wenteldave wrote:
Moniek wrote:
Hoe bepalen jullie voor welke concerten je wel of niet je geld terug vraagt? Er zijn bij mij ondertussen 3 shows waar ik naartoe zou gaan volledig afgelast en ik vind deze keuze best lastig. Merkt een zaal er veel van als je je geld terug vraagt of wie benadeel ik daar precies mee? Ik dacht eerst een grote zaal zoals de Ziggo Dome waar SOAD zou staan die kan ik wel terug vragen want die kunnen het wel hebben maar qwa ontslagen lopen alle poppodia toch ongeveer gelijk op. Ben benieuwd hoe jullie hier mee om gaan?
Vrijwel iedere keer als het georganiseerd is door Mojo vraag ik mijn geld terug, omdat die dat wel op kunnen brengen. Zalen is misschien een ander verhaal, maar ik ga er vanuit dat die zalen dat ook wel op kunnen brengen. Daarom snap ik die ‘gedwongen’ ontslagen ook niet zo goed.
Voor dingen als Paradiso, Baroeg, Tivoli ligt het aan de prijs van het concert zelf. Hoe duurder, hoe eerder ik geneigd ben km mijn geld terug te vragen. Gelukkig worden er nog best veel concerten verplaatst, dus ik heb er nog niet dusdanig vaak gebruik van moeten maken, maar bijvoorbeeld wel voor Iron Maiden, Epica, Steven Wilson en Santana.
Mojo heeft gister 1/3e van hun personeel er uit gegooid. Dus ook die hebben het lastig. Al hoewel ik toen met dat JD (Holland Blues Festival) euvel ook zoiets, nja fuck Mojo. Toen had ik er ook gelijk minder moeite mee.