Down The Rabbit Hole 2018 - Nieuws en geruchten

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.558
843
Ik kan me niet voorstellen dat ze qotsa cancellen. Het was niet zo handig maar hij heeft ook al zijn excuses gemaakt. Denk dat dtrh best trots is dat ze qotsa hebben kunnen presenteren.

Maar dat het niet netjes is lijkt me duidelijk.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.439
1.929
Editors zou natuurlijk kunnen als derde headliner, maar zou ik niet erg vooruitstrevend vinden als ik heel eerlijk ben. Die band staat werkelijk overal. Gemiddelde festivalganger moet echt zijn of haar best doen om de Editors niet al gezien te hebben. Ik hoop op iets originelers.

My Baby heeft er nu twee keer gestaan dacht ik; die zullen dit jaar toch wel ontbreken lijkt me. m

Chef Special zou kunnen natuurlijk. Persoonlijk vind ik het een rampzalige act, maar denk dat ze de tent helemaal vol spelen ja.

Navarone zou ik tof vinden. Traumahelikopter ook, weet helemaal niet of die nog touren? Net als Canshaker Pi en de Afterpartees.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.012
168
Raskolnikov wrote:
Kans op Massive Attack op DTRH is kleiner geworden. 28 en 29 juni staan ze in Duitsland. Aangezien Nick Cave op 1 juli als afsluiter staat, zouden ze alleen nog maar kunnen op zaterdag 30 juni. Maar dan spelen ze drie avonden achter elkaar. Het zou natuurlijk kunnen, maar ik vraag het me af.

Zou ik erg jammer vinden.

IK ook… en ze komen het zeker een andere keer goedmaken …of op LL

Misschien komt dit wel goed.....The National bij BKS staan ook voor de derde avond op rij te spelen, waarvan twee keer daarvoor in Scandinavie...
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.439
1.929
Stefan wrote:

Raskolnikov wrote:
Kans op Massive Attack op DTRH is kleiner geworden. 28 en 29 juni staan ze in Duitsland. Aangezien Nick Cave op 1 juli als afsluiter staat, zouden ze alleen nog maar kunnen op zaterdag 30 juni. Maar dan spelen ze drie avonden achter elkaar. Het zou natuurlijk kunnen, maar ik vraag het me af.

Zou ik erg jammer vinden.


IK ook… en ze komen het zeker een andere keer goedmaken …of op LL

Misschien komt dit wel goed…..The National bij BKS staan ook voor de derde avond op rij te spelen, waarvan twee keer daarvoor in Scandinavie…

Ik dacht hetzelfde toen ik zag dat The National ook gewoon drie avonden achter elkaar staat ;-)
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.054
643
Stefan wrote:

Raskolnikov wrote:
Kans op Massive Attack op DTRH is kleiner geworden. 28 en 29 juni staan ze in Duitsland. Aangezien Nick Cave op 1 juli als afsluiter staat, zouden ze alleen nog maar kunnen op zaterdag 30 juni. Maar dan spelen ze drie avonden achter elkaar. Het zou natuurlijk kunnen, maar ik vraag het me af.

Zou ik erg jammer vinden.


IK ook… en ze komen het zeker een andere keer goedmaken …of op LL

Misschien komt dit wel goed…..The National bij BKS staan ook voor de derde avond op rij te spelen, waarvan twee keer daarvoor in Scandinavie…
Sterker nog, hun reisschema is Denemarken -> Nederland -> Finland in drie dagen...
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.439
1.929
Dirk wrote:

Stefan wrote:

Raskolnikov wrote:
Kans op Massive Attack op DTRH is kleiner geworden. 28 en 29 juni staan ze in Duitsland. Aangezien Nick Cave op 1 juli als afsluiter staat, zouden ze alleen nog maar kunnen op zaterdag 30 juni. Maar dan spelen ze drie avonden achter elkaar. Het zou natuurlijk kunnen, maar ik vraag het me af.

Zou ik erg jammer vinden.


