Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik denk dat vanaf woensdag ticketswap wel rustig vol zal stromen. Dan kun je voor een redelijk normale prijs nog wel een kaartje kopen... als je bereid ben om tot vrijdag te wachten zelfs voor een relatief goedkope prijs.
Toch maar eens naar het weer gekeken. Volgens weeronline blijft het mooi tot en met donderdag en gaat het vanaf vrijdag een beetje regenen.
Maarja mijn moeder zij altijd, je weet pas wat voor weer het is als je de gordijnen open doet.
Ik zit met een enorm dilemma. Balthazar of HENGE? Balthazar is mijn favoriete band. Ooit. Maar die heb ik al vijf keer gezien. HENGE was werkelijk het allervetste van Paaspop dit jaar en in mijn ogen wordt dat het dikste feest van het hele festival, ook op DTRH! De keuze is ondraaglijk.
Ik zit met een enorm dilemma. Balthazar of HENGE? Balthazar is mijn favoriete band. Ooit. Maar die heb ik al vijf keer gezien. HENGE was werkelijk het allervetste van Paaspop dit jaar en in mijn ogen wordt dat het dikste feest van het hele festival, ook op DTRH! De keuze is ondraaglijk.
Je verwacht het niet, maar er zijn nieuwe namen voor DTRH! Neneh Cherry(!), Parcels, Zwangere Guy, (mét live-band!), Hayden Thorpe en The Mauskovic Dance Band komen naar Beuningen! Ze vervangen een aantal acts die niet meer naar DTRH komen
Gelukkig, voor mij, is er ipv must-see Sam Fender een andere must-see erbij gekomen; Parcels. Wat een heerlijk bandje zeg! Alleen jammer dat ze al om kwart voor 1 staan, dat wordt even afzien.
Twee héle fijne vervangingen. Twee acts waar ik niets mee had zijn ineens twee must sees geworden. Betekend wel dat ik Ezra Collective links moeten liggen helaas. Die verplaatsing van Jordan Rakei is ook een behoorlijk geschenk, mijn moeilijkste clash is gewoon weg. Moet ik wel Low laten schieten, maarja er is ook altijd wat natuurlijk.
Het lijkt mij in ieder geval leuk om de vaste reageerders en evt. moderatoren een keer te ontmoeten, al moet ik zeggen dat ik waarschijnlijk de gemiddelde leeftijd behoorlijk naar beneden zal trekken na het zien van de meeting foto's op RW, ;p
Het lijkt mij in ieder geval leuk om de vaste reageerders en evt. moderatoren een keer te ontmoeten, al moet ik zeggen dat ik waarschijnlijk de gemiddelde leeftijd behoorlijk naar beneden zal trekken na het zien van de meeting foto’s op RW, ;p
Lijkt mij ook wel gezellig. Wel op vrijdag of zaterdag, want op zondag ga ik helaas weer terug naar huis. Liefst op vrijdag, gezien het overvolle programma op zaterdag.
Ik geloof dat er een groep van het forum ook samen gaat. Dan moet het wel op vrijdag though. Op de zaterdag vraag ik me af of ik überhaupt tijd heb om te eten met al het moois wat er staat xD
Iemand enig idee wat de verrassingsacts zijn? Zwangere Guy was dat eigenlijk ook maar die hebben ze nu 'gepromoveerd'. Op zich wel leuk die verrassingsacts, maar ook wel zonde dat je iets mist omdat je niet op de hoogte bent. Of maken ze dat op de dag zelf nog wel bekend?
Het lijkt mij in ieder geval leuk om de vaste reageerders en evt. moderatoren een keer te ontmoeten, al moet ik zeggen dat ik waarschijnlijk de gemiddelde leeftijd behoorlijk naar beneden zal trekken na het zien van de meeting foto’s op RW, ;p
Er is een FL-meeting door het FL team gepland om 17:15 bij de Hotot (dus vlak voor Matt Corby)! Iedereen van het forum is natuurlijk ook van harte welkom!
Edit: exacte locatie volgt spoedig!