Down The Rabbit Hole 2019 – Nieuws en geruchten

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.547
835
Ik denk dat vanaf woensdag ticketswap wel rustig vol zal stromen. Dan kun je voor een redelijk normale prijs nog wel een kaartje kopen... als je bereid ben om tot vrijdag te wachten zelfs voor een relatief goedkope prijs.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.547
835
Toch maar eens naar het weer gekeken. Volgens weeronline blijft het mooi tot en met donderdag en gaat het vanaf vrijdag een beetje regenen.
Maarja mijn moeder zij altijd, je weet pas wat voor weer het is als je de gordijnen open doet.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Ik zit met een enorm dilemma. Balthazar of HENGE? Balthazar is mijn favoriete band. Ooit. Maar die heb ik al vijf keer gezien. HENGE was werkelijk het allervetste van Paaspop dit jaar en in mijn ogen wordt dat het dikste feest van het hele festival, ook op DTRH! De keuze is ondraaglijk.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Ik zit met een enorm dilemma. Balthazar of HENGE? Balthazar is mijn favoriete band. Ooit. Maar die heb ik al vijf keer gezien. HENGE was werkelijk het allervetste van Paaspop dit jaar en in mijn ogen wordt dat het dikste feest van het hele festival, ook op DTRH! De keuze is ondraaglijk.

Ik ga voor Balthazar maar snap dat de keuze lastiger is als je ze al zovaak gezien hebt...
 

Duin

Campingartiest
13 mei 2017
54
1
Je verwacht het niet, maar er zijn nieuwe namen voor DTRH! Neneh Cherry(!), Parcels, Zwangere Guy, (mét live-band!), Hayden Thorpe en The Mauskovic Dance Band komen naar Beuningen! Ze vervangen een aantal acts die niet meer naar DTRH komen
 

Duin

Campingartiest
13 mei 2017
54
1
Dus neneh cherry op de plek van sam fender en the parcels op de plek van sofi tukker
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
Gelukkig, voor mij, is er ipv must-see Sam Fender een andere must-see erbij gekomen; Parcels. Wat een heerlijk bandje zeg! Alleen jammer dat ze al om kwart voor 1 staan, dat wordt even afzien.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Parcels vind ik heel chill. Hoef ik me op Lowlands geen zorgen te maken qua clashes. Lekker. En dus toch idd Zwangere Guy??
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.103
325
Nette vervangingen hoor, mag gezegd worden.

Er verandert niet zoveel voor mij - Ezra Collective blijft een must en zou Sofi Tukker toch links laten liggen.

 

coenvanewijk

Campingartiest
17 jan 2017
67
0
Twee héle fijne vervangingen. Twee acts waar ik niets mee had zijn ineens twee must sees geworden. Betekend wel dat ik Ezra Collective links moeten liggen helaas. Die verplaatsing van Jordan Rakei is ook een behoorlijk geschenk, mijn moeilijkste clash is gewoon weg. Moet ik wel Low laten schieten, maarja er is ook altijd wat natuurlijk.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.199
3.024
Het moment dat de vervangingen beter zijn dan de afzeggingen, mooi nieuws! Zwangere Guy tegenover Thom Yorke is wel een pijnlijk extra clash voor mij
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Gaat er nog een FL-meeting plaatsvinden op DTRH?

Het lijkt mij in ieder geval leuk om de vaste reageerders en evt. moderatoren een keer te ontmoeten, al moet ik zeggen dat ik waarschijnlijk de gemiddelde leeftijd behoorlijk naar beneden zal trekken na het zien van de meeting foto's op RW, ;p
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Gaat er nog een FL-meeting plaatsvinden op DTRH?

Het lijkt mij in ieder geval leuk om de vaste reageerders en evt. moderatoren een keer te ontmoeten, al moet ik zeggen dat ik waarschijnlijk de gemiddelde leeftijd behoorlijk naar beneden zal trekken na het zien van de meeting foto’s op RW, ;p

Wat mij betreft prima om ergens een keer een pilsje te doen. Al ben ik vrij slecht in afspraken tijdens festivals :).
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.985
565
Lijkt mij ook wel gezellig. Wel op vrijdag of zaterdag, want op zondag ga ik helaas weer terug naar huis. Liefst op vrijdag, gezien het overvolle programma op zaterdag.
 

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
163
49
Ik geloof dat er een groep van het forum ook samen gaat. Dan moet het wel op vrijdag though. Op de zaterdag vraag ik me af of ik überhaupt tijd heb om te eten met al het moois wat er staat xD
 

sinjoorsjoerd

Nieuw lid
1 jul 2019
3
0
Iemand enig idee wat de verrassingsacts zijn? Zwangere Guy was dat eigenlijk ook maar die hebben ze nu 'gepromoveerd'. Op zich wel leuk die verrassingsacts, maar ook wel zonde dat je iets mist omdat je niet op de hoogte bent. Of maken ze dat op de dag zelf nog wel bekend?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.985
565
Gaat er nog een FL-meeting plaatsvinden op DTRH?

Het lijkt mij in ieder geval leuk om de vaste reageerders en evt. moderatoren een keer te ontmoeten, al moet ik zeggen dat ik waarschijnlijk de gemiddelde leeftijd behoorlijk naar beneden zal trekken na het zien van de meeting foto’s op RW, ;p
Vrijdag na Altin Gun wellicht ergens? Dat is om half 5 geloof ik?
Er is een FL-meeting door het FL team gepland om 17:15 bij de Hotot (dus vlak voor Matt Corby)! Iedereen van het forum is natuurlijk ook van harte welkom!
Edit: exacte locatie volgt spoedig!

Ben zelf overigens iets later, even Low afkijken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken