Crammerock 2025

daar staan ook nog: The Script, Becky Hill, S10, Bente, Guus Meeuwis

Aan de socials te zien van Crammerock gaan de eerste namen wellicht in de loop van volgende week bekend worden.
Pulp, prima concert in Primavera, wordt het zeker niet! Ze zijn vanaf 3/9 op tournee in Noord-Amerika.

Laten we hopen om 16u nieuwe namen, ik hoop op bloq party en onze Franz Federinand. sugarbabes zit ik nu niet op te wachten.

Wat verwachten qua Belgische namen? Zou een Oscar en the wolf komen? Misschien the kids? Zornik? Deus?

Laten we hopen om 16u nieuwe namen, ik hoop op bloq party en onze Franz Federinand. sugarbabes zit ik nu niet op te wachten.

Wat verwachten qua Belgische namen? Zou een Oscar en the wolf komen? Misschien the kids? Zornik? Deus?
Franz Ferdinand heeft net een concert in Vorst aangekondigd, OATW hangt vast aan pkp, andere 3 mogelijk

Franz Ferdinand heeft nog een gat in zijn Europees tourschema tussen 30 augustus en 11 september. En nog geen enkel Belgisch festivaloptreden gehad deze zomer terwijl ze in juli in Nederland op drie locaties een optreden geven. Dus wel heel welkom in Crammerock 2025.

Franz Ferdinand heeft nog een gat in zijn Europees tourschema tussen 30 augustus en 11 september. En nog geen enkel Belgisch festivaloptreden gehad deze zomer terwijl ze in juli in Nederland op drie locaties een optreden geven. Dus wel heel welkom in Crammerock 2025.
Maar zou heel onlogisch zijn om 1 dag na hun touraankondiging nog rap een grote zaal aan te kondigen

Users who are viewing this thread