IK ook… en ze komen het zeker een andere keer goedmaken …of op LL


Misschien komt dit wel goed…..The National bij BKS staan ook voor de derde avond op rij te spelen, waarvan twee keer daarvoor in Scandinavie…

Sterker nog, hun reisschema is Denemarken -> Nederland -> Finland in drie dagen…

Dan zou Keulen, Berlijn, Beuningen ook mogelijk moeten zijn.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
visdave34 wrote:

Dirk wrote:

Stefan wrote:

Raskolnikov wrote:
Kans op Massive Attack op DTRH is kleiner geworden. 28 en 29 juni staan ze in Duitsland. Aangezien Nick Cave op 1 juli als afsluiter staat, zouden ze alleen nog maar kunnen op zaterdag 30 juni. Maar dan spelen ze drie avonden achter elkaar. Het zou natuurlijk kunnen, maar ik vraag het me af.

Zou ik erg jammer vinden.


IK ook… en ze komen het zeker een andere keer goedmaken …of op LL


Misschien komt dit wel goed…..The National bij BKS staan ook voor de derde avond op rij te spelen, waarvan twee keer daarvoor in Scandinavie…


Sterker nog, hun reisschema is Denemarken -> Nederland -> Finland in drie dagen…

Dan zou Keulen, Berlijn, Beuningen ook mogelijk moeten zijn.

Hangt wel van de productie af en MA kennende is die wel groots(er dan die van The National)
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.285
4.454
Productie is niet doorslaggevend. Als je 2 dagen achter elkaar kunt spelen, dan kun je ook 3 dagen achter elkaar spelen wat met betreft de productie. Het heeft dan eerder te maken of je als band 3 dagen achter elkaar wilt spelen.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Productie is niet doorslaggevend. Als je 2 dagen achter elkaar kunt spelen, dan kun je ook 3 dagen achter elkaar spelen wat met betreft de productie. Het heeft dan eerder te maken of je als band 3 dagen achter elkaar wilt spelen.

De vervoersafstand doet er wel degelijk toe, aantal vrachtwagens, vliegtuigen, afbreek en opbouwtijd...
Zal op festivals wel meevallen dus het kan....het zal voor The National alleen wat makkelijker zijn dan voor MA ;-)
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.285
4.454
Paddy wrote:
Productie is niet doorslaggevend. Als je 2 dagen achter elkaar kunt spelen, dan kun je ook 3 dagen achter elkaar spelen wat met betreft de productie. Het heeft dan eerder te maken of je als band 3 dagen achter elkaar wilt spelen.

De vervoersafstand doet er wel degelijk toe, aantal vrachtwagens, vliegtuigen, afbreek en opbouwtijd…
Zal op festivals wel meevallen dus het kan….het zal voor The National alleen wat makkelijker zijn dan voor MA ?

Afstand Keulen - Berlijn of Berlijn - Beuningen is bijna even ver. Scheelt 50 km. 45 minuten met de vrachtwagen.
 

Verwijderd lid 1447

Campingartiest
22 okt 2015
76
0
Stefan wrote:

Paddy wrote:
Productie is niet doorslaggevend. Als je 2 dagen achter elkaar kunt spelen, dan kun je ook 3 dagen achter elkaar spelen wat met betreft de productie. Het heeft dan eerder te maken of je als band 3 dagen achter elkaar wilt spelen.


De vervoersafstand doet er wel degelijk toe, aantal vrachtwagens, vliegtuigen, afbreek en opbouwtijd…
Zal op festivals wel meevallen dus het kan….het zal voor The National alleen wat makkelijker zijn dan voor MA
1f609.svg


Afstand Keulen – Berlijn of Berlijn – Beuningen is bijna even ver. Scheelt 50 km. 45 minuten met de vrachtwagen.

Touren bands niet vaak met 2 producties als de producties groot zijn? eentje die al richting het volgende optreden gaat, en een die gebruikt wordt.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Stefan wrote:

Paddy wrote:
Productie is niet doorslaggevend. Als je 2 dagen achter elkaar kunt spelen, dan kun je ook 3 dagen achter elkaar spelen wat met betreft de productie. Het heeft dan eerder te maken of je als band 3 dagen achter elkaar wilt spelen.


De vervoersafstand doet er wel degelijk toe, aantal vrachtwagens, vliegtuigen, afbreek en opbouwtijd…
Zal op festivals wel meevallen dus het kan….het zal voor The National alleen wat makkelijker zijn dan voor MA
1f609.svg


Afstand Keulen – Berlijn of Berlijn – Beuningen is bijna even ver. Scheelt 50 km. 45 minuten met de vrachtwagen.
Daarom zei ik al....het zou kunnen ;-)
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Paddy wrote:

Stefan wrote:

Paddy wrote:
Productie is niet doorslaggevend. Als je 2 dagen achter elkaar kunt spelen, dan kun je ook 3 dagen achter elkaar spelen wat met betreft de productie. Het heeft dan eerder te maken of je als band 3 dagen achter elkaar wilt spelen.


De vervoersafstand doet er wel degelijk toe, aantal vrachtwagens, vliegtuigen, afbreek en opbouwtijd…
Zal op festivals wel meevallen dus het kan….het zal voor The National alleen wat makkelijker zijn dan voor MA
1f609.svg



Afstand Keulen – Berlijn of Berlijn – Beuningen is bijna even ver. Scheelt 50 km. 45 minuten met de vrachtwagen.

Touren bands niet vaak met 2 producties als de producties groot zijn? eentje die al richting het volgende optreden gaat, en een die gebruikt wordt.

Dan heb je het vaak over grote stadion producties met veel video, en specifieke podia/stage delen. De grootste in deze is U2 die sinds Zoo TV met dubbele en tegenwoordig soms met driedubbele producties werkt. Echter betekent ook een sloot extra aan personeel en dat is duur....
Festival acts kan ik me niet heugen dat ze dubbel draaien.....
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.439
1.929
Met Tame Impala en Beck zijn er inderdaad twee fraaie opties bijgekomen als mogelijke derde headliner. Ben erg benieuwd wie die laatste plek gaat innemen. En uiteraard ook naar de verdere invulling van de namen. Maar dat zal nog wel een tijdje duren denk ik. Ik vermoed dat eerst Lowlands komt in de tweede helft van januari en dan begin februari nieuws uit Beuningen).
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.648
703
Dan heb je het vaak over grote stadion producties met veel video, en specifieke podia/stage delen. De grootste in deze is U2 die sinds Zoo TV met dubbele en tegenwoordig soms met driedubbele producties werkt. Echter betekent ook een sloot extra aan personeel en dat is duur….
Festival acts kan ik me niet heugen dat ze dubbel draaien…..

Rammstein doet dat wel bij festivaltours. Het hangt echt van de productie af.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Dan heb je het vaak over grote stadion producties met veel video, en specifieke podia/stage delen. De grootste in deze is U2 die sinds Zoo TV met dubbele en tegenwoordig soms met driedubbele producties werkt. Echter betekent ook een sloot extra aan personeel en dat is duur….
Festival acts kan ik me niet heugen dat ze dubbel draaien…..

Rammstein doet dat wel bij festivaltours. Het hangt echt van de productie af.

Ah dat wist ik niet...ben niet zo thuis in de producties van dat genre ;-)
Spelen ze dan ook wel eens drie dagen achter elkaar op festivals?
 

Lex

Playlistbediener
22 feb 2016
5
0
Ziggy Marley 2 Juli in Paradiso. Ik denk ook wel goede kanshebber voor DTRH?

https://www.podiuminfo.nl/news/42418/Paradiso_verwelkomt_Ziggy_Marley/
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.439
1.929
Nine Inch Nails is denk ik iets te heftig voor DTRH. Op Lowlands was het destijds al niet al te druk toe ze daar de Alpha afsloten. Sowieso staan er altijd relatief weinig hardere bands op DTRH. Van mij zou het overigens mogen hoor; geweldige liveact.

Ziggy Marley zou zeker goed passen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken