Concertaankondigingen

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
Zo joh, veel aankondigingen ineens.

Sufjan Stevens
23 en 24 september, Carré
35-45 euro

Dit klinkt vet, Carré lijkt me heel geschikt voor Sufjan Stevens. Beetje aan de dure kant helaas.

Ondertussen weet iedereen het wel denk, Foo Fighters 5 nov. in de Ziggo Dome.
Maar wtf, 71 euro…?!

Zeker een leuke band, maar dit is wel heel veel geld. En ze staan ook al op Werchter, da's wel goed genoeg voor mij.

Brand New staat in september in de kleine zaal van de Melkweg. Dat is een opvallend kleine zaal toch?

In Amerika verkopen ze elke zaal binnen 5 minuten uit, maar in Europa kent niemand ze. Ik ben er in elk geval bij, voor de zekerheid donderdag om 22u ook al kaartjes kopen.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
MRMantel wrote:
Sufjan Stevens
23 en 24 september, Carré
35-45 euro
Dit klinkt vet, Carré lijkt me heel geschikt voor Sufjan Stevens. Beetje aan de dure kant helaas.

Tja, moment komt ook totaal niet goed uit. Maar ik ga toch maar proberen een kaartje te bemachtigen donderdag.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
In Amerika verkopen ze elke zaal binnen 5 minuten uit, maar in Europa kent niemand ze. Ik ben er in elk geval bij, voor de zekerheid donderdag om 22u ook al kaartjes kopen.

De kaartjes zijn al in de verkoop??

Ik krijg niemand mee denk ik. Zeker vet dat deze band zo klein te zien is hiero.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>
In Amerika verkopen ze elke zaal binnen 5 minuten uit, maar in Europa kent niemand ze. Ik ben er in elk geval bij, voor de zekerheid donderdag om 22u ook al kaartjes kopen.

De kaartjes zijn al in de verkoop??

Ik krijg niemand mee denk ik. Zeker vet dat deze band zo klein te zien is hiero.

Neen, voorverkoop begint deze donderdag om 10u (niet 22u lol). Ik hoop vooral dat ze dan het nieuwe album al af hebben, want ik heb ze vorig jaar al een best of zien spelen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Volgens mij kun je al vanaf gister ochtend kaarten halen. Ik zou eens kijken als ik jou was Jeroen!

http://www.ticketmaster.nl/event/brand-new-tickets/146841
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Wow, Placebo 15 Juni in Tivoli (Ronda). Zaaltje van 2000 mensen.
https://www.tivolivredenburg.nl/nl/agenda/detail/2448/Placebo

Een extra reden om te komen: Placebo doneert een gedeelte van de opbrengst van dit concert aan het Mercy Centre, een opvangtehuis voor straatkinderen in Bangkok!

 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
En Ghostface komt samen met BADBADNOTGOOD volgede maand ineens naar de Melkweg. Dat is ook een hele mooie aankondiging.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
En Ghostface komt samen met BADBADNOTGOOD volgede maand ineens naar de Melkweg. Dat is ook een hele mooie aankondiging.
Ja, fuck nog eens 30 euro extra (incl. service kosten en lidmaatschap) terwijl ze ook op BKS staan maar dan zonder Ghostface killah. Zou er graag bij zijn, maar gaat iets te ver.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
En Ghostface komt samen met BADBADNOTGOOD volgede maand ineens naar de Melkweg. Dat is ook een hele mooie aankondiging.

Hoop nog steeds een beetje dat Ghostface op Werchter ook even langskomt.

Volgens mij kun je al vanaf gister ochtend kaarten halen. Ik zou eens kijken als ik jou was Jeroen!

http://www.ticketmaster.nl/event/brand-new-tickets/146841

Ja idd thanks, had het al gezien. Melkweg zei toch echt 23 april, nouja. Ga jij er nog heen Wessel?

Wow, Placebo 15 Juni in Tivoli (Ronda). Zaaltje van 2000 mensen.

https://www.tivolivredenburg.nl/nl/agenda/detail/2448/Placebo

Een extra reden om te komen: Placebo doneert een gedeelte van de opbrengst van dit concert aan het Mercy Centre, een opvangtehuis voor straatkinderen in Bangkok!

Dit snap ik dus niet, waarom gaan ze nou in een zaaltje van 2000 man spelen? Weet nog niet of ik erheen wil. De Loud Like Love-tour setlist heb ik vorig jaar al gezien, daarvoor zou ik niet gaan. Maar als ze een anniversary setlist gaan spelen met oudere nummers wil ik dat wel graag zien.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ja idd thanks, had het al gezien. Melkweg zei toch echt 23 april, nouja. Ga jij er nog heen Wessel?

