Indiaantje89 wrote:
wenteldave wrote:
ukefudanshi wrote:
dinofest wrote:
PJ wrote:
DennisvdBr wrote:
https://www.nme.com/news/music/lollapalooza-co-founder-predicts-gigs-and-festivals-wont-return-until-2022-2709870
Ik mag toch hopen dat dit niet waar is maar stiekem hou ik er wel rekening mee dat het best wel eens die kant kan op gaan….
Vandaag bij eenvandaag een reportage over carnaval volgend jaar. Ook die organisaties vrezen het ergste.
Mijn eerste concert staat op voor begin feb. Simple Minds in het sportpaleis. Ik hou hoop maar vrees het ergste.
Ik ben iets meer optimistisch voor het concert in juni van Clapton en het weekendje Bospop over bijna 1 jaar
Idd werd hier in België vrijdag ook al gezegd dat het voor de grote festivals nog minimum 1 tot 1,5 jaar zal duren en naar verwachting zelfs langer.
Bron? Ik heb alleen die 1-1,5 jaar gelezen waar je idd vanuit kan gaan voor waarschijnlijk geneog mensen wel gevaccineerd zijn om weer met z’n alleen in een hei te kunnen staan. Maar wie zei er dan “waarschijnlijk langer”? want ook van ranst, van damme, en van gucht in België gaan voor zover ik weet uit van “tot half of eind volgend jaar”. (1-1,5 dus).
Dan is er een vaccin, ja, maar die moet nog wel uitrollen, toch? En mensen laten inenten kost ook tijd, vandaar dat het ‘waarschijnlijk’ langer is. In ieder geval, knuffelen zit er nog niet in, hè ?
Inenten hoeft niet veel tijd te kosten lijkt me? Denk dat productie een groter probleem is.
Weet niet aan hoelang je zelf zat te denken, maar als je, en ik weet de exacte cijfers niet, tien miljoen mensen moet inenten, zit je toch op een aardige kluif. Tuurlijk wordt de productie ook een dingetje. Beide zullen naar mijn mening best wat tijd in beslag nemen.