DOUR festival 2020

Guido

Playlistbediener
5 jan 2016
19
0
Juist nu je het zegt, ik wist dat er dan op korte tijd telkens een pakketje kwam met namen.
Ja de verwoording doet mij er zwaar aan twijfelen of het een vaste prijs gaat blijven.
Ik hoop snel op nieuwe namen, zeker een paar grotere namen.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.484
726
Protomartyr het weekend van Dour in Nederland. Ik eet mijn schoen op als ze niet op Dour staan.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.763
1.370
Wel opvallend: voor de eerste keer elke dag een headlinerwaardige naam. De voorbije jaren had je altijd een balans tussen enerzijds het kaliber Snoop Dogg, Smashing Pumpkins, Phoenix en anderzijds kleinere headliners als Girls In Hawaii, Flume en The Vaccines. Nu heb je al 3 namen staan die Vorst Nationaal kunnen vullen.

Phoenix is toch ook maar zwak als headliner? Ik zou zelfs The Vaccines als groter beschouwen dan Phoenix.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.763
1.370
De volgende namen zie ik ook nog wel komen:
The Maccabees, Boys Noize, Sleaford Mods, Inner Circle, Descendents, Hot Chip, Boy Sets Fire

En deze mits niet op Werchter (al is dit misschien al wat te hoog gegrepen aangezien we al Pixies, Sigur Ros en Wiz Khalifa hebben):
Bloc Party, The Wombats, Years And Years, Flogging Molly

 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.484
726
Phoenix is toch ook maar zwak als headliner? Ik zou zelfs The Vaccines als groter beschouwen dan Phoenix.

Wel enorm populair in de Franstalige wereld. Zijn volgens mij nog groot genoeg om Vorst aardig te vullen, ondanks die zwakke laatste plaat.

Van jouw namen verwacht ik Hot Chip en Sleaford Mods zeker ook. Boys Noize staat er al ;)
 

chtiantho

Nieuw lid
6 jan 2016
1
0
Ben Klock bevestigt : http://www.bandsintown.com/event/11180016-ben-klock-dour-plaine-de-la-machine-a-feu-2016?artist=Ben+Klock&came_from=162

Ghinzu komt ook naar Francofolies de Spa "exclusief voor de provincies Luik, Namen en Luxemburg". Ik denk dat dat betekent dat ze ook in de provincie Henegouwen zullen spelen => Dour?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.763
1.370
Kurt Vile is de enige naam vanop Cactus waar niet bij staat dat hij exclusief op Cactus speelt, misschien een weekje later dan op Dour?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Kurt Vile is de enige naam vanop Cactus waar niet bij staat dat hij exclusief op Cactus speelt, misschien een weekje later dan op Dour?

Staat komende zomer al 2x in België. Lijkt me wat gek dat hij ook nog een 3e datum toevoegt.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.401
596
Nou, wie weet. Die kerel probeert zo veel aandacht te krijgen als mogelijk is. Jammer alleen dat hij met The War on Drugs al matige muziek maakte en het er met z'n solo-carrière allemaal niet zo veel boeiender op is geworden.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.484
726
Nou, wie weet. Die kerel probeert zo veel aandacht te krijgen als mogelijk is.

Beetje een vreemde uitspraak. Het is net mooi dat hij dezelfde festivals aandoet die hem al aandacht gaven voor de Stubru-hype, in plaats van voor de aandacht en een spot op Werchter te gaan.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Beetje een vreemde uitspraak. Het is net mooi dat hij dezelfde festivals aandoet die hem al aandacht gaven voor de Stubru-hype, in plaats van voor de aandacht en een spot op Werchter te gaan.

Jeroen praat de laatste dagen heel veel poep, niets van aantrekken.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
We hebben het allemaal moeilijk met het overlijden van een legende, mogen forumleden niet rouwen?
Wessel, in dit soort tijden moeten we juist aardig zijn voor elkaar… Tjonge jonge.

Dit is Jeroen's internetpersoonlijkheid heb ik gehoord.
Het hele Bowie gebeuren hoeft geen aanleiding te zijn om extra negativiteit het forum in te pompen.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Lol, gaan we nu serieus Bowie betrekken bij standaard Jeroen quasi trollreacties?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.691
737
Toch is het geen vreemde uitspraak, Kurt Vile staat overal op te treden ineens

Denk niet op PinkPop :p
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Die kerel probeert zo veel aandacht te krijgen als mogelijk is. Jammer alleen dat hij met The War on Drugs al matige muziek maakte en het er met z’n solo-carrière allemaal niet zo veel boeiender op is geworden.
En je zit zelf ook nog te twijfelen om naar hem in Doornroosje te gaan? Onnavolgbaar ben je af en toe ook
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
NEW! The Prodigy and twelve other new names for Dour Festival 2016 : BIRDY NAM NAM / DJ Premier & The Badder / J.C.Satàn / Lady Leshurr / Max Graef Band / Nastia / PRhyme / Seth Gueko / SOOM T / Stormzy / The Soft Moon / VALD !

DJ Premier, Max Graef en The Soft Moon zijn wel leipe toevoegingen. Hopen dat die ergens in NL staan deze zomer.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.484
726
Sigur Ros, The Soft Moon en JC Satan op 1 dag. Daar durf ik wel 50 euro voor uittrekken als daar nog een handvol goede namen bij komt (en afhankelijk van mijn andere festivals).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken