OK ik krijg nu antwoord terug.
Nu weet ik alleen nog niet over welk optreden dit gaat? Ik heb een voucher teruggevraagd, maar er zijn ook evenementen automatisch afgelast. Zou handig zijn als ze er bij zouden zetten om welk optreden het gaat.
Restitutie tickets
Bedankt voor je bericht.
We begrijpen dat je helaas niet op de nieuwe datum naar het event kan toe gaan, of dat jouw evenement definitief is afgelast. Na het versturen van de mail over de verplaatsing en de mogelijkheid een terugbetaling te vragen, is er een tijdsbestek van 4 weken gegeven dit te doen. Helaas is deze termijn intussen verstreken, en kunnen we je geen terugbetaling meer aanbieden.
We hopen dat je alsnog in de gelegenheid bent om gebruik te maken van je ticket op de nieuwe datum indien het event verplaatst is. Je tickets blijven dan geldig. Als dit niet het geval is adviseren we je het ticket door iemand anders te laten gebruiken.
Als het event waar je naar toe zou gaan is afgelast krijg je binnenkort vanzelf een voucher toegestuurd welke je kan gebruiken voor andere events van dezelfde organisatie. Je krijgt hier vanzelf bericht over binnen een paar weken.
Je leest meer terug over de vouchers in onze FAQ's. Laat het ons gerust weten als je nog vragen hebt.
Met vriendelijke groet,
Team Ticketmaster
NB Gezien de grote hoeveel mails die wij momenteel moeten beantwoorden is dit een automatisch gegenereerd bericht.
Nu weet ik alleen nog niet over welk optreden dit gaat? Ik heb een voucher teruggevraagd, maar er zijn ook evenementen automatisch afgelast. Zou handig zijn als ze er bij zouden zetten om welk optreden het gaat.