Down The Rabbit Hole 2020 – Nieuws en Geruchten

mmax

Campingartiest
22 jan 2019
66
0
The Streets en Wilco zie ik ook zomaar in Beuningen op de Line up staan
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Stefan wrote:
Ben wel onder de indruk hoor van BKS, ze doen dat toch goed eens in de zoveel tijd.
Eerst Arcade Fire en Radiohead en nu The National en MA!
Vraag me af waarom MA destijds heeft afgezegd en nu naar BKS gaat, toch een verlies voor Mojo
Inderdaad nieuwsgierig wat DTRH er tegen in brengt!

Afgelopen februari heb ik Massive Attack nog in AFAS gezien; dat optreden werd nog door Mojo georganiseerd.

Klopt en daarom is het juist een verlies voor Mojo dat ze wel op BKS staan en niet hun festival, in mijn beleving ;-)

Was er ook bij en het was inderdaad weer waanzin krachtig!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.336
1.778
21 Pilots vind ik ook totaal geen band voor DTRH hoor. Gelukkig staan die op Pinkpop.

Massive Attack was dat zeker wel geweest.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.336
1.778
Roisin Murphy zou ik ook wel een hele fijne toevoeging vinden voor DTRH
1f642.svg

Die zag ik inderdaad ook op Melt (?) aangekondigd. Net als Bicep. Die zou ik heel graag weer zien.
 

Thijsvdn

Campingartiest
7 feb 2017
65
7
Benjamin wrote:
Roisin Murphy zou ik ook wel een hele fijne toevoeging vinden voor DTRH
1f642.svg


Die zag ik inderdaad ook op Melt (?) aangekondigd. Net als Bicep. Die zou ik heel graag weer zien.

Floating Points en Rufus du Sol passen van de Melt line up ook heel goed op DTRH. Al blijft die show van Bicep echt te gek en sta ik er weer als ze komen.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Rufus heb ik met ADE gezien, dat is ook echt tegek en kan in de late uurtjes nog wel heel mooi worden. Overdag zou dat niet werken.

Flouting Points, Bicep en Rufus heb je direct een prima avondvulling. En dat geeft ruimte voor Lane8 om de nacht af te sluiten. Zijn muziek vind ik echt te-gek.
 

Thijsvdn

Campingartiest
7 feb 2017
65
7
Rufus heb ik met ADE gezien, dat is ook echt tegek en kan in de late uurtjes nog wel heel mooi worden. Overdag zou dat niet werken.

Flouting Points, Bicep en Rufus heb je direct een prima avondvulling. En dat geeft ruimte voor Lane8 om de nacht af te sluiten. Zijn muziek vind ik echt te-gek.

Zijn alle 3 acts die je op DTRH hoogstens als afsluiter Teddy Widder gaat zien en niet diep in de nacht. Dit jaar stond David August nog in de middag en dat werkte prima.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.832
1.740
mdekens wrote:
Rufus heb ik met ADE gezien, dat is ook echt tegek en kan in de late uurtjes nog wel heel mooi worden. Overdag zou dat niet werken.

Flouting Points, Bicep en Rufus heb je direct een prima avondvulling. En dat geeft ruimte voor Lane8 om de nacht af te sluiten. Zijn muziek vind ik echt te-gek.

Zijn alle 3 acts die je op DTRH hoogstens als afsluiter Teddy Widder gaat zien en niet diep in de nacht. Dit jaar stond David August nog in de middag en dat werkte prima.

DTRH heeft dan ook niet echt live acts s'nachts. Bicep zou ik wel echt toejuichen als afsluiter (of iets dr voor) in de Teddy Widder. Denk dat dat echt heel vet kan worden.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Wat me afgelopen editie me een beetje teleurstelde, was toch wel een beetje het notoire nachtprogramma. Sure, er was veel aanbod maar de kwaliteit die je overdag op verschillende podia terugvond was na het afsluiten van de headline-show nauwelijks noemenswaardig. In de Teddy kon je jezelf iedere avond gezellig laten gaan op wat meezingers.. Dat is leuk voor een uurtje ofzo maar meh idk, in Fuzzy Lop stonden een stel djs waar op drie avonden slechts één act het vernoemen waard is nl. Dam-Funk, Fuzzy Lop Sounds.. uh, geen idee wat dat precies inhield maar was er überhaupt wat te doen? Swamp/Gatorland/Idyllische Veldje bracht maar weinig meerwaarde imo of was wanneer er weinig volk was op die podium (doordat het open air was) vrij kil en maar weinig sfeervol, Avant-Garden had op dat vlak vaak meer geluk maar ook hier ontbrak vaak sfeer/gezelligheid om lang bij dat podium te blijven hangen. Doordat de Eden zo mooi afgesloten was, was dat hier minder het geval en iedere avond stond 't podium daar voor BATV dan ook telkens helemaal vol.

Fuzzy Lop iets centraler leggen zou ervoor kunnen zorgen dat die avonden iets drukker bevolkt zijn (ligt bijna letterlijk in een uithoek van het terrein, niet?) of podia als Avant-Garden/Idyllisch Veldje/Avant Garden beter isoleren zodat die podia nog steeds kunnen fungeren in open lucht en waardoor het 's avonds geen kille plek wordt wanneer er slechts een honderdtal mensen daar zijn. En ik beveel ook graag warm aan om wat (meer) live-elektronica dingetjes 's avonds te programmeren in de Fuzzy Lop (zoals bv. Fitzgerald dit jaar).. Melt! doet dat wat mij betreft niet alleen beter (qua djs, programmatie) maar ook qua indeling.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.832
1.740
Fuzzy Lop iets centraler leggen zou ervoor kunnen zorgen dat die avonden iets drukker bevolkt zijn

Die was echt afgeladen vol toen ik d'r was, alstjeblieft niet.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Yannick wrote:
Fuzzy Lop iets centraler leggen zou ervoor kunnen zorgen dat die avonden iets drukker bevolkt zijn

Die was echt afgeladen vol toen ik d’r was, alstjeblieft niet.
Wanneer was dat? Ik ben er zowat elke avond geweest en dat viel eigenlijk naar mijn gevoel echt dik mee hoor?
 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Vond de Fuzzy Lop 's nachts ook zodanig afgeladen dat het niet meer leuk was. De aanduiding Fuzzy Lop Sounds bij Future Fuzzy Field 's nachts betekende dat je daar ook de myziek van de Fuzzy Lop kon horen.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.098
322
Vond de Fuzzy Lop de eerste avond ook veel te druk (bij George Fitzgerald en Tom Trago), daarna om die reden er ook niet meer geweest.

Maar ook omdat ik me meer dan prima vermaakt heb met de kleinere feestjes. Vind het juist wel grappig dat het allemaal wat meer verspreid en kleinschaliger is. Denk dat DTRH er goed aan zou doen het programma van de Fuzzy Lop en Teddy Wilder in de nacht om te draaien.

Die Fuzzy Lop vind ik trouwens geen fijne tent, ook overdag niet. Te smal / langwerpig oid, lopen continu mensen voor je langs naar binnen en buiten.

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken