Down The Rabbit Hole 2018 - Nieuws en geruchten

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.598
660
Voor DTRH een mooie eerste lichting. Jammer dat ze QOTSA hebben voor Pinkpop maar kudos voor DTRH.

1-0 voor DTRH. Kijken of BKS kan counteren.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.385
562
Jeetje, wat een goede eerste lading. Maar Dtrh kakt altijd een beetje in na de eerste lading, dus ik wacht nog ff af.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.364
1.815
Jeetje, wat een goede eerste lading. Maar Dtrh kakt altijd een beetje in na de eerste lading, dus ik wacht nog ff af.

De volgende lading zal allicht minder zijn. Maar 20-25 interessante acts op het festival moet toch wel haalbaar zijn.

 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Ik ben echt heel tevreden met deze eerste worp namen. Ik zit er zelf over na te denken om dit jaar te gaan.
Maar wil toch nog even wachten wat LL / BKS etc doen.

 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.925
1.872
Ik heb al een groep van 10 man bij elkaar. Nu maar eens kijken hoe snel die groeptickets gaan
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
573
172
Wauw deze namen zijn idd wel goed. Denk dat ik hier nu wel naar toe ga terwijl ik dat eerder nooit gedacht had bij dit festival.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.950
6.206
Bij deze ook even een clashfinder gemaakt, houdt 't overzichtelijk I guess..
https://clashfinder.com/s/dtrh2018

Volgens de tourdata op de sites sluit Nick Cave de zondag af en staat QOTSA op dag 1. Nils Frahm staat ook op de laatste dag, voor de rest was het vooral giswerk. Laat maar weten of je nog info vind
edit: zou wel eens mooi kunnen dat Paak en Massive Attack gewoon hun optreden van vorig jaar komen inhalen! :)
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.549
837
Het valt mij op dat een hoop namen die voorgaan jaar op lowlands stonden nu op Dtrh staan. Zeker aan de onderkant van de poster. En dat was vorig jaar ook al zo.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.267
2.204
Het valt mij op dat een hoop namen die voorgaan jaar op lowlands stonden nu op Dtrh staan. Zeker aan de onderkant van de poster. En dat was vorig jaar ook al zo.

Sowieso zijn het veel namen die afgelopen jaar al getourd hebben.
Bijzonder is wel dat DTRH de sprong maakt van Ronda- (Fleet Foxes, Nicolas Jaar) naar Ziggo Dome-headliners.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.364
1.815
Het valt mij op dat een hoop namen die voorgaan jaar op lowlands stonden nu op Dtrh staan. Zeker aan de onderkant van de poster. En dat was vorig jaar ook al zo.

Tja dat is ook wel logisch natuurlijk. DTRH was vanaf het begin het kleine broertje van Lowlands. Zelfde festivaldirecteur en zelfde boekers erachter. Dat daar connecties ontstaan is onvermijdelijk.
 

Rob Nijmegen

Playlistbediener
8 feb 2015
18
0
Ik heb vorig jaar een prima DTRH gehad, maar ik miste zeker ten opzichte van BKS een echte trekker. Dat is nu wel ff anders zeg, wát een namen! Nick Cave zag ik dit jaar in Antwerpen, die is in zijn eentje de rit naar Beuningen meer dan waard...
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Met deze eerste worp namen vrees ik dat ik een kaartje ga kopen, mooie namen! Maar even serieus, Kan iemand mij uitleggen waarom Bökkers er staat? Vrij aparte boeking.
 

HunterRule

Randprogramma
15 jan 2015
179
17
Erg positief verrast over de kwaliteit van deze eerste namen. DTRH sprak mij, als iemand die echt puur voor de muziek festivalsbezoejt, nooit zo aan maar BKS heeft serieuze competitie. Festival lijkt te zijn gegoeid in zowel de headliners als in de undercard; Nick Cave is misschien mijn enige echte must see so far, ik tel nu al zo'n tien acts die ik (heel) graag zou meepakken. Eerdere edities haalde dit amper en dan komt er nog een boel bij ( .Paak? Massive Attack?). Prijs is nu ook wel vergelijkbaar met BKS en Lowlands, dus wacht zeker de concurrentie nog even af.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.598
660
Met deze eerste worp namen vrees ik dat ik een kaartje ga kopen, mooie namen! Maar even serieus, Kan iemand mij uitleggen waarom Bökkers er staat? Vrij aparte boeking.

Het is toch een beetje een feestband....dat zou ik denken. DTRH toch minder elitair als BKS. Iets anders zou ik niet kunnen verzinnen. Het is ook geen packagedeal lijkt me.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
Ik heb in al jullie enthousiasme de naam Parcels niet voorbij zien komen. Niemand die ze kent? Geweldige band. Ontzettend vrolijke dansbare muziek. Ook een lied samen met Daft punk gemaakt. Vorig jaar hebben ze de Lima plat gespeeld. Ik ga ze morgen in Bitterzoet zien!!
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.549
837
Parcels was vorig jaar 1 van mijn top 5 optredens op lowlands. Die gasten spelen super strak en maken er een goed feestje van.

veel plezier morgen gguuss!
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Jeetje, wat een goede eerste lading. Maar Dtrh kakt altijd een beetje in na de eerste lading, dus ik wacht nog ff af.

Dit was ik inderdaad alweer een beetje vergeten. Geweldig eerste worp dat zeker!!

Helaas viel DTRH daarna vaak erg tegen. Maar met Nick Cave hebben ze naar mijn mening toch wel DE headliner van 2018 te pakken. Benieuwd of BKS binnenkort wat tegengewicht brengt.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
Parcels was vorig jaar 1 van mijn top 5 optredens op lowlands. Die gasten spelen super strak en maken er een goed feestje van.

veel plezier morgen gguuss!

Yes! Bij mij zeker in de top 5. Echt een feest. Verder vind ik J. Bernardt, ODESZA en Yungblud ook zeker tof. Qotsa en Nick Cave niet helemaal mijn smaak maar zeker klasse dat dtrh ze heeft weten te strikken.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.364
1.815
Arcade Fire erbij gekomen als optie voor de derde headlinerpositie. Het zou wat zijn zeg. Maar ergens lijkt het me wat veel van het goede. Eerder zet ik mijn geld op Alt-J, Massive Attack of Elbow voor die laatste plek.

Wat zou er daaronder nog te verwachten zijn? Future Islands, MGMT, Wolf Alice, Anderson.Paak?

Benieuwd hoe hard de voorverkoop gaat morgen. Vrees dat de groepstickets heel snel op zullen zijn. Wij gaan er in ieder geval voor met 20 man.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken