Down The Rabbit Hole 2019 – Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.136
Hmm vreemd, had echt wat verwacht vandaag.

We kunnen nu wel spreken over een Blue-Tuesday voor de DTRH-ganger.
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
221
179
Balthazar zou ook een mooie toevoeging zijn. Nieuwe album komt vrijdag uit.
Is Tame Impala nog een optie denken jullie? Vind ik wel een typische DTRH band.
 

Duin

Campingartiest
13 mei 2017
56
1
Tame Impala staan op LL vemoed ik...

Lana del Rey zou ik ook heel graag willen zien....maakt toch het mooiste nummer van 2018
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
431
200
superginger wrote:

visdave34 wrote:

superginger wrote:
Hoop dat we van Nederlandse bodem wel pip blom, Indian askin en de staat mogen verwachten.


Indian Askin staat op BKS, dus die in ieder geval niet.


Dat gaat voor Nederlandse acts toch niet zo zeer op?

Nee dat is waar. Zijn er Nederlandse acts die in het verleden beide gedaan hebben?
Ik kan mij geen NL band herinneren die zowel BKS als DTRH in één jaar deed. Zowel Pinkpop als Lowlands komt wel eens voor (De Staat)
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
722
451
Hmm vreemd, had echt wat verwacht vandaag.

We kunnen nu wel spreken over een Blue-Tuesday voor de DTRH-ganger.

Je mag het ook wel een Blue Ball Tuesday noemen. :-|
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Balthazar zou ook een mooie toevoeging zijn. Nieuwe album komt vrijdag uit.

Wil ik heel graag weer eens zien, maar ik denk dat ze naar Lowlands gaan. Of beide, kan natuurlijk ook.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.912
1.045
noid wrote:

Dennis1808 wrote:

mroizo wrote:
Balthazar zou ook een mooie toevoeging zijn. Nieuwe album komt vrijdag uit.


Wil ik heel graag weer eens zien, maar ik denk dat ze naar Lowlands gaan. Of beide, kan natuurlijk ook.


Gewoon naar BKS.

Zijn toch weg bij Friendly Fire? Dan lijkt Lowlands me een grote kanshebber.

Klopt maar zitten niet bij Livenation. Kan idd ook net zo goed ander festival zijn hoor. Ze zijn natuurlijk ook al twee keer geweest maar passen wel erg goed bij het festival en biede optredens waren zeer succesvol.
 

Thomas1617899894

Randprogramma
16 okt 2017
160
3
Van mij had Balthazar ook best BKS mogen headlinen ipv Christine, maar goed weet niet in hoeverre dat echt realistisch was geweest. Maar ik hoop wel dat ze op DTRH staan, al zouden BKS en Lowlands ook goed kunnen
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.912
1.045
Van mij had Balthazar ook best BKS mogen headlinen ipv Christine, maar goed weet niet in hoeverre dat echt realistisch was geweest. Maar ik hoop wel dat ze op DTRH staan, al zouden BKS en Lowlands ook goed kunnen

Ik zou dat een hele goede en terechte headliner vinden.
 

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
Is het dan niet logischer om nu pas nadat de voorverkoop van Lowlands gestart is met namen te komen, om niet in elkaars vaarwater te zitten? Dan wordt het denk ik al gauw 11 februari of later...

Ik zou niet zo veel achter zo'n post zoeken, maar als ik de Insta van DTRH beetje terug kijk, zie ik niet zo veel van die random posts. Misschien gaat het om een losse naam of een artiest die een hele rits data in één keer gaat droppen. Kings of Leon lijkt vandaag wel per ongeluk gelekt te zijn voor Benicassim (iets later in juli; is wel heel erg aan damage control gedaan/alles teruggetrokken), maar dat is misschien meer een Pinkpop naam/beetje te groot voor DTRH. En veel zeggen dat ze verschrikkelijk saai zijn live :p
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
431
200
Thomas wrote:
Van mij had Balthazar ook best BKS mogen headlinen ipv Christine, maar goed weet niet in hoeverre dat echt realistisch was geweest. Maar ik hoop wel dat ze op DTRH staan, al zouden BKS en Lowlands ook goed kunnen

Ik zou dat een hele goede en terechte headliner vinden.
Balthazar wordt op zijn vroegst pas aangekondigd na hun AFAS show. Die is nog niet uitverkocht
 

Duin

Campingartiest
13 mei 2017
56
1
Metric is ook in Europa deze zomer....zie ik ook zomaar langs komen....zou ik ook erg blij van worden...
 

Duin

Campingartiest
13 mei 2017
56
1
Metric is ook in Europa deze zomer....zie ik ook zomaar langs komen....zou ik ook erg blij van worden...
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.509
2.019
Weer geen nieuws uit Beuningen. Zal dan wel pas over twee welen zijn. Aangezien Lowlands volgende week komt.

Toch wel apart, gezien dat bericht op hun Social mediakanalen. En deze week was een goede om de kaartverkoop weer een impuls te geven na de dure decembermaand, aangezien de meesten deze week weer salaris of stufi ontvangen.

Het duurt me allemaal veel te lang ;-)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken