De albums van 2016

Gaat wat offtopic maar Bruce was inderdaad erg goed, vond M&S erg saai, lange stiltes en erg nerveus.

Yep, ik ben dat jaar voor het eerst naar een muziekfestival gegaan voor M&S en wat je zegt klopt. Dat optreden in 2012 was erg matig.

Voorlopig maak ik dit ervan denk ik
1. The KVB - Of Desire
2. Mogwai - Atomic
3. GoGo Penguin - Man Made Object
4. Heron Oblivion - Heron Oblivion
5. Parquet Courts - Human Performance
6. K-X-P - III Part 2
7. Mondo Drag - The Occultation of Light
8. Ty Segall - Emotional Mugger
9. Ulrika Spacek - The Album Paranoia
10. Desert Mountain Tribe - Either That or the Moon
En verder

neontiger8 wrote:
Miike Snow – iii

Vind je hem buiten dit album dan wel goed?
Ik kan me zijn show op Pinkpop 2012 herinneren als de show met de slechtste geluidkwaliteit ooit, ik was pas 13 maar toch.

Niet echt heel goed ofzo, maar ze hebben een paar prima nummers hoor. Paddling Out, Animal, deze twee. Helaas blijft het niveau van de andere nummers op het album steeds een eind achter.

Ik was ook bij die show ja. Ik was iedereen van mijn groep kwijt en moest er het beste van maken. Dat lukte vrij aardig, van de geluidskwaliteit heb ik echt geen idee meer. Misschien scheelt het wel dat ik vrij ver vooraan stond en een beetje overdonderd was door die zanger met die lange haren en die baard in combinatie met eigenlijk heel donker met allemaal witte lichten.

Morgen komt het debuutalbum van Max Meser 'Change' uit, eentje waar ik toch wel echt naar uit kijk!

Iemand de nieuwe Rick Astley al gehoord? :-D

[video]https://www.youtube.com/watch?v=AC3Ejf7vPEY[/video]

Iemand de nieuwe Rick Astley al gehoord?
1f600.png

He is never givin’ up!

And never lets me down. het is oprecht nog een aardig nummer ook.

Spotify releases van vandaag:
Parquet Courts - Human Performance (!)
Woods - City Sun Eater in the River of Light
Deftones - Gore
M83 - Junk
Tim Hecker - Love Streams
The Traditional Fools - Fools Gold (Daar is Ty Segall voor de tweede keer dit jaar)
Teleman - Brilliant Sanity

Spotify releases van vandaag:
Parquet Courts – Human Performance (!)
Woods – City Sun Eater in the River of Light
Deftones – Gore
M83 – Junk
Tim Hecker – Love Streams
The Traditional Fools – Fools Gold (Daar is Ty Segall voor de tweede keer dit jaar)
Teleman – Brilliant Sanity

Ook nog nieuw vandaag.
Frightened Rabbit - Painting of a Panic Attack
The Lumineers - Cleopatra
The Dandy Warhols - Distortland
Ben Harper & the Innocent Criminals - Call It What It Is

Ook vandaag:
Jean-Michael Blais - Il (pianomuziek)
Future of the Left - The Peace & Truce of Future of the Left (Post-Hardcore)

Ik moet echt weer wat albums gaan luisteren. Komt veel interessant\ werk uit de laatste/komende weken.

Nog meer goed(/geweldig) nieuws: SHXCXCHCXSH komt met een nieuwe plaat in juni. Naam: SsSsSsSsSsSsSsSsSsSsSsSsSsSsSs Tracklist:

01. Ss
02. SsSs
03. SsSsSs
04. SsSsSsSs
05. SsSsSsSsSs
06. SsSsSsSsSsSs
07. SsSsSsSsSsSsSs
08. SsSsSsSsSsSsSsSs
09. SsSsSsSsSsSsSsSsSs
10. SsSsSsSsSsSsSsSsSsSs
11. SsSsSsSsSsSsSsSsSsSsSs
12. SsSsSsSsSsSsSsSsSsSsSsSs
13. SsSsSsSsSsSsSsSsSsSsSsSsSs
14. SsSsSsSsSsSsSsSsSsSsSsSsSsSs
15. SsSsSsSsSsSsSsSsSsSsSsSsSsSsSs

Ik kan me niet herinneren dat ik eerder hardop heb zitten lachen om een album announcement.

Volbeat - Seal the Deal & Let's Boogie komt op 3 juni uit. Dagje voor Fortarock. eerste nummer The Devil's Bleeding Crown staat op oa Spotify en youtube

Volbeat – Seal the Deal & Let’s Boogie komt op 3 juni uit. Dagje voor Fortarock. eerste nummer The Devil’s Bleeding Crown staat op oa Spotify en youtube

Ik heb altijd zin in een nieuw Volbeat album! Eerste nummer klinkt lekker.

Brian wrote:
Volbeat – Seal the Deal & Let’s Boogie komt op 3 juni uit. Dagje voor Fortarock. eerste nummer The Devil’s Bleeding Crown staat op oa Spotify en youtube

Ik heb altijd zin in een nieuw Volbeat album! Eerste nummer klinkt lekker.

Vergeleken met de vorrige 2 albums vind ik dit eerste nummer echt een hele verbetering, ik hoop dat de rest van de nummers net zo worden!

Vind alleen de datum voor het uitbrengen van het album net iets te laat i.v.m. de festivals waar ze staan, had voor mij toch een aantal weken eerder gemogen.

Users who are viewing this thread