Alstjeblieft niet, er zijn zo veel betere Nederlandse bands die je wel op DTRH zou kunnen boeken. Krezip past meer op de Concert at Seas en Dauwpops van deze wereld.
Nederlandse bands/artiesten die ik meer kans zie maken of stiekem op hoop: Eefje de Visser, Weval, WIES, Meetsysteem, DRUIPREK, Goldband (was fantastisch op SvhJ en hoog cultgehalte), Jungle by Night
Okay misschien moet ik iets minder ranten, hier wat ik denk dat er goed mogelijk is voor DTRH (grotendeels gebaseerd op andere line-ups in de buurt)
Voor de headliners verwacht ik Tame Impala en een van The Killers/Kings of Leon met een hoge spot voor Alt-J en Pixies (als ze daar akkoord mee gaan) op de line-up. Laatste headliner kwam de afgelopen jaren later dus daar ga ik dit jaar ook weer van uit.
Qua pop zie ik een Sigrid of een Charlie XCX wel komen, misschien wel een London Grammar.
Daarnaast nog wel bandjes als Cage the Elephant, Sports Teams, the Murder Capital, Whitney of the Streets (moet je banden met Lowlands blijven gebruiken hea), misschien dat ze Bombay Bicycle Club weten te strikken als die festivals doen
Ook hoop ik op Mura Masa, zeker na z'n samenwerkingen met Slowthai, die er natuurlijk dit jaar al stond, dit jaar.