Weet nog niet. Had eigenlijk serieus verwacht dat het al lang uitverkocht zou zijn. Ze spelen zelfs niet eens in de grote zaal.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>
Ja idd thanks, had het al gezien. Melkweg zei toch echt 23 april, nouja. Ga jij er nog heen Wessel?

Weet nog niet. Had eigenlijk serieus verwacht dat het al lang uitverkocht zou zijn. Ze spelen zelfs niet eens in de grote zaal.

Neu, in Europa zijn ze totaal niet bekend. Wereld van verschil met Amerika :p
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Editors - overal

We are very excited to announce details of a massive European tour starting in October 2015. All dates and on sale information is below or visit our official website at http://www.editorsofficial.com/editors-announce-massive-eu…/
October
Fri 9, UK, Belfast, Limelight *
Sat 10, Ireland, Dublin, Olympia Theatre *
Mon 12, UK, Bristol, Colston Hall *
Tue 13 UK, London, Hammersmith Apollo *
Thu 15, UK, Portsmouth, The Pyramids Centre *
Fri 16, UK, Birmingham, O2 Academy *
Sat 17, UK, Leeds, O2 Academy *
Sun 18, UK, Glasgow, O2 ABC *
Tue 20, UK, Newcastle, O2 Academy *
Wed 21, UK, Cambridge, Junction *
Thu 22, UK, Manchester, Manchester Academy *
Wed 28, France, Paris, Le Trianon *
Thu 29, France, Lille, Splendide
Sat 31, Belgium (venue to be announced Mon 4.5.15)
November
Sun 1, Luxembourg, Luxembourg, Den Atelier
Mon 2, Germany, Cologne, Koln Palladium *
Wed 4, Netherlands, Amsterdam, Heineken Music Hall #
Sun 8, Germany, Hamburg, Mehr Theater *
Mon 9, Germany, Berlin, Columbiahalle *
Tue 10, Germany, Offenbach, Stadthalle *
Thu 12, Germany, Munich, Tonhalle *
Fri 13, France, Strasbourg, Laiterie
Sun 15, France, Lyon, Radiant
Mon 16, Spain, Barcelona, Razzmatazz *
Tue 17, Spain, Madrid, La Riviera *
Fri 27, Switzerland, Lausanne, Les Docks
Sat 28, Italy, Bologna, Paladozza *
Sun, 29 Austria, Vienna, Gasometer
December
Tue 1, Slovenia, Ljubljana, Kino Siska
Wed 2, Croatia, Zagreb, Culture Factory
Fri 4, Greece, Athens, Gazi Music Hall
Sat 5, Greece, Thessaloniki, Principal Club Theatre
Sun 6, Turkey, Istanbul, Volkswagen Arena
Tue 8, Hungary, Budapest, Barba Negra
Wed 9, Czech Republic, Prague, Roxy
Thu 10, Poland, Warsaw, Progresja Music Zone
Fri 11, Poland, Poznan, MTP2
Sun 13, Switzerland, Zurich, X-tra
Mon 14, France, Marseille, Espace Julien
Tue 15, France, Bordeaux, Le Rocher De Palmer
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
Naast 4 november Editors in HMH.
Bezoeken nu ook Major Lazer 3 oktober nu ook nog Typhoon 11 december naar HMH.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
Marco Borsato komt met al de 11e Symphonica in Rosso???
Maar ook extra concert Editors 5 november.
Editors geeft een extra optreden op 5 november in de Heineken Music Hall. Dat maakt Mojo Concerts donderdag bekend. De Britse rockband staat 4 november ook al op het podium van de concerthal en heeft wegens een grote run op kaartjes besloten de volgende dag nogmaals een show te geven.

NIEUW ALBUM
Editors zit momenteel in de studio in Schotland om het nieuwe album No Harm af te maken en tourt in het najaar door Europa. In 2013 stond de band nog in de Ziggo Dome en deed het meer dan honderd zalen en festivals aan. Kaarten voor het extra concert zijn al in de voorverkoop.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
The Gaslight Anthem 26 augustus in Tivoli. Toch maar eens kijkdn of ik daar weer bij kan zijn
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
Eerbetoon aan ‘s lands grootste rock & roll-legende Herman Brood verschijnt jaren na zijn overlijden in de Nederlandse theaters met de muziekvoorstelling CHEZ BROOD
http://www.theatersinnederland.nl/speellijst-chez-brood/
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken