Down The Rabbit Hole 2020 – Nieuws en Geruchten

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.683
1.610
Die Fuzzy Lop vind ik trouwens geen fijne tent, ook overdag niet. Te smal / langwerpig oid, lopen continu mensen voor je langs naar binnen en buiten.

Heel erg mee eens. Echt een nare tent waardoor het voor mij ook niet heel chill is om acts te bekijken.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Denk dat DTRH er goed aan zou doen het programma van de Fuzzy Lop en Teddy Wilder in de nacht om te draaien.
Wat bedoel je hiermee? Dat van die kleinere feestjes moet ik dan volgend jaar (?) maar 's misschien wat meer gaan ontdekken alhoewel ik die klassieke techno-sets in Fuzzy Lop wat liever heb dan andere zaken maar misschien ligt dat ook gewoon aan het feit dat ik nooit lang/vaak bij andere dingen ben blijven staan. Misschien heb ik wel een te gekke reggaeton-set gemist afgelopen jaar in de Avant-Garden bv.

Die Fuzzy Lop vind ik trouwens geen fijne tent, ook overdag niet. Te smal / langwerpig oid, lopen continu mensen voor je langs naar binnen en buiten.
Volledig eens, voelde af en toe aan als een soort bunker als je er middenin stond. 's Nachts vond ik dat nu minder erg want techno/nachtprogramma maar zeker overdag zorgde dat vaak voor een galm waarbij je praters achterin tot vooraan kon horen.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.090
299
Wat bedoel je hiermee?

De programmering met DJ's van de Fuzzy Lop verplaatsen naar de wat grotere Teddy Wilder (en vice versa).

Die Fuzzy Lop was die vrijdagnacht te druk, terwijl die Teddy Wilder in de nacht vooral leeg was. Kun je het net zo goed omdraaien, toch?

 

mmax

Campingartiest
22 jan 2019
66
0
Gwen Stefani Blijkbaar ook in Europa rond down the rabbit hole. Zou voor haar een spot zoals Robyn vorig jaar weggelegd zijn?
 

justin1617899908

Playlistbediener
8 dec 2019
41
0
Hopelijk volgende week de eerste namen, mijn laatste voorspelling:

TAME IMPALA - BLACK EYED PEAS - FKA TWIGS

ALt-j, Nicolas Jaar, Tyler the Creator, Wilco, The Streets, Johnny Marr, octo octa, Floating Points, krezip, earthgang, Brockhampton, crystal fighters, Kate tempest, Wapperman,
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Yannick wrote:
Wat bedoel je hiermee?

De programmering met DJ’s van de Fuzzy Lop verplaatsen naar de wat grotere Teddy Wilder (en vice versa).

Die Fuzzy Lop was die vrijdagnacht te druk, terwijl die Teddy Wilder in de nacht vooral leeg was. Kun je het net zo goed omdraaien, toch?
Dat soort opzet wordt ook op Lowlands gebruikt (zie Bravo waar internationale djs staan tov kleinere randprogrammering elders). Voor mijn part mag het concept van het London Calling-esk nachtprogramma (in Teddy) best blijven bestaan maar dan moet ook daar volgens mij weer een tent worden op poten gesteld worden, denk ik want puur switchen van beide podia is gewoon onmogelijk gezien de hoeveelheid volk daar (rond Teddy) vaak ronddwarrelde in combinatie met de grootte van de Fuzzy. Anderzijds denk ik dat het volgens mij maar weinig uitmaakt wàt er precies in de Teddy staat, volgens mij zal er altijd wel een groot aantal volk centraal op het terrein blijven hangen na het afsluiten van de headlineshow op Hotot. Dus dat is dan ook weer een argument om voor de goedkopere optie te gaan; ergo relatief goedkope internationale djs in de Fuzzy Lop pleuren en de Teddy laten voor wat het is.

BLACK EYED PEAS
Jongens toch.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.683
1.610

Dit past toch totaal niet bij de identiteit van DTRH? Robyn is geporgrammeerd omdat het goede pop is en ze best wel een indie darling is, zelfde als met Rosalia en Janalle Monae. Gwen Stefani is naar mijn weten gewoon een platte pop act. Die gaat lekker naar de AFAS ofzo. Het zou me eigenlijk verbazen als ze in Beuningen uberhaupt serieus na hebben gedact hier over.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.683
1.610
Alstjeblieft niet, er zijn zo veel betere Nederlandse bands die je wel op DTRH zou kunnen boeken. Krezip past meer op de Concert at Seas en Dauwpops van deze wereld.
Nederlandse bands/artiesten die ik meer kans zie maken of stiekem op hoop: Eefje de Visser, Weval, WIES, Meetsysteem, DRUIPREK, Goldband (was fantastisch op SvhJ en hoog cultgehalte), Jungle by Night

Okay misschien moet ik iets minder ranten, hier wat ik denk dat er goed mogelijk is voor DTRH (grotendeels gebaseerd op andere line-ups in de buurt)

Voor de headliners verwacht ik Tame Impala en een van The Killers/Kings of Leon met een hoge spot voor Alt-J en Pixies (als ze daar akkoord mee gaan) op de line-up. Laatste headliner kwam de afgelopen jaren later dus daar ga ik dit jaar ook weer van uit.
Qua pop zie ik een Sigrid of een Charlie XCX wel komen, misschien wel een London Grammar.
Daarnaast nog wel bandjes als Cage the Elephant, Sports Teams, the Murder Capital, Whitney of the Streets (moet je banden met Lowlands blijven gebruiken hea), misschien dat ze Bombay Bicycle Club weten te strikken als die festivals doen
Ook hoop ik op Mura Masa, zeker na z'n samenwerkingen met Slowthai, die er natuurlijk dit jaar al stond, dit jaar.
 

Thomas1617899894

Randprogramma
16 okt 2017
160
3
Ik hoop op iets als: Tame Impala - The Strokes - Beck, die laatste eventueel aangevuld met Alt-J of FKA Twigs. Lana del rey lijkt me ook wel tof, maar wat ik aan concerten op Youtube gezien heb klinkt het niet altijd even geweldig (wel groot fan van haar muziek verder) The Killers en Pixies hoeven van mij niet, en Kings of Leon zie ik niet zo snel gebeuren. Qua Nederlandse bands is Indian Askin altijd welkom wat mij betreft. Mura Masa en Cage The Elephant zijn zeker ook welkom.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
532
170
in het kader van Nederlandse acts waarvan je hoopt dat ze op dtrh staan; Son Mieux! Wat een leuk bandje is dat zeg. Het nummer 'Leads' dit jaar volgens Wrapped het meest beluisterd!

 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.683
1.610
Pixies twee avonden naar de Melkweg in augustus. Denk dat die dus niet op DRTH staan, lag misschien al in de lijn der verwachting.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.090
299
Jungle By Night, BINKBEATS, Weval, Son Swagga, Feng Suave, Jamie Peet (met Niels Broos weer), Pip Blom, The Vices, Paracetamol, Personal Trainer, Canshaker Pi & The Homesick zijn wat Nederlandse inbreng zeker welkom wat mij betreft. The Kik en Spinvis trouwens ook. Van onze zuiderburen mag Whispering Sons gerust langs komen.

Tame Impala / The Chemical Brothers / Lana Del Rey zijn mijn gewenste headliners. Die show van The Chemical Brothers lijkt me supervet zaterdagavond laat.

Zou ook tevreden zijn met A$AP Rocky en/of Kings Of Leon.

Veel mooie namen die in de buurt zijn, benieuwd welke allemaal langs gaan komen. Kali Uchis, Charli XCX, FKA Twigs, The Streets, Richard Hawley, Wilco en The Rapture mogen zo door van omringende festivals.

Heel lang kan het niet meer duren tot de eerste bekendmaking, toch?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.683
1.610
Heel lang kan het niet meer duren tot de eerste bekendmaking, toch?

Ik denk nog steeds morgen maar had dan wel al iets meer bugs op de website verwacht eigenlijk. Misschien rollen ze het dit jaar beter uit dan vorig jaar...
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
gesp wrote:
Heel lang kan het niet meer duren tot de eerste bekendmaking, toch?

Ik denk nog steeds morgen maar had dan wel al iets meer bugs op de website verwacht eigenlijk. Misschien rollen ze het dit jaar beter uit dan vorig jaar…
Op dezelfde dag als de start van de verkoop van BKS? Nee, toch?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.683
1.610
Joris wrote:

gesp wrote:
Heel lang kan het niet meer duren tot de eerste bekendmaking, toch?


Ik denk nog steeds morgen maar had dan wel al iets meer bugs op de website verwacht eigenlijk. Misschien rollen ze het dit jaar beter uit dan vorig jaar…

Op dezelfde dag als de start van de verkoop van BKS? Nee, toch?

Anders is de verkoop pas volgende week zaterdag wat de laatste zaterdag voor kerst is. Lijkt mij niet een hele slimme verkoopdag want kerstcadeaus zijn duuuuuuurr
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Ik verwacht woensdag nieuws. Vorig jaar was de bekendmaking ook op woensdag. Twee weken geleden ook nog een twitterberichtje gestuurd, daar werd niet op gereageerd. Terwijl ze dat doorgaans wel doen. Ik denk dat er deze week wel nieuws komt.

En ik kan me best voorstellen dat ze juist wel een aankondiging doen rondom de start van de voorverkoop van BKS. Het blijven wel concurrenten.

Pixies had ik overigens wel al met potlood genoteerd. Maar die kans lijkt me beduidend kleiner.

Voor de headliners heb ik weinig persoonlijke voorkeuren. Tame Impala en Arcade Fire zou ik wel mooie namen vinden. Killers acht ik ook een reële optie, evenals Kings Of Leon. Alt-J is goed mogelijk, al hoeft dat niet zo voor mij. Vond ik live best saai.

Voor de namen onder de headliners zou ik Beck leuk vinden. Ik hoop heel hard op Little Simz, FKS Twigs of Kate Tempest. Aphex Twin als elektronische act zou ik geweldig vinden, maar weinig kans want heel duur naar het schijnt. Destroyer zou ik mooi vinden. Julia Holter, Kelly Lee Owens, Phosphorescent, Portico Quartet, Wilco, Nilufer Yamya, Young Fathers, Barker, Paula Temple, Allesandro Cortini. Paar fijne hiphopnamen nog.

Dingen als Sufjan Stevens, Bjork en Frank Ocean durf ik niet meer op te hopen; levert alleen maar teleurstellingen op.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken