QOTSA, Beach House, Villagers, Arctic Monkeys, Four Tet, Nicols Jaar, Alt-J.

Ik merk bij mijn festival-vrienden groepje ook een beetje het missen van de grotere namen. Gek, want na een festival vinden we vaak de kleinere onbekende bands het meest vet. Kaartje is in ieder geval in the pocket. Enig idee wanneer de volgende worp namen komt? Volgens mij moesten we vorig jaar best lang wachten op de tweede lichting.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken