Down The Rabbit Hole 2020 – Nieuws en Geruchten

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Zeg ook niet dat ze niet komen. Geef alleen aan dat een zaalshow ook zou kunnen aangezien ze blijkbaar niet veel festivals doen. Als dat zo is dan is er dus ook een kans dat ze er niet staan en wel in bv Ziggodome.
 

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
163
49
Een festival als DTRH is toch gewoon gemaakt voor artiesten als Tame Impala. Hoop echt dat ze komen, heerlijk aan dat meer. Hoop enigszins dat Werchter deze week nog met een pakketje kleinere namen komt, dan hebben we weer iets meer namen om over te praten
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.331
1.775
Kings Of Leon kunnen we wel afschrijven, met een optreden in Den Haag op 26 juni. Verder ook prima dat die er niet staan.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.832
1.740
Kings Of Leon kunnen we wel afschrijven, met een optreden in Den Haag op 26 juni. Verder ook prima dat die er niet staan.

Inderdaad, staan daar best mooi samen met Snow Patrol denk ik. Dan ben ik benieuwd of ze the Killers nog wegzetten op DTRH of dat die ook zelf een showtje aankondigen binnenkort.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.331
1.775
Blijft inderdaad afwachten, ook nu Tame Impala toch niet helemaal zeker lijkt te zijn. Verdorie, ik ben echt heel nieuwsgierig en ongeduldig!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.331
1.775
Maar we moeten nog even geduld hebben blijkbaar. Althans dat antwoord kreeg ik vandaag toen ik vroeg of we morgen namen mogen verwachten.... dus waarschijnlijk deze week niets meer. Hopelijk wel nog vóór de kerst...
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Aantal nieuwe namen op eurockeennes. Simple Minds zal wel niet overkomen, toch?

Nieuwe voorspelling voor de eerste drop:
Caribou - Paul Kalkbrenner - Alt J - Marc Rebbilet - RUFUS Du Sol - Chanel Tres - Bicep - Micheal Kiwanuka - Roisin Murphy - Wilco - The Streets - Cage The Elephant - Parcels - Two Doors Cinema Club - Four Tet - The Whitest Boy Alive - Goldlink - The Killers

Ik hoop toch niet dat ze Billie Eilish gaan wegzetten als headliner trouwens.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Zitten wel wat mooie namen in jouw lijstje. Caribou, Michael Kiwanuka, Wilco, The Streets, Cage The Elephant en GoldLink lijken me allemaal mooie namen. Maar toch mis ik dan een echte uitschieter naar boven ofzo? Parcels lijkt me sterk trouwens, stonden er zowel in 2018 als in 2019 (weliswaar als vervangende act).
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.331
1.775
Zeker goede dingen tussen. De echte brille zit er voor mij ook nog niet tussen.

Parcels inderdaad niet vanwege wat Sjoerd zegt. Goldlink was er twee jaar geleden al, dus zal ook wel niet.

Kalkbrenner zou ik heel fijn vinden. Al vaak gezien maar altijd fraai.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Het is ook meer de line-up onder de headliners, muv van The Killers. Ik heb écht geen idee van de headliners dit jaar. Tame Impala was ik vrij zeker van maar nu al een stuk minder. Ik denk dat Alt-J (helaas) wel headliner gaat zijn..
 

justin1617899908

Playlistbediener
8 dec 2019
41
0
Ik zou alt-j graag zien op dtrh, spannender/leuker dan editors vorig jaar. Verder zijn de headliners moeilijk te voorspellen dit jaar. Misschien FKA TWIGS of Tyler the Creator? Verder hoop ik dat ze wat grotere namen gaan programmeren in de tiddy widder in de nacht zoals Floating Points, peggy gou of kalkbrenner
 

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
163
49
FKA Twigs en Tyler, the creator zijn denk ik nog een maatje te klein om headliner te zijn. Zijn beide wel meer dan welkom natuurlijk, al heeft Tyler al een show in AFAS deze zomer.

Hoop heel erg dat het zo lang duurt omdat Arcade Fire een mogelijke 15 years Funeral tour er in één keer uit wil gooien.
 

basgitaar

Campingartiest
14 jan 2019
71
0
Ik zou alt-j graag zien op dtrh, spannender/leuker dan editors vorig jaar. Verder zijn de headliners moeilijk te voorspellen dit jaar. Misschien FKA TWIGS of Tyler the Creator? Verder hoop ik dat ze wat grotere namen gaan programmeren in de tiddy widder in de nacht zoals Floating Points, peggy gou of kalkbrenner
Kalkbrenner staat ook al vrij hoog op paaspop, dus dat lijkt me een kleine kans.
 

cloudyshoes

Randprogramma
26 apr 2018
161
41
FKA Twigs en Tyler, the creator zijn denk ik nog een maatje te klein om headliner te zijn. Zijn beide wel meer dan welkom natuurlijk, al heeft Tyler al een show in AFAS deze zomer.

Hoop heel erg dat het zo lang duurt omdat Arcade Fire een mogelijke 15 years Funeral tour er in één keer uit wil gooien.
FKA twigs lijkt me in Europa niet kleiner te zijn dan Janelle Monae. De vraag is alleen of het optreden tot haar recht komt als headliner op het hoofdpodium, of misschien toch maar beter de spot inneemt van Thom Yorke vorig jaar. Ik zie dan eerder het tweede gebeuren.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.331
1.775
Ik vind het wel verrassend dat Lowlands nu met de aankondiging van de voorverkoop komt. Terwijl je deze week eerder nieuws zou verwachten van het kleine broertje uit Beuningen.
De organisatie van DTRH appte me terug dat "ze erg druk bezig waren met het programma". Blijkbaar zijn daar dus nog wat onzekerheden.
 

justin1617899908

Playlistbediener
8 dec 2019
41
0
Vandaag weer een paar nieuwe namen voor melt. Delen Vaak ook een paar namen met dtrh. Tot nu toe zou ik Burna Boy, Roisin Murphy, Micheal Kiwanuka, earthgang en Rufus du sol ook graag in Beuningen zien. Hopelijk volgende week het eerste nieuws
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.331
1.775
Ja op Melt staan paar heel interessante namen. Little Simz zou ik echt heel blij van worden!

Bicep, Mount Kimbie en Paula Temple ook.

Roisin Murphy en Kiwanuka verwacht ik sowieso wel.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Woodkid is trouwens echt by far de meest interessante naam van de week!
Als je niet bekend bent met hem zou ik hem even checken!
Waanzinnige en unieke naam, die DTRH echt zou moeten proberen te boeken!
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.961
536
Woodkid is trouwens echt by far de meest interessante naam van de week!
Als je niet bekend bent met hem zou ik hem even checken!
Waanzinnige en unieke naam, die DTRH echt zou moeten proberen te boeken!
Volledig mee eens. Open'er is ook lekker bezig trouwens vandaag, met FKA Twigs, Michael Kiwanuka, Big Thief en Foals. Dit jaar al Foals gehad, maar die andere drie mogen allemaal wel doorkomen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.331
1.775
Ken Woodkid totaal niet, maar zal eens snel gaan luisteren dan.

FKA Twigs hoop ik ook heel hard op.

Edit: Woodkid klinkt echt heel lekker ja.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken