Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik verwacht deze week de eerste worp namen voor Crammerock. Op hun website staat al een knop voor meer info rond Crammerock 2025 voorlopig zonder landingspagina met namen van de eerste aangekondigde artiesten en bands.
ik verwacht deze week de eerste worp namen voor Crammerock. Op hun website staat al een knop voor meer info rond Crammerock 2025 voorlopig zonder landingspagina met namen van de eerste aangekondigde artiesten en bands.
Vorig jaar werd pas opgeroepen op vijf april om top drie lijstjes in te sturen zodat in mei de namen volgden. Dit jaar zijn ze veel vroeger hun lijstjestijd gestart zodat ik verwacht dat men ons al einde maart/eerste helft van april gaat verblijden met namen voor Crammerock Het zou wel wat lang duren als ze nu twee maanden pauze zouden inlassen tot de eerste namen.