Crammerock 2025

Morgen, woensdag om 10h, komen de eerste namen van Crammerock. Net bevestigd door de organisatie via pb.

Eens een gok wagen op de namen: Sylvie Kreusch, Ao, Bluai, Deus, Goose, Daan, Merol, Kaat van Stralen, Meltheads, Goldband en een paar Britse groepen.

Eens een gok wagen op de namen: Sylvie Kreusch, Ao, Bluai, Deus, Goose, Daan, Merol, Kaat van Stralen, Meltheads, Goldband en een paar Britse groepen.
Een Royel Otis of misschien zelfs Nothing But Thieves zie ik nog overkomen

Kaat heeft letterlijk zelf bevestigd al...

Wat denken we van Bloq Party? Daan, ook tof, Arsenal heeft er vorig jaar gestaan maar toch. Misschien Brihang en glintsal
Is het niet meer een festival meer op de jeugd gericht? Een Daan of een zornik zie ik niet direct gebeuren dit jaar. Glintsal en Brihang wel

Is het niet meer een festival meer op de jeugd gericht? Een Daan of een zornik zie ik niet direct gebeuren dit jaar. Glintsal en Brihang wel
mix van alles, vorig jaar was het eerst Arsenal en daarna zara larsson. Equal Idiots, Johnny mar, Stone, Black Box revalation en gossip niet echt populaire namen bij jongeren maar wel de stubru luisteraar

Zara Larsson en joost stonden er voor de jongeren

Users who are viewing this thread