Down The Rabbit Hole 2020 – Nieuws en Geruchten

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Ik zou verwachten dat er vandaag of morgen nieuws vanuit Beuningen komt. En dan hopelijk zaterdag de voorverkoop starten....
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.817
1.734
Ik zou verwachten dat er vandaag of morgen nieuws vanuit Beuningen komt. En dan hopelijk zaterdag de voorverkoop starten….
Meen me te herinneren dat hier een tijdje geleden stond dat de verkoop vorig jaar op 15 december begon. Lijkt me dus iets meer mogelijk dat ze dit jaar op 14 december beginnen.
 

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
163
49
Hoe zat dat vorig jaar nu met die groepsticket trouwens? Waren die nu binnen het uur uitverkocht of duurde dat een paar dagen?

 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Raskolnikov wrote:
Ik zou verwachten dat er vandaag of morgen nieuws vanuit Beuningen komt. En dan hopelijk zaterdag de voorverkoop starten….

Meen me te herinneren dat hier een tijdje geleden stond dat de verkoop vorig jaar op 15 december begon. Lijkt me dus iets meer mogelijk dat ze dit jaar op 14 december beginnen.

Eerste worp was vorig jaar op 26 november. Weet niet meer precies wanneer de vvk is begonnen eigenlijk. Dacht eerste weekend van december, maar kan er goed naast zitten.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.817
1.734
Joris wrote:

Raskolnikov wrote:
Ik zou verwachten dat er vandaag of morgen nieuws vanuit Beuningen komt. En dan hopelijk zaterdag de voorverkoop starten….


Meen me te herinneren dat hier een tijdje geleden stond dat de verkoop vorig jaar op 15 december begon. Lijkt me dus iets meer mogelijk dat ze dit jaar op 14 december beginnen.

Eerste worp was vorig jaar op 26 november. Weet niet meer precies wanneer de vvk is begonnen eigenlijk. Dacht eerste weekend van december, maar kan er goed naast zitten.

Was toch iets later https://festileaks.com/2018/12/eerste-namen-down-the-rabbit-hole-2019/
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.817
1.734
Ik ga dus uit van volgende week dinsdag namen en zaterdag verkoop
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Ik ben het even helemaal kwijt haha. Had echt 26 november in mijn hoofd. Was dat dan misschien de aankondiging van de vvk?

Hoe dan ook: dan lijkt volgende week namen en zaterdag 14 voorverkoop inderdaad logischer.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Ik ben het even helemaal kwijt haha. Had echt 26 november in mijn hoofd. Was dat dan misschien de aankondiging van de vvk?

Hoe dan ook: dan lijkt volgende week namen en zaterdag 14 voorverkoop inderdaad logischer.
Langer dan dat kan het ook bijna niet duren, aangezien de 2 voornaamste concurrerende festivals (BKS & RW) deze week met hun aankodigingen zijn begonnen/gaan beginnen.
 

mmax

Campingartiest
22 jan 2019
66
0
Lijstje headliners en subs

TAME IMPALA - KRAFTWERK 3D - Bon Iver

Alt-J, Billie eillisch, Cage the elephant, Iggy Pop, Fka Twigs, Metronomy, Mac DeMarco, Beck, James Blake, Tyler the creator, Wilco, , Childish Gambino






 

mmax

Campingartiest
22 jan 2019
66
0
Lijstje headliners en subs voor tijdens het wachten

TAME IMPALA - KRAFTWERK 3D - Bon Iver

Alt-J, Billie eillisch, Cage the elephant, Iggy Pop, Fka Twigs, Metronomy, Mac DeMarco, Beck, James Blake, Tyler the creator, Wilco, , Childish Gambino






 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.886
6.103
Morgen komt Melt! met nieuws, dit is alvast zeer interessant voor DTRH denk ik.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
535
181
Morgen komt Melt! met nieuws, dit is alvast zeer interessant voor DTRH denk ik.

Billy en bon iver staan allebei in juli/april in Ziggo. Dan lijkt me een boeking op dtrh niet te verwachten.

Hoop iig dat deze acts niet geboekt worden, niet mijn smaak. De keren dat ik ze live heb gezien ook niet onder de indruk.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Twee mooie eerste namen voor bks. Vooral Massive Attack had ik graag hun geannuleerde show van een paar jaar geleden in zien komen halen op dtrh. The National, hoe mooi ik het ook vind, is wat mij betreft minder jammer.
Die heb ik de laatste jaren al zo vaak kunnen zien.
Benieuwd wat Mojo hiertegenover kan stellen!
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ben wel onder de indruk hoor van BKS, ze doen dat toch goed eens in de zoveel tijd.
Eerst Arcade Fire en Radiohead en nu The National en MA!
Vraag me af waarom MA destijds heeft afgezegd en nu naar BKS gaat, toch een verlies voor Mojo
Inderdaad nieuwsgierig wat DTRH er tegen in brengt!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Ben wel onder de indruk hoor van BKS, ze doen dat toch goed eens in de zoveel tijd.
Eerst Arcade Fire en Radiohead en nu The National en MA!
Vraag me af waarom MA destijds heeft afgezegd en nu naar BKS gaat, toch een verlies voor Mojo
Inderdaad nieuwsgierig wat DTRH er tegen in brengt!

Afgelopen februari heb ik Massive Attack nog in AFAS gezien; dat optreden werd nog door Mojo georganiseerd.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Ik zie The Killers - Tame Impala - Alt-J/Pixies nog wel gebeuren als headliners. En daar word ik absoluut niet blij van.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.953
525
Stefan wrote:
Ben wel onder de indruk hoor van BKS, ze doen dat toch goed eens in de zoveel tijd.
Eerst Arcade Fire en Radiohead en nu The National en MA!
Vraag me af waarom MA destijds heeft afgezegd en nu naar BKS gaat, toch een verlies voor Mojo
Inderdaad nieuwsgierig wat DTRH er tegen in brengt!

Afgelopen februari heb ik Massive Attack nog in AFAS gezien; dat optreden werd nog door Mojo georganiseerd.
Wat was dat goed hè, heel Mezzanine... Overweeg nu toch wel BKS. Mijn 'album of the decade' integraal en die prachtige show van Massive Attack als afsluiter. Je verlaat dan helaas niet met een euforisch gevoel het festivalterrein, maar so be it...
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Raskolnikov wrote:

Stefan wrote:
Ben wel onder de indruk hoor van BKS, ze doen dat toch goed eens in de zoveel tijd.
Eerst Arcade Fire en Radiohead en nu The National en MA!
Vraag me af waarom MA destijds heeft afgezegd en nu naar BKS gaat, toch een verlies voor Mojo
Inderdaad nieuwsgierig wat DTRH er tegen in brengt!


Afgelopen februari heb ik Massive Attack nog in AFAS gezien; dat optreden werd nog door Mojo georganiseerd.

Wat was dat goed hè, heel Mezzanine… Overweeg nu toch wel BKS. Mijn ‘album of the decade’ integraal en die prachtige show van Massive Attack als afsluiter. Je verlaat dan helaas niet met een euforisch gevoel het festivalterrein, maar so be it…

Ja dat was prachtig! En juist wel een optreden waar ik helemaal euforisch van werd. Beklemmend en intens. Heeft BKS mooi voor elkaar! Zoals ze doorgaans altijd een fraai affiche hebben. Het is dat ik helemaal verknocht ben aan DTRH en LL, anders... Maar meer dan twee meerdaagsefestivals zitten er helaas niet in.